Ermelo?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, ontsnapt uit zo'n gemeente op de Veluwe.
Zoiets als Staphorst, maar dan minder erg. Dat waren haar woorden tenminste.quote:
Ik weet waar je werkt, dus: "You can do better than that."quote:Op donderdag 24 april 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel een cute 36 jarige MILF in de aanbieding hier.
Wel 2 kids.
Huftâh! Ik moet nog 3 uur.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:45 schreef Joene het volgende:
Uurtje nog jongens dan taaien we weer af.
Daarom is ze ook in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet waar je werkt, dus: "You can do better than that.".
Nou, de meeste vrouwen die een kind hebben gehad laten ook alles qua make-up en kledingkeuze vallen hoor, ze hebben toch al man en kindquote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben lately (en trouwens eigenlijk niet alleen lately, maar al heel lang niet meer) geen DILF tegengekomen, op een of andere manier blijven mannen helemaal niet zo lang zo mooi geconserveerd als vrouwen.
Moet nog tot 17.00 uur hier en morgen dan ook nog weer. Dan alleen maandag en dinsdag ff en dan pas weer op 7 meiquote:Op donderdag 24 april 2008 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huftâh! Ik moet nog 3 uur.
Maar dan is het wel weekend..
Ja en?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Moet nog tot 17.00 uur hier en morgen dan ook nog weer. Dan alleen maandag en dinsdag ff en dan pas weer op 7 mei
Ow k_i_i_i_i_h_i_i_m.....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, de meeste vrouwen die een kind hebben gehad laten ook alles qua make-up en kledingkeuze vallen hoor, ze hebben toch al man en kind.
What else is new?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow k_i_i_i_i_h_i_i_m.....
Er wil graag iemand in elkaar geslagen worden hier..................
Ook fijn ja!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Stukken dood dier braden op een nepvuur in een metalen bak in de tuin.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |