Blijkbaar is hij bij Heerenveen gewoon tekort gekomen voor de stabiele subtop. Dan maar naar de sporadische subtop.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat hij hier volgend jaar zou spelen, maar had hem eigenlijk wel bij een stabiele subtopper verwacht.
Waarschijnlijk zonder dat wij weten wie hem traint.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:43 schreef WebForce het volgende:
Garcia² die naar Vitesse komt zonder te weten wie em traint? Opzich bijzonder toch?
quote:Garcia-Garcia (nog) niet naar Vitesse
Het verhaal dat vermeld stond in de Telegraaf en bij V-bal dat Garcia-Garcia naar Vitesse zou gaan, is erg voorbarig. Navraag bij technisch directeur Nico-Jan Hogma zegt ons dat Heracles Almelo ook nog steeds in de race is. Hoogma had maandag een gesprek met de zaakwaarnemer van Gonzalo Garcia- Garcia. Een ander heeft ook te maken met het spelersfonds van Heracles Almelo.
Omroep Almelo
quote:Vrienden Vitesse winnen hoger beroep
ARNHEM - De provincie Gelderland is aansprakelijk voor de schade die voetbalclub Vitesse en de zogeheten Vrienden van Vitesse hebben geleden door afspraken over een huurverlaging van stadion Gelredome voor het seizoen 2001/2002 niet na te komen.
Dat heeft het Gerechtshof in Arnhem in hoger beroep bepaald.
De 'Vrienden', een groep geldschieters onder aanvoering van de toenmalige bestuursleden Veenendaal, Guijt en Snellenburg redden in 2001 de voetbalclub van een faillisement op grond van een dergelijke toezegging.
2x TVGelderlandquote:Vitesse grijpt naast Graafland
De transfer van Excelsior-doelman Ronald Graafland naar Vitesse gaat niet door.
Graafland was naar eigen zeggen al rond met de Arnhemse club, maar door het vertrek van tweede doelman Van Jörg van Nieuwenhuijzen naar Heracles Almelo niet meer weg bij Excelsior.
Vitesse is wel bijna rond met Gonzalo Garcia Garcia van Heerenveen. Verder overweegt de club om Jasar Takak alsnog een nieuw contract voor komend seizoen aan te bieden. Vitesse lichtte een eenzijdige optie voor 1 april niet, maar de middenvelder tekende nog niet bij een andere club.
Zoals ik op .org ook zei: met een speler als Velthuizen moet je gewoon een goede gok doen op het gebied van Olympische Spelen. Als je écht vertrouwen hebt in die jongen weet je dat hij een geweldige OS gaat keepen, en zijn waarde gaat verdubbelen (naar 8/9 miljoen?). Als dat niet zo is, dan is hij over 3 jaar alsnog die 5 miljoen waard.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:38 schreef DeVinger het volgende:
Btw, PSV wil Vetlhuizen indien Gomes vertrekt (zeggen voetbalsites dan), als dat waar is? hoe zit het dan met de transfersom. Dan gaan we hem toch niet weg doen voor 2 miljoen euro ofzo he? Dan moeten we ook ff cashen en richting de 5 pushen. Dan kun je tenminste nog goede investeringen in het team doen. Dan zou ik het wel heel jammer vinden, maar als ze gewoon een betrouwbare doelman fixen, dan kun je met aankopen als het niveau garcia garcia heel wat op het veld zetten hoor.
Ben alleen heel benieuwd, wat wordt de aanval nu? Gommans mag weg. Kolk scoorde aardig hoor, maar is geen killer; meer een speler om een echte nummer 9. Gommans derderangs VOH, maar daar moeten we het niet van hebben en die schijnt weg te mogen. Blijft over, Junker, eeuwig twijfelgeval.
Aldus omroep gld ,voor wat het waard is .quote:Vitesse is wel bijna rond met Gonzalo Garcia Garcia van Heerenveen. Ook Frank van der Struijk zou op het punt staan om te tekenen bij Vitesse. De linkerverdediger komt over van Willem II. Van der Struijk (23) had op het WK -20 in 2005 een basisplaats. Oranje strandde destijds in de kwartfinale.
quote:Garcia Garcia weg bij Heracles
Gonzalo Garcia Garcia vertrekt definitief bij Heracles Almelo. De aanvaller kon geen overeenstemming bereiken met de Almelose eredivisionist en wil nu met andere clubs onderhandelen.
FC Groningen lijkt de beste papieren te hebben om de Uruguaan in te lijven. Ook Vitesse wil Garcia Garcia graag contracteren. De speler werd in de winterstop door Heracles gehuurd van Heerenveen.
www.rtvoost.nl
kom maar Janquote:
Die gaat toch naar Griekenland?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat.
Is de kans dat Menzo ms komt nog in leven?
Serieus?! What the...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
Garcia niet naar Vitesse... waarschijnlijk meer nieuws aankomende week. (blijft onder voorbehoud)
Het schijnt dat hij bij Heracles 70.000 meer zou kunnen gaan verdienen dan bij Vitesse, maar omdat de zaakwaarnemer met de aanbieding van Heracles (nadat GGG een mondelinge overeenkomts had met Heracles) ging leuren heeft Heracles de zaak afgeblazen.quote:
Sinds hij van AGOVV naar Heerenveen ging (ipv van naar Vitesse) dat hij geld behoorlijk belangrijk vond... Blijkbaar is hij nog geen haar beter dan eerst. Youssouf Hersi-achtige voetballer.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij bij Heracles 70.000 meer zou kunnen gaan verdienen dan bij Vitesse, maar omdat de zaakwaarnemer met de aanbieding van Heracles (nadat GGG een mondelinge overeenkomts had met Heracles) ging leuren heeft Heracles de zaak afgeblazen.
Dat we dus niet tegen Vites zouden concurreren is dus ook niet geheel waar.
Wat houdt nieuws onder voorbehoud in van een onofficiele bron als jij, PT? Of sloeg dat op dat je komende week met meer nieuws komt?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
Garcia niet naar Vitesse... waarschijnlijk meer nieuws aankomende week. (blijft onder voorbehoud)
Onder voorbehoud was op meer nieuws aankomende week.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat houdt nieuws onder voorbehoud in van een onofficiele bron als jij, PT? Of sloeg dat op dat je komende week met meer nieuws komt?
Geef jij de stemmen in je hoofd namen?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:18 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb gehoord dat komende week een nieuwe trainer wordt gepresenteerd (onder voorbehoud!)
Als het akkoord met Willem II er is en hij heeft getekend juich ik pasquote:Op maandag 9 juni 2008 07:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse is rond met Frank van der Struijk
Vitesse is rond metWillem II- speler Frank van der Struijk over een meerjarig contract.
De Arnhemse club hoopt nog deze week een akkoord te bereiken met Willem II over de transfersom. De verdediger (23) van Willem II heeft een doorlopend contract tot medio 2009.
Willem II wees eerder al een eerste aanbieding van Vitesse af
(Bron: De Gelderlander)
Later deze week dus meer nieuws....quote:Vitesse: donderdag duidelijkheid.
EXCLUSIEF - Hans Westerhof en Vitesse zitten donderdag opnieuw met elkaar om de tafel. Dan wil de Arnhemse club van de trainer vernemen of hij de Eredivisionist zou willen coachen.
'Hij past fantastisch bij het Vitesse dat we nu willen gaan neerzetten', legt technisch directeur Marc van Hintum uit in de nieuwe Voetbal International. Vorige vrijdag spraken Westerhof en de Arnhemse clubleiding voor het eerst met elkaar. 'Hij is een zeer goede trainer die weet wat er van hem gevraagd wordt.'
Eveneens in VI zegt Westerhof toe te zijn aan een terugkeer naar Nederland, maar twijfelt over het aanbod. 'Vitesse is een club met een mooie geschiedenis en natuurlijk een fantastisch stadion, maar ik weet niet goed wat er mogelijk is.'
Westerhof heeft wel een goed gevoel over gehouden aan het eerste gesprek. 'Een kansenindicatie kan ik totaal nog niet geven. Alleen al omdat ik niet eens weet hoe de selectie eruit zal zien. De oriëntatie was goed, maar dat zegt niet alles.'
VI
Nu nog dronken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:40 schreef DeVinger het volgende:
Godverdomme harry, vd struijk en shevchenko?
Dat jij uberhaupt een reden zoekt in het voetbal om bier in huis te halen...Hoewel dat wel vrij duur is in Finland, niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Voor alleen een coach haal ik geen bier in huis
quote:waarschijnlijk komt deze week de nieuwe trainer + 3 nieuwe spelers , het gaat om Jenner . Molhoek en heubach
Bier valt nog wel mee.. statiegeld zit bij de prijs in hierquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt een reden zoekt in het voetbal om bier in huis te halen...Hoewel dat wel vrij duur is in Finland, niet?
Edit: je reageert toch niet op dit bericht op UA?
[..]
quote:Heubach *proest. Die heeft volgens mij een geel-zwarte plee pot in huis, die haat ons echt
Verklaart u nader.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
WesterhofNog nooit zo hard gelachen om een coach van de tegenstander in de Vliert.
![]()
![]()
Schreuder is trainer van Twente 2. Wie dat gerucht de wereld in heeft gebracht was volgens mij helemaal van de kaart toen hij het verzonquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
Schreuder ben ik nog niet zo zeker van hoor...
Heubachquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Schreuder is trainer van Twente 2. Wie dat gerucht de wereld in heeft gebracht was volgens mij helemaal van de kaart toen hij het verzon![]()
Over welke namen had Ultras het ook alweer? Molhoek, Jenner en... Was Struijk de derde?
Hmm... Ja, dat lijkt me ook niet heel erg realistisch, aangezien hij een schurfthekel aan Vitesse heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |