abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 1999 @ 16:28:00 #1
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_214392
Huisregels bekend bij de bewoners? Bij de eerste nieuweling waren ze al verbaast dat er een nieuwe zou komen. Vonden ze vreemd. Dinsdagavond waren Mona, Bianca en Sabine bij Paul de Leeuw. Ze kenden geen van allen de regels. Sterker nog: Ze zeiden dat dit nieuwe, door Veronica bedachte, regels waren. Dus Veronica! Wat laat de Rolf Wouters nu op t.v. verklaren: De "bewoners kennen vooraf de huisregels en hier staat in dat bij het verlaten van een bewoner er een nieuwe komt" NIET WAAR DUS!

Het is toch ook niet eerlijk? Ze kennen alles van de buitenwacht!

Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

pi_214393
ja dat is wel zo (van die buitenwacht) maar anders vrees ik dat we twee weken alleen maar een teleac cursus: "hoe leer ik een bredase boer borduren" hadden gezien en that's it.
een beetje leven in de brouwerij!!(nu met die 2 nieuwe)
Echter inderdaad wel consequenties maar daar heeft V wel wat op verzonnen
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_214394
Ik vertrouw Veronica natuurlijk niet, maar ik weet zeker dat het wel in de huisregels stond.
Die 'verbannen" ex-bewoners zullen ze wel gewoon vergeten zijn.
Er waren namelijk HARTSTIKKE veel regeltjes.
Daarom hebben enkele bewoners ook een advocaat ingeschakeld.
En die regeltjes hebben ze waarschijnlijk niet allemaal zo goed onthouden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_214395
dat zou een leuke wending zijn!
als één van de bewoners zich niet houdt aan
0één van die vele regels...
wat zouden ze dan doen???
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  woensdag 3 november 1999 @ 16:48:00 #5
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_214396
Als je goed had gekeken/geluisterd bij Paul de Leeuw zou je ook hebben gehoord dat Bianca zei dat het niet bekend was, maar dat Veronica dit wel mocht doen.

Oftewel: er stond niets in het contract over die nieuwe bewoners, maar er stond wel in dat Veronica te pas en te onpas de spelregels mag aanpassen!

Dit heeft V overigens al lang geleden toegegeven: Wij breken de regels niet, wij MAKEN de regels!

pi_214397
daar hebben de bewoners toch niet zo veel mee te maken hoeft toch niet in hun contract te staan, waarschijnlijk wel in het concept van het geheel
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 3 november 1999 @ 17:36:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_214398
V heeft zelf gezegd dat ZIJ de regels maakt en breekt. Bovendien zal er in het conctract iets staan van .."onder voorbehoud"
"V behoudt zich ten allen tijde het recht..."
enz enz.
pi_214399
Ik wil toch even met klem protesteren tegen de titel van dit topic.

Alsof Rolf X. Wouters niet uitstekend in staat zou zijn om zijn eigen leugens te bedenken!

woensdag 3 november 1999 @ 23:05:00 #9
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214400
Zou dat hele big-brother nu impact hebben op het imago van Rolfo, als ie straks Televisione di Rolfo moet presenteren? Hij had het beter bij 'Now of Never' of 'Bulldozer' (kennen jullie deze nog: waar rolf bij RTL Veronique mee begon) kunnen laten.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  woensdag 3 november 1999 @ 23:44:00 #10
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_214401
Bij de komst van Mona stond er in een bericht van VOO dat "tot 2 weken na het begin er een nieuwe kandidaat bij kon worden geplaatst" How convenient want Mona werd er p'cies op dat moment bij gezet. Nu, 45 dagen later komen er twee met Endemol achtergrond bij, VOO lult maar wat en laat zich leiden door de commercie, immers ze hebben nog nooit zulke goede ratings gehad als nu. Ze zullen er alles aan doen om BB gaande te houden. Als de bewoners ooit echt pissig zijn, dan moeten ze en masse opstappen, i.e. einde BB. Nieuwe mensen plaatsen heeft dan geen zin want de "magic" is weg. Daarom is bv "The real world" ook iedere keer op een andere locatie.
Forum ® us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')