abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 22:55:43 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58267140
Het zou 2012 zijn dat het moet plaats vinden.... ik weet niet of we dat wel halen eigenlijk, ik ben onrustig in stabiel maar beleef dingen wel intens.

Ik heb de TV al lang niet aangezet en lees alleen nog maar zo nu en dan een bericht uit de krant , verder ga ik niet .

Ik wil er iets aan doen aan alles wat ik zie , zoveel ellende en zo uitwisbaar , gewoon meer moeite doen en het is zo opgelost denk ik dan. Op die momenten word ik boos op iedereen en alles . Dat is zo als ik er niet gewoon van slag van raak.

Ik draai muziek en zie alleen nog maar hoe hopeloos de stem van de zanger klinkt, bijna lijkt hij te weten dat hij niet zal door dringen zal.

onbegrepen als caberietjees die eigenlijk iets willen veranderen en met frustratie het applaus lijken te ontvangen en zich eigenlijk lijken te ergeren aan het lachen .

zelf weet ik het niet meer , waar moet dat naartoe ....

ik weet nog wel dat ik haar profiel las , "GEEF NOOIT NOOIT NOOIT OP"

maar wat gebeurd er allemaal in de wereld , het is toch ook allemaal niet meer normaal ? Soms denk ik wel eens bij mezelf dat ik de enige ben die dit allemaal opsomd op bepaalde momenten ....

de ene keer kijk ik terug op mijn privee leven als een depressief iemand en de andere keer flitsen er beelden en gedachten door mijn hoofd over hoe mensen gekwets worden achter de computer,.

Een andere keer is het weer de oorlog ergens anders wat mij aangrijpt of de pijn van een stervend kind wat ik me aantrek maar ik verander daar niets aan in mijn eentje ....

Dan probeer ik een site te maken die over ellende gaat en dan blijkt er helemaal niemand op ellende te zitten wachten, is ons leven dan al ellendig genoeg ?

we hebben huizen ,wegen , sporen, treinen autos bomen natuur lucht zon en soms een frisse regenbui, kroegen en feest gelegenheden en ga zo maar door .

waarom hebben we de ommezwaai dan nogsteeds niet gemaakt ons algemene moraal te verbeteren .

Ik raak ontmoedigd en kets mijn peuken weer gewoon weg als ze opzijn....

Was het gewoon een fase dan waar ik lijk in te zitten ?

Geef ik niet echt om de wereld meer en leer ik dan eindelijk dat mijn leven niet bestaat uit ideologiën schrijven en ideën ontwikkelen maar dat ik simpelweg moet accepteren dat de wereld is zoals het is ? Leven voor familie en vrienden en tevreden zijn wat ik heb.... oogkleppen op voor al het andere... en simpelweg gewoon onverschillig denken dat alles maar een ver van mijn bedshow is ?

waarom loop ik niet altijd mee met demonstraties en doen zo weinig mensen dat ?

Maakt onze mening gewoon niets uit of is het dan toch inderdaad een fase die de eene licht beleeft en de ander wat zwaarder ?

ik weet het niet meer hoor .... Ik weet ook niet of ik wel Hedonistisch kan levenop de manier die me opgedrongen wordt.

Ik moet iets van mijn leven maken volgens een behandel plan of anders moet ik mijn leven lang in de psychiatrie worden geplaatst . Zover is het al gekomen , gewoon omdat ik tot 3 uur stap op mijn 27ste levensjaar ...en daar graag iets bij drink terwijl ik kwetsbaar ben.

nee ik weet het niet meer ... ik zoek geen compassie of medelijden ( als dat niet het zelfde is ) maar ik zoek iemand die weet wat het is .... wat maakt ons zo onmenselijk menselijk ?

ik weet het niet meer , ik heb een poging gedaan maar ik weet het nu even niet meer , ik moet zo weer weg , terug naar de psychiatrie en begin er aan te wennen daar te leven... Thuis voel ik me nog niet goed ook en tergen gedachten over de drie genoemde punten mijn leven, heb ik dan toch mijn leven lang een soort van begeleiding nodig ? ik weet het niet , ben ik nou gek ? of is de wereld gewoon 1 groot gekkenhuis ?

Ga even iemand anders stangen als je dat van plan was , want ik heb er even echt geen behoefte aan

voor de rest wil ik wel van jullie graag weten wat jullie er van vinden om gewoon plep te zijn en hoe jullie het zouden vinden als de GGZ je zo in een keurslijf zou willen gaan proppen .

Want daar lijkt het zo onderhand tenslotte wel een beetje op

weet U het nog ?

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 24-04-2008 00:00:37 ]
Save Us From Fashion !
  woensdag 23 april 2008 @ 22:58:19 #2
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_58267204
Samenvatting? Ik snap er echt geen reet van man!
pi_58267255
Wat zou er in 2012 plaatsvinden ? Ik mis de moraal .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 23 april 2008 @ 23:07:46 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58267439
ja misschien is het te beroerd om nu al te beseffen dat als dat eigenlijk je doel is dan kun je daar beter helemaal niet meer vanaf wijken
misschien is het ook wel dan bter om gewoon alles op je af te laten komen niema6nd kan jou nog op een ander spoor zetten mattie je hebt het zelf zo gewild,, doe je je ding en laat je niet opfokken door de rest!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 23 april 2008 @ 23:20:24 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58267696
ik wist niet meer helemaal welk sprookje we zouden doen
wist het niet meer
mama zei ga maar staan dan neem ik heel snel de maat
gaan jullie iets doen met cowboy of iets met piraat
en ik wist het niet meer, ik wist het echt niet meer
of was het iets met diertjes
ja het was iets met diertjes
dat weet ik zeker , echt waar
want toen ik 's morgens wakker werd,
mama was al weg
lag er beneden een kangaroe pakkie klaar.
en ik wist het niet meer
papa had het wel geweten, papa wist alles
en van school al helemaal
pappa had wel 180 ouderavonden, en woont nou met juf Ellie in Voerendaal.
ik wist het je moet me geloven als ik zeg dat ik het niet meer wist
soms wie je ook vraagt soms weet je het niet meer.
trouwens kangaroe mamma's hebben een hekel aan slecht weer,
dan spelen de kinderen binnen.

Ik wist niet meer, echt u moet me geloven ik wist het niet meer soms weet je het echt niet meer wie je ook vraagt dan weet je het niet meer.
  woensdag 23 april 2008 @ 23:26:54 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_58267831
kijk eens op http://hubblesite.org/gallery/album/entire_collection/

Zie je die grote lege ruimte. Ergens op een heel klein bolletje zweven wij.
Zoveel maakt het allemaal niet uit blijkbaar. Onze ellende is zo klein als je naar die eindeloze schoonheid kijkt.
Kortom, je moet het leven niet zo serieus nemen.
  woensdag 23 april 2008 @ 23:34:18 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58267983
De zin van het bestaan... soms is het lastig een bewustzijn te hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58268146
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:

voor de rest wil ik wel van jullie graag weten wat jullie er van vinden om gewoon plep te zijn en hoe jullie het zoudne vinden als de GGZ je zo in een keurslijf zou willen gaan proppen .

Probeer jezelf wat positiever te zien i.p.v. je te laten verzuipen door dat oneindig grote nietszeggende geheel. Jij bent er. Probeer daar dan ook voor jezelf het beste van te maken.
  woensdag 23 april 2008 @ 23:41:22 #9
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58268148
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou er in 2012 plaatsvinden ? Ik mis de moraal .
Dan zouden mensen toch uit hun hart gaan leven ?
Save Us From Fashion !
  woensdag 23 april 2008 @ 23:44:19 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_58268212
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Probeer jezelf wat positiever te zien i.p.v. je te laten verzuipen door dat oneindig grote nietszeggende geheel. Jij bent er. Probeer daar dan ook voor jezelf het beste van te maken.
Precies. En ik zal je vast een geheimpje verklappen. Het is de enige optie die je hebt, alle anderen leiden tot niets.
pi_58268341
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef tinoz het volgende:

[..]

Dan zouden mensen toch uit hun hart gaan leven ?
Waarom niet in 2011, of 2012 ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 24 april 2008 @ 00:09:44 #12
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58268778
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Waarom niet in 2011, of 2012 ?
weet ik niet , geen idee, ik zou het niet weten , ik weet het allemaal niet meer hoor
Save Us From Fashion !
  donderdag 24 april 2008 @ 00:11:07 #13
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58268811
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Ooit vond ik diepzinnigheid leuk maar het begint idd een last te worden ....
Save Us From Fashion !
pi_58269020
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef tinoz het volgende:

[..]

Bekijk het simpel, het begint bij het woord.Jij maakt jezelf gek met alle woorden.

Leef bekijk het simpele geniet van alles'.

groeten
pi_58269108
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef tinoz het volgende:

[..]

Een wirwar van al die gedachten, jij bent de baas.

Heb in je op gelezen dat je niet op medeleven zit te wachten, maar ik wens je hierbij wel alle goeds toe. .
Het is klote om zo te denken omdat in het grote geheel alles zo stompzinnig lijkt, maar daar denkt iedereen vroeg of laat wel aan. Je ben echt niet maf hoor, het zou voor jezelf alleen heel prettig zijn om te leren jezelf als individu te zien en niet als onbeduidend miertje in het grote geheel waarin je eventueel liever wat zou willen betekenen. Daar draai je jezelf alleen maar dol mee. Eerst jij en dan de rest.
pi_58269597
is dit het grote nachtbrakertopic van alle stoners geworden?
OT: wel netjes je anti-depressieva blijven slikken hé TS.
Een filosoof zij ooit: niemand kan het lijden der gehele wereld op zijn schouders torsen.
Ik weet niet wat het doel van het leven is, maar dát is het dus zeker NIET.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_58269683
Ik heb daar ook regelmatig last van, zuip me dan een stuk in de kraag en volgende dag denk ik: Waarom?
pi_58269741
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef tinoz het volgende:
ik weet het niet , ben ik nou gek ? of is de wereld gewoon 1 groot gekkenhuis ?
Allebei.
Doe alsof je thuis bent!
pi_58269766
tinoz, jij bent echt fucked up in je hoofd
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58269784
quote:
Op donderdag 24 april 2008 01:29 schreef Flashwin het volgende:
Ja, wil je wel geloven dat die drie zinnetjes van mij me flinke hoofdbrekens gekost hebben? En die tinoz schudt zo een een heel esaay van dat kaliber uit zijn mouw
  donderdag 24 april 2008 @ 01:48:49 #21
151199 tinoz
Alter Reality
pi_58269855
quote:
Op donderdag 24 april 2008 01:29 schreef Flashwin het volgende:
We hebben het over je gehad op de GGZ
Save Us From Fashion !
pi_58269925
quote:
Op donderdag 24 april 2008 01:48 schreef tinoz het volgende:

[..]

We hebben het over je gehad op de GGZ
Die veranderen ook vaak van naam.
pi_58270023
quote:
Op donderdag 24 april 2008 02:02 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Die veranderen ook vaak van naam.
Ze moeten wel een beetje bij blijven heh

@tinoz: Pak je leven gewoon op, zet alles op een rijtje. Haal jezelf uit die zielige modus, geef jezelf een trap onder je reet. Anderen helpen in deze staat helpen lijkt me niet verstandig, begin eerst maar met jezelf oplappen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_58270031
quote:
Op donderdag 24 april 2008 02:40 schreef Morwen het volgende:

@tinoz: Pak je leven gewoon op, zet alles op een rijtje. Haal jezelf uit die zielige modus, geef jezelf een trap onder je reet. Anderen helpen in deze staat helpen lijkt me niet verstandig, begin eerst maar met jezelf oplappen
Goed idee, een flink stuk in je kraag en daarna vraag je jezelf weer hele andere dingen af.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:26:51 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58272000
zo, ff wat opgeschoond, geen suffe bagger en slowchat vanaf hier...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')