Het zou 2012 zijn dat
het moet plaats vinden.... ik weet niet of we dat wel halen eigenlijk, ik ben onrustig in stabiel maar beleef dingen wel intens.
Ik heb de TV al lang niet aangezet en lees alleen nog maar zo nu en dan een bericht uit de krant , verder ga ik niet .
Ik wil er iets aan doen aan alles wat ik zie , zoveel ellende en zo uitwisbaar , gewoon meer moeite doen en het is zo opgelost denk ik dan. Op die momenten word ik boos op iedereen en alles . Dat is zo als ik er niet gewoon van slag van raak.
Ik draai muziek en zie alleen nog maar hoe hopeloos de stem van de zanger klinkt, bijna lijkt hij te weten dat hij niet zal door dringen zal.
onbegrepen als caberietjees die eigenlijk iets willen veranderen en met frustratie het applaus lijken te ontvangen en zich eigenlijk lijken te ergeren aan het lachen .
zelf weet ik het niet meer , waar moet dat naartoe ....
ik weet nog wel dat ik haar profiel las ,
"GEEF NOOIT NOOIT NOOIT OP" maar wat gebeurd er allemaal in de wereld , het is toch ook allemaal niet meer normaal ? Soms denk ik wel eens bij mezelf dat ik de
enige ben die dit allemaal opsomd op bepaalde momenten ....
de ene keer kijk ik terug op mijn
privee leven als een depressief iemand en de andere keer flitsen er beelden en gedachten door mijn hoofd over hoe mensen gekwets worden achter de computer,.
Een andere keer is het weer de oorlog ergens anders wat mij aangrijpt of de pijn van een stervend kind wat ik me aantrek maar ik verander daar niets aan in mijn
eentje ....
Dan probeer ik een site te maken die over ellende gaat en dan blijkt er helemaal niemand op ellende te zitten wachten, is ons leven dan al ellendig genoeg ?
we hebben huizen ,wegen , sporen, treinen autos bomen natuur lucht zon en soms een frisse regenbui, kroegen en feest gelegenheden en ga zo maar door .
waarom hebben we de ommezwaai dan
nogsteeds niet gemaakt ons algemene moraal te verbeteren .
Ik raak ontmoedigd en kets mijn peuken weer gewoon weg als ze opzijn....
Was het gewoon een
fase dan waar ik lijk in te zitten ?
Geef ik niet echt om de wereld meer en leer ik dan eindelijk dat mijn leven niet bestaat uit ideologiën schrijven en ideën ontwikkelen maar dat ik simpelweg moet accepteren dat de wereld
is zoals het
is ? Leven voor familie en vrienden en tevreden zijn wat ik heb....
oogkleppen op voor al het andere... en simpelweg gewoon onverschillig denken dat alles maar een ver van mijn bedshow is ?
waarom loop ik niet altijd mee met demonstraties en doen zo weinig mensen dat ?
Maakt onze mening gewoon niets uit of is het dan toch inderdaad een fase die de eene
licht beleeft en de ander wat
zwaarder ?
ik weet het niet meer hoor .... Ik weet ook niet of ik wel
Hedonistisch kan levenop de manier die me
opgedrongen wordt.
Ik moet iets van mijn leven maken volgens een
behandel plan of anders moet ik mijn
leven lang in de psychiatrie worden geplaatst . Zover is het al gekomen , gewoon omdat ik tot 3 uur stap op mijn 27ste levensjaar ...en daar graag iets bij drink terwijl ik
kwetsbaar ben.
nee ik weet het niet meer ... ik zoek geen compassie of medelijden ( als dat niet het zelfde is ) maar ik zoek iemand die weet wat het is .... wat maakt ons zo
onmenselijk menselijk ? ik weet het niet meer ,
ik heb een poging gedaan maar ik weet het nu even niet meer , ik moet zo weer weg , terug naar de psychiatrie en begin er aan te wennen daar te leven... Thuis voel ik me nog niet goed ook en tergen gedachten over de drie genoemde punten mijn leven, heb ik dan toch mijn leven lang een soort van begeleiding nodig ? ik weet het niet , ben ik nou gek ? of is de wereld gewoon 1 groot gekkenhuis ?
Ga even iemand anders stangen als je dat van plan was , want ik heb er even echt geen behoefte aan
voor de rest wil ik wel van jullie graag weten wat jullie er van vinden om gewoon plep te zijn en hoe jullie het zouden vinden als de GGZ je zo in een keurslijf zou willen gaan proppen .
Want daar lijkt het zo onderhand tenslotte wel een beetje op
weet U het nog ?
[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 24-04-2008 00:00:37 ]