abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2008 @ 11:14:45 #51
81237 releaze
best of both worlds
pi_58355494
denk is aan mensen die de laatste tijd grote groepen mensen hebben kunnen mobiliseren voor hun doel voor een betere wereld. ik denk aan Al Gore, Pim Fortuyn, Rita Verdonk en Geert Wilders (niet dat ik het eens ben met hun idealen, maar zij zijn dé voorbeelden van tegenwoordig die mensen in zeer rappe tijd hebben kunnen mobiliseren.. Hoewel over de laatste twee nog getwist kan worden aangezien zij met de erfenis van fortuyn zitten)

Het zijn niet mensen die plotsklaps van niemendal naar spraakmaker zijn gegaan. Het zijn mensen die zich opgewerkt hebben binnen een bepaalde idealenstructuur of organisatie. Ze hebben zich ergens bij aangesloten wat waarschijnlijk niet echt al hun idealen coverden maar wel voldoende, dé strategische beslissingen gemaakt waardoor ze hogerop kwamen. Die strategische beslissingen die zijn een beetje vaag, maar goede netwerk en communicatie vaardigheden zijn van het allergrootste belang. Zo krijg je al wat mensen achter je die je hogerop kunnen gooien. En dan uiteindelijk, wanneer je een beetje positie hebt, connecties hebt met allerlei belangrijke mensen, kan je het nieuws (jouw idealen) op een tactische manier naar buiten brengen om zo nog meer mensen te bereiken. En je hebt een bepaalde status gekregen binnen een bepaalde organisatie dus dat stelt mensen vaak ook gerust.

Het is dus zacht gezegd een proces van jaren bikkelen waarbij je jezelf en je presentatievaardigheden steeds verder ontwikkelt. En die vaardigheden heb je echt hard nodig. Het is waarschijnlijk net zo belangrijk of wellicht belangrijker dat je die vaardigheden beschikt als dat je je verhaal en idealen door en door kent.

En om heel eerlijk te zijn, draagt het niet bij om op een forum te gaan zitten jammeren over hoe alles in jouw persoonlijke leven niet werkt (jij komt niet van je machteloosheidgevoel af) en je hulp nodig hebt. Zit je hier op fok nou voor jezelf of voor het tentoonstellen van je idealen? Scheid ze van elkaar. Wees zelfverzekerd als het om je idealen gaat. Schets geen doembeeld (hoewel dat voor sommigen wel werkt) maar hoopvol, spreek geen oneliners maar plannen. Weet hoe je ideologie voeten in de aarde kan krijgen in het dagelijkse leven.

Nu kennen we je als Tinoz de schizofreen die helemaal geen slechte kerel is maar wel een enorme zweefteef die per definitie dus niet serieus nemen. Je straalt geen kracht uit. Geen overreding. We weten dat je het goed bedoelt maar dat is gewoonweg niet voldoende. We moeten het idee hebben dat we ons achter je kunnen scharen, en dat je ook denkt aan de mensen die achter je staan, dat je ons niet gebruikt als klap- of protestvee.

Dit is niet als belediging bedoeld, maar als constructieve feedback. Werk aan je vaardigheden is het allerbelangrijkste. Lees jezelf in, volg cursussen en congressen, over netwerkvaardigheden, sociale vaardigheden, communicatievaardigheden, macht, sociologie van alles. Al Gore had het ook niet zo ver kunnen schoppen met An inconvenient truth op z'n 20e. Er is een reden waarom alle belangrijke machthebbers van die ouwe sjakies zijn. Die tijd heb je gewoon nodig om de macht die je op microniveau hebt (alles wat jij op dit moment daadwerkelijk praktisch kan beinvloeden (een topic op fok openen) ) uit te kunnen breiden naar macht op meso/macroniveau. (beleid binnen instellingen, overheid of mondiaal)

Daar zit gewoon heel veel persoonlijk onderzoek in.

Kijk wat er nu praktisch voor handen ligt om uiteindelijk je doel te bereiken. Kleine stappen moet je mee beginnen. Een kerel van 200 kg en een conditie van niets kan ook niet vanuit het niets binnen 3,5 uur een marathon rennen. En in dat stadium zit jij nou. Jij bent die kerel van 200 kilo, en die marathon binnen 3,5 uur is je einddoel (bv het mobiliseren van mensen). Wat ga je doen? Op de bank zitten uitdokteren hoe je het toch in een klap haalt (en daardoor zo lang op de bank blijven zitten dat je er al weer 100kg bij bent aangekomen en je bijna niet meer op je benen kan staan) of beginnen met afvallen, wat krachttraining hier, conditietraining daar, eens gaan hardlopen in de buurt, maandenlang rondjes van 10 km maken om in vorm te komen, eens meedoen aan de halve van egmond terwijl het sneeuwt.. You catch my drift)

Ga dingen praktisch uitzoeken, ga je kennis en vaardigheden verbreden.

Dat mobiliseren van mensen komt wel, je moet er alleen keihard in investeren. Echt kunnen luisteren naar wat anderen beweegt. Niet alleen luisteren naar je eigen geklets. Als je dat doet, dan ben je over een jaar of 10 veel verder dan dat je nu bent. En dat zijn gewoon veel stappen in de richting van je doel.

Zo.
  maandag 28 april 2008 @ 11:17:17 #52
81237 releaze
best of both worlds
pi_58355567
En nog iets praktisch,
kijk dingen van anderen af. Analyseer mensen die succesvol dingen posten hier op fok als een beginnetje, tis heel klein maar het kan helpen. Lees de biografien van belangrijke machthebbers om te zien wat voorn carrierepad zij bewandeld hebben om van niemendal tot spraakmaker te komen. Leer van de lessen van anderen, het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden. Miljoenen mensen gingen je voor.
  woensdag 30 april 2008 @ 01:20:59 #53
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_58392975
Ik heb het hele verhaal gelezen ook Maar je geeft het antwoord voor je probleem zelf al:
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
Geef ik niet echt om de wereld meer en leer ik dan eindelijk dat mijn leven niet bestaat uit ideologiën schrijven en ideën ontwikkelen maar dat ik simpelweg moet accepteren dat de wereld is zoals het is ? Leven voor familie en vrienden en tevreden zijn wat ik heb.... oogkleppen op voor al het andere... en simpelweg gewoon onverschillig denken dat alles maar een ver van mijn bedshow is ?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 30 april 2008 @ 01:22:53 #54
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58392996
volgens de GGZ is het niet zo dat e oogkleppen voor al het andere moet ophouden en gebeurd dat dan ook niet .. je relativeerde het dan eigenlijk gewoon ofzo ?

ik snap het neit want het is heel dat relativeren gedoe wat tot oneffenheden leid in het moraal....

Dat denk ik dan
Save Us From Fashion !
  woensdag 30 april 2008 @ 01:37:27 #55
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_58393120
Tja, ik zeg het misschien heel zwart/wit, maar denk eerst eens aan jezelf en dan pas aan een ander.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 30 april 2008 @ 02:24:44 #56
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58393402
hier komt dan een gedichtje waar niemand op zit te wachten
Save Us From Fashion !
  woensdag 30 april 2008 @ 02:59:51 #57
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58393560
leuren > ettenleuren > verfbom holadijeeeeeeeeeeeee holadiooooooooo
ben ik wie ik ben of was ik in het echt gewoon altijd de beste homofoob
het kon niet het mocht niet en met een vriendengroep van meer dan 10
zou ik moeten zweren dat iemand het toch al aan me had moeten zien
homo's waren vies dat leerde ik op mijn 7de jaar , god ( ik bedank die kerel nog) we waaren ook zo snel van elkaar
Het is bij deze dat ik hopelijk ooit de certificatie wet eens zo indien.

vaak feesten begaaien met vrienden was er niet bij , ik zei ze gedag via TMF en MTV ja wat was ik blij.

op internet in cyberspace lag alles kant en klaar , je hoefde niet te veel te weten enkel hoesnel veilig wanneer en waar... maagdelijk geschapen dan wel zonder vlies liet ik me geleiden door mijn nieuwschierigheid en lust gevoelens voor anders geaarden terwijl de wind om de oren blies....

er staat al biertje koud klonk de stem door de telefoon
het was allemaal zo onwerkelijk dat gedoe en neit echt vroom.

anderhaljaar kostte het mij iemand te vertrouwen op het net , met die gene deelde ik later het bed

wat komt eerst : >> passie ambitie geloof rechten plichten liefde lust geluk moed , bescherming of angeldust... het is vreemd te begrijpen waarom het op het internet van daters gutdzt

geisoleerd achter de computer komen ze voor bij , een en al grote geitenbrei... de een zecht niets de ander wacht af sommige kunnen niet anders dan internet gebruiken en is dat toch niet maf?

vertrouwen op internet kan groeien met de tijd , jaren lange vrienden speelde ik zo kwijt

maar gelukkig heb ik mijn leven geleeft voor zover dat kan, zie dat maar eens gebeuren iin ons mooie Iran.

ik heb mijn lusten bevredigd en nergens veel problemen mee gehad , al lag ook ik rond carnaval op een duister avondje op de grote markt plat... ik ga stoppen voor ik weer voor me zie van de vorige keer

een gevecht tussen moeders van anders geaardenn over hun kinderen nog in de maatschappelijke leer kanker "flikkers " schiet je scherm voor bij vrees voor fakers groeid dan , temiste bij mij, was er ook iemand anders blij ?
ja maar die arme schaapjes van mij niets doorhebbent en vogel vrij.

staan we weer te schuiven in een rij, voor de leukste van het stel , valt je wel tegen , weer geen bel .

zoek eens goed en gij zult vinden..... anders zult gij door the pact homhaters de grond in getrapt tijdens het verslinden... heel toevallig leefde die spirit daar , ja nou , die gasten hadden het goed voor elkaar.

ik ging strategisch de avond niet te gronden , al was ik nu op twee manieren opgewonden.

het zou je eerste keer maar zijn geweest mijn liefste , weet dan dat Tinoz , wel eens tanden knieste .
weg geslepen van zijn gebit , gaatjes werden secuur over verhit.. de tijd van markt liggin in de scene , zeg mij maar ergere die heb ik nog nooit gezien.

Queer as folk , daar liep het ook niet zo goed af ,komaan mensen werkt het internet toch niet echt een beetje maf ?

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 01-05-2008 09:22:28 ]
Save Us From Fashion !
pi_58393564
Jij had toch al je eigen topic?
  woensdag 30 april 2008 @ 03:17:33 #59
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58393654
de tijd dringt, dat doet ie altijd , hoor gewoon wat ik zeg en weet wat je moet doen .

want het leven staat neit stil bij jou of mij, ik ga slapen want dat moet ik echt anders wordt ik alleen maar erger van het padje
Save Us From Fashion !
pi_58393807
dank je tinoz... dankzij jou leef ik meer...
  maandag 5 mei 2008 @ 05:02:16 #61
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58485056
vandaag laat ben ik weer op de chat geweest van TMF , dit keer waren er geen homofoben maar wel een oper of 2 die aan het kletsen waren , ze hadden grote lol en toen kwam ik er doorheen...

ik heb gezegt dat ik een nieuw tijdperk wilde starten en toen zeiden ze me dat ik ze niet lastig moest vallen met mijn "vage shit"

het klinkt misschien een beetje vaag maar ik wil echt graag een nieuw tijdperk zien, ik weet het ook anders niet meer ... alles gaat nu geleidelijk maar ik vind dat er wel een stroom versnelling mag komen .

ik heb op mijn website stukjes geschreven over eerlijke handel en eerlijke lonen enzo.

Wat ik wilde was gewoon een tijdperk waar mensen bewuster in gaan leven...

ik weet het ook allemaal niet meer ik zou zweren dat alles op elkaar aansluit van mijn ideeën maar dat is dan misschien neit zo.... vandaar ook deze topic. Want ik weet et niet meer hoor .... ik heb veel energie gestoken in mijn site en ik heb er ook geld in geinvesteerd ....

Of ik het moet geloven wat iemand tegen mij zei weet ik niet maar het zou best eens zo kunnen zijn.

ik kwam in een inrichting iemand tegen , hij zei dat hij een groep op internet had net als ik toen dertijd..

het verschil was dat zijn onderwerp puntschoenen was en mijn onderwerp betrof idealisme

hij organiseerde hele bijeenkomsten waar ze puntschoenen op het strand gingen verbranden... Toen dacht ik al , wat willen mensen nou eigenlijk ? op mijn forum waren 3 tot 5 mensen actief van de 40 en hij kreeg alles zomaar voor elkaar met een onderwerp dat toch nergens over ging .

ik vroeg me af of het allemaal wel klopte .

en ik snap tot op de dag van vandaag niet waarom mijn zoektocht naar medestanders zo onbeantwoord is gebleven, ik word er een beetje somber van ook , het humanisme blijkt een zwart gat te zijn in dit perspectief.

snap je dan dat ik zeg " ik weet het niet meer ?" ik ben al 4 jaar bezig om medestanders te zoeken en heb er op het moment eigenlijk nog niet 1.

je gaat zo twijfelen aan jezelf en je gaat je geisoleerd voelen .

maar genoeg geklaagd , het was gewoon even nodi dit te spauwen want ik moest er effe van af
Save Us From Fashion !
pi_58489114
tinoz je bent gewoon geen intelligent persoon. Je bent geen leider. Je zit met jezelf in de knoop en wil vanuit die situatie de wereld gaan veranderen never gonna happen

Jammer dude, maar een beetje realisme zal je op de lange termijn goed doen. Probeer wat te maken van je leven met de beperkte hersencapaciteit die je hebt...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 5 mei 2008 @ 12:46:15 #63
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58489216
ik heb een IQ van 127 nu jij weer
Save Us From Fashion !
  maandag 5 mei 2008 @ 12:49:59 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58489275
Tinoz, gewoon negeren die jongen...

En Flashwin: ook jij
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58489332
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:46 schreef tinoz het volgende:
ik heb een IQ van 127 nu jij weer
Ach Tinoz, elke keer als ik topics van jou lees krijg ik toch elke keer weer een lach op dat kindersmoeltje van me! Zoveel meer zelfvertrouwen! Zoveel meer relativeringsvermogen! Bedankt daarvoor
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
  maandag 5 mei 2008 @ 12:58:47 #66
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58489433
Re ? heeft ie dan geen gelijk ? het begint er bijna wel op te lijken , ik heb een concept geschreven en bijna niemand antwoord daar op , het is ook nog niet eens af maar je kan er al op reageren en bijna niemand doet dat , ik heb gevraagd aan mijn persoonlijk begeleider het te lezen . dat heb ik haar echt honderden keren gevraagd . het was pas toen ze de achterliggende filosofie bevatte dat ze heeft toegezegd het te gaan lezen , maar ik verwacht niet dat ze er ook op internet nog gaat reageren ....

Ik wil geen leider zijn , daar ben ik ook helemaal het typ niet voor , ik wil gewoon een onlincommunity opzetten die werkt naar behoren en daar heb ik gewoon mijn eigen ideeën over die naar mijn idee wel goed zijn .

misschien neit altijd even doordacht als ik zou willen maar er is een begin gemaakt .... maar het is gewoon te veel voor de mensen om door te lezen.

maar je moet er ook echt voor gaan zitten en over meedenken anders wordt het echt nooit wat .

het is een brainstorm waardig idee igg.

kortom, als hier neits uitkomt weet ik het ook echt niet meer en ga ik iets anders proberen
Save Us From Fashion !
  maandag 5 mei 2008 @ 13:07:34 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58489576
Flashwin heeft wel een beetje gelijk, alleen het komt meestal zo rot uit zijn strot dat zijn boodschap niet overkomt.

Verder is er niets mis mee op iets op te zetten waar je in geloofd, dat heeft Danny ook gedaan met FOK!, maar dat vergt wel een bepaalde vorm van stabiliteit en daar zou ik eerst aan werken.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:15:50 #68
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58489773
Weet je wat het probleem is, Tinoz ?

Iedereen wil zijn eigen beweging starten om de wereld te verbeteren,
maar niemand is bereid zich aan te sluiten bij iemand ander's beweging.
zzz
  maandag 5 mei 2008 @ 13:18:32 #69
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58489837
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:58 schreef tinoz het volgende:
ik wil gewoon een onlincommunity opzetten die werkt naar behoren en daar heb ik gewoon mijn eigen ideeën over die naar mijn idee wel goed zijn .
Ja, want andere mensen vinden van zichzelf dat hun eigen ideeen slecht zijn, nou goed
Goede ideeen heeft iedereen, en zijn dus niks waard.
Eerst waarmaken, dan is een idee pas wat waard.
quote:
maar je moet er ook echt voor gaan zitten en over meedenken anders wordt het echt nooit wat .
Waarom ga jij er nou niet eens voor zitten, en met bestaande initiatieven meedoen ?
quote:
kortom, als hier neits uitkomt weet ik het ook echt niet meer en ga ik iets anders proberen
Uhm, en dat wordt probeersel #2134 ?
En wat ga je de wek daarna weer doen als ik vragen mag ?
zzz
  maandag 5 mei 2008 @ 13:19:58 #70
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58489874
hallo ? werken aan stabiliteit ? ik zit al een jaar op de GGZ , als er stabiliteit zou moeten komen in mijn leven dan zou die er allang al geweest moeten zijn. Het wordt niet beter dan dit , en daar kan ik wel mee leven , het enige wat ik vervelend vind is dat ik aan mijn "denkplafond" kom als ik mijn oude ideeën wil oppakken , ik snap ze niet meer en ik lijk te zijn vergeten wat ik er mee bedoeld heb . Volgens mij heb ik het allemaal veel ingewikkelder gemaakt dan dat het werkelijk allemaal infeite was.

maar in mijn toestand toen vond ik het werelds en uniek, dat is nu over en ik zie het nu gewoon als heel veel sublinks met apparte soorte nmeta tags die er voor zorgen dat alles sorteerbaar is en dat de user van alle gemakken voorzien die IK me kon bedenken . Daar bij heb ik de user ook nog eens de vrijheid gegeven zich er mee te bemoeien alvorens ik er geld in ga steken en het ga laten ontwikkelen .

ik ga natuurlijk niet alles doen wat mij aangeraden of geadviseerd wordt maar ik kan er wel bepaalde over het hoofd geziene zaken door incalculeren en heb dan ook meteen een voorproefje over wat er me te wachten staat als ik daad werkelijk bijvoorbeeld de profiel manager lanceer

echt , als je me wilt snappen dan zou je echt even het begin van het concept moeten doorlezen , alleen de groene vlakken is afdoende volgens mij
Save Us From Fashion !
  maandag 5 mei 2008 @ 13:30:01 #71
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58490092
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]
quote:
Ja, want andere mensen vinden van zichzelf dat hun eigen ideeen slecht zijn, nou goed
ik heb een andere definite van goed denk ik....
quote:
Goede ideeen heeft iedereen, en zijn dus niks waard.
Eerst waarmaken, dan is een idee pas wat waard.
[..]
geef het dan de kans
quote:
Waarom ga jij er nou niet eens voor zitten, en met bestaande initiatieven meedoen ?
[..]
dat heb ik al geprobeerd bij amnesty , fairfood , proefdiervrij en bij de clienten commissie, bont voor dieren , greenpeace ,veilig verkeer Nederland , de SP de milieu defensie , de Clientebond van de GGZ en One man.... oja , en warchild en nu ga ik me aansluiten bij de DAC . ik ga in de redactie als het goed is
quote:
Uhm, en dat wordt probeersel #2134 ?
En wat ga je de week daarna weer doen als ik vragen mag ?
die week daarna ga ik kijken hoe het schip binnenvaart

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 05-05-2008 14:23:21 ]
Save Us From Fashion !
pi_58490529
Tinoz, je haalt teveel op je hals. Ga eerst eens jezelf onthaasten en maak je hoofd eens wat leeg.
  maandag 5 mei 2008 @ 15:30:08 #73
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58492009
maar ik ben er gewoon enthousiast over
mag dat dan neit ?
Save Us From Fashion !
  maandag 5 mei 2008 @ 15:43:29 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58492231
kanaliseer je enthousiasme tinoz... je neemt echt teveel hooi op je vork... schud dat allemaal af, sping niet van hot naar her, orde in je leven leidt tot orde in je hoofd en daarmee een vaster pad naar de toekomst.
  maandag 5 mei 2008 @ 23:07:21 #75
82136 Xennia
gekroond
pi_58502034
Die freak met die puntschoenverbranding zou ik niet zo serieus nemen, Tinoz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')