wat is hier spam aan dan?quote:
Djezus! Veel werk! De term ervoor is stopmotion filmpjes toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef kleifreek het volgende:
voor het klei filmpje heb ik 183 foto's gebruikt en voor het lego filmpje heb ik 210 foto's gebruikt...
Knap gedaan hoor! Is er ergens een tutorial hoe je dit in elkaar zet? Ik wil dit ook wel eens proberen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef kleifreek het volgende:
voor het klei filmpje heb ik 183 foto's gebruikt en voor het lego filmpje heb ik 210 foto's gebruikt...
ik wil het wel uitleggen hor het is niet moeilijkquote:Op donderdag 24 april 2008 17:48 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Knap gedaan hoor! Is er ergens een tutorial hoe je dit in elkaar zet? Ik wil dit ook wel eens proberen.
ah, ok. iMovie gaat lukken. Dat stukje miste ik,heb me nooit met films beziggehouden en dus nooit in verdiept. Maar het zit op m'n Mac dus dat gaat vast lukken. Nu nog tijd...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:36 schreef kleifreek het volgende:
[..]
ik wil het wel uitleggen hor het is niet moeilijk
stap 1 je zorgt voor de spullen die je nodig hebt camera klei/lego eksterra..
stap 2 je zet steeds het klei / lego in de volgende positie en maakt er tekens een foto van (let op verplaats de camera niet)
stap 3 als je al je foto's hebt gemaakt dan zet je allen foto's achterelkaar in een film programma (imovie voor apple en windows movie maker voor windows) en dan laat je alle foto's zo'n 0,03 sec. achter elkaar afspelen.
stap 4 je gaat je filmpje uploden (youtube / 123video / myvideo tekstera)
als er iemand is die nog specifiekere vragen heeft kan je me een pm sturen of een mailtje naar pdeb1993@mac.com
laat je me het weten als je een hebt het lijkt me wel leuk..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:05 schreef laBaguette het volgende:
[..]
ah, ok. iMovie gaat lukken. Dat stukje miste ik,heb me nooit met films beziggehouden en dus nooit in verdiept. Maar het zit op m'n Mac dus dat gaat vast lukken. Nu nog tijd...Thanks!
Sommige mensen maken hier hun beroep van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef kleifreek het volgende:
Na een enorme klus valt wel mee het is echt iets voor als je je verveelt he.
Mja, we hebben er net een baby bij dus het zal wel een projectje worden voor de volgende winter. En vervelen is er niet echt bij met twee jonge kinderen. Als iemand weet hoe je meer uren in een dag kunt proppen dan houd ik me aanbevolen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef kleifreek het volgende:
[..]
laat je me het weten als je een hebt het lijkt me wel leuk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |