Met, stuurt fantastisch. Snap niet waarom je anders zou willen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef McReal het volgende:
Spelen jullie trouwens MK met stuur of zonder ??
Omdat je als je goed bent merkt dat het met nunchuk veel beter / preciezer stuurt..?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Met, stuurt fantastisch. Snap niet waarom je anders zou willen.
met nunchuck is echt de meest baggere besturing van allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat je als je goed bent merkt dat het met nunchuk veel beter / preciezer stuurt..?
dat ben ik haha, ja bij wario's goldmine, ben daar wel 10 x afgeduwd door iedereen haha, daar gingen mijn puntjes heen. Dacht laat ik eens met toadette spelen (normaal met rosalina) Doe ik dus ook niet meer, veel te licht, daarom was ik ook weg, om te wisselenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:13 schreef Rikketik het volgende:
Wie is FOK!Sas? Net even met d'r gespeeld, ook nog even flink genaaid door haar in de derde lap van de baan te drukken.
Vervelend!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:47 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! Dik eerste in een race met 12 man op Peach Gardens....super simpele tegenstanders: DISCONNECT![]()
![]()
Daar gaan 300 van de 7300 punten. Was net zo lekker op weg naar de 7500. GVD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opgevangen dat het schíjnt te helpen als je de Wii op "Exposed-host" zet oid, (bij sommige routers aangeduid als DMZ), dat er veel minder disconnecties aan de orde zijn
Uiteraard moet je jezelf er eerst van verzekeren dat je I-net verbinding in goede conditie is dmv een speedtest maar daar ga ik gevoegelijk wel van uit
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik speel soms met, soms zonder. Bij lange sessies word ik met Wii wheel toch slordiger en maak ik toch een stuk meer onnodige fouten dan met controller. Bovendien waren er vorige keer zoveel fokkers die geen wheel gebruikte en waar ik, mede daardoor, teveel van verloor dat ik besloot om mijn controller weer even tevoorschijn te halen. Volgens mij speelt 70% van iedereen hier zonder.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:09 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Met, stuurt fantastisch. Snap niet waarom je anders zou willen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:08 schreef TheStar het volgende:
Met controller kan je geen stunts doen toch?
bitch!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer geprobeerd. Check morgenavond je tijd maar weer eens, heb je wat te doen in het weekend
Ik ben gister ook behoorlijk afgezakt, kijk zo wel even wie er online zijn. Wat gebeurde er gister trouwens, had jij een disconnect? Ik wilde joinen toen je aan het racen was dus kreeg ik jouw race te zien, maar op een gegeven moment verdween je gewoon uit die race.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:18 schreef YPrue het volgende:
Zo, dadelijk maar weer eens online karten en proberen de dramatische score van gisteren weer op te krikken
N64 Mario Raceway toegestuurd waar ik al geruime tijd eenzaam bij aan de top staquote:Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef GGMM het volgende:
Eens kijken, wie van mijn friends heeft de beste tijd in GBA Bowser Castle 3, ah, ik zie het al, ikke, niemand van julie heeft daar zo'n goede tijd als ik. Ik ben de beste, jullie niet.
Yup, gewoon midden in de race scherm zwart en disconnect: -150 puntenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ben gister ook behoorlijk afgezakt, kijk zo wel even wie er online zijn. Wat gebeurde er gister trouwens, had jij een disconnect? Ik wilde joinen toen je aan het racen was dus kreeg ik jouw race te zien, maar op een gegeven moment verdween je gewoon uit die race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |