De nieuwe bewoners Anouk en Cyrille zijn uitgezocht door castingbureau Moeder Anne. En Anouk was niet echt model, het was de oppas van Moeder Anne. (directrice die niet moeder Anne heet maar toch).
En cyrille stond al in het bestand.
Deze twee dames zijn samen met nog 13 anderen zaterdagavond gevraagd, vervolgens hebben ze zondag allemaal een psychologische test gehad, waaruit dus Anouk en Cyrille kwamen. Daar er dus wel drie dames voor de stemronde moest zijn. Is er dus nog gekozen voor Nicolette. Zij werd om 18.30 gebeld om binnen één uur in de studio te zijn. Zonder psychologische test en zonder voorbereiding zat zij dus in de uitzending en kwam dus niet zo slim over t.o.v. Anouk en Cyrille. Dus maandag was al weer bekend wie er dinsdagavond het huis in zou gaan. En zo manipuleert Veronica verder.
bevestigd door veronica op woensdag 3 november en in de krant van 4 november.
[Dit bericht is gewijzigd door Alwin (Datum 04 November 1999).]
goed om te weten. (kennis is macht!)
maarre weet je ook wie er verder nog op die foto's (5 x) stonden die de bewoners te zien kregen? waren dat ook vrouwen uit die nieuwe selectie-groep? stond nicolette daar eigenlijk ook op?
quote:
op 11-03-1999 om 04:13 PM schreef snoopy het volgende:
En waar komt die Nicolette dan ineens vandaan?
Mijn mening is dat "potatohead" Nicolette uit het aardappelveld naast de studio is gegraven. Sjezus wat een harses en DAMN wat een capsoneswijf...that's all
Met de komst van Cyril en Anouk is mijn mening drastisch veranderd. Zij zijn NEP!
Ik ben dan ook geneigd het bron-loze bericht waamee dit topic is geopend te geloven.
Om toch nog even de FOK!member uit te hangen: eerst bronnen melden, dan pas geloven!!
quote:
op 11-03-1999 om 04:43 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Ik was er altijd zeker van de de bewoners van het huis "echt" waren, dus geen acteurs enzo
[...]
Met de komst van Cyril en Anouk is mijn mening drastisch veranderd. Zij zijn NEP!
Ik ben dan ook geneigd het bron-loze bericht waamee dit topic is geopend te geloven.Om toch nog even de FOK!member uit te hangen: eerst bronnen melden, dan pas geloven!!
hi Twinny,
stel dat 't bronloze bericht waar is (ik vind 't best aannemelijk) dan betekent dat toch nog niet dat het actrices zijn in de zin dat ze met een bepaalde te spelen 'rol' hierin gezet zijn door VOO? Op zich is 't een logische plaats om mensen te vinden die zo gek zijn mee te doen (mensen die graag bekend worden). Daarmee hoeven zij als deelnemers nog niet 'nep' te zijn. Ik vraag me wel af in hoeverre het welbevinden van de deelnemers VOO iets kan schelen, en als ze die Nicolette er alleen voor de vulling bij hebben gehaald, expres onvoorbereid, dan is dat wel heeeel laag.
------------------
what's BB without FF?
[Dit bericht is gewijzigd door bixister (Datum 03 November 1999).]
quote:
op 11-03-1999 om 04:09 PM schreef Alwin het volgende:
Ik doe niet direct aan bronvermelding, maar het volgende is wel waar.De nieuwe bewoners Anouk en Cyrille zijn uitgezocht door castingbureau Moeder An.
Anouk is de oppas van Moeder An. En cyrille stond al in het bestand.Deze twee dames zijn samen met nog 13 anderen zaterdagavond gevraagd, vervolgens hebben ze zondag allemaal een psychologische test gehad, waaruit dus Anouk en Cyrille kwamen. Daar er dus wel drie dames voor de stemronde moest zijn. Is er dus nog gekozen voor Nicolette. Zij werd om 18.30 gebeld om binnen één uur in de studio te zijn. Zonder psychologische test en zonder voorbereiding zat zij dus in de uitzending en kwam dus niet zo slim over t.o.v. Anouk en Cyrille. Dus maandag was al weer bekend wie er dinsdagavond het huis in zou gaan. En zo manipuleert Veronica verder.
Dan zal ik de bron maar vermelden. Dit is te lezen op Planet News en daar wordt bovendiejn gesteld dat V. vandaag heeft toegegeven dat Anouk van een Castingbureau komt (Moeder Anne) Mazzel
quote:
op 11-03-1999 om 04:53 PM schreef bixister het volgende:
hi Twinny,
stel dat 't bronloze bericht waar is (ik vind 't best aannemelijk) dan betekent dat toch nog niet dat het actrices zijn in de zin dat ze met een bepaalde te spelen 'rol' hierin gezet zijn door VOO? Op zich is 't een logische plaats om mensen te vinden die zo gek zijn mee te doen (mensen die graag bekend worden). Daarmee hoeven zij als deelnemers nog niet 'nep' te zijn.
Wat vind je opmerkingen als "ik ben hier via via terechtgekomen"? Het was duidelijk dat Cyril (en in mindere matte Anouk) dit onderwerp angstvallig probeerden te vermijden!
Opmerkelijk vond ik overigens dat Bart iets zei als "zoals wij allemaal", terwijl zij toch regelmatig opmerkingen hebben gemaakt over hun psychologische tests, proefsessies en dat soort zaken. Maar goed, dat was waarschijnlijk om zich zo snel mogelijk in te likken bij Cyril.
Het is in ieder geval duidelijk dat Cyril niet dit traject heeft doorlopen. Anouk misschien wel? Zei Willem niet iets van "haar heb ik al eens gezien?
quote:
op 11-03-1999 om 04:51 PM schreef Hunter het volgende:
Heeft Moeder An een website Alwin? Waar is ze gevestigd? Is dat een bekend buro?
--------------------
Het is 'Moeder Anne' en is een heel bekend modellen/casting bureau in Amsterdam!!! Ik weet niet of er een website is ...... vast wel, heb even geen tijd om te zoeken!
Ik had er wel oren naar, maar ben afgewezen op m'n lengte, haarkleur en m'n voorliefde voor kippenvlees.
Hier nog wat gegevens uit een afgesloten topic:
KL 888
Newbie
Van KL 888 - 03 November 1999 @ 15:11. (1)
--------------------------------------------------------------------------------
Net bij Stenders op 3FM gehoord.
Cyrille heeft net een plaat opgenomen en de platenmaatschappijen verdringen elkaar nu om 'm te mogen uitbrengen, BMG voorop.
Ze schijnt ook een contract bij Showbizz-City te hebben.
Dan begint het er toch wel erg op te lijken dat Veronica bewust iemand heeft gezocht om het huis in te gaan en daar eens bewust de boel wat wakker te maken zodat het weer mooie plaatjes oplevert.
Je reinste acteerwerk dus.
R@b
FOK!member
Van R@b - 03 November 1999 @ 15:50. (109)
--------------------------------------------------------------------------------
Dat klopt helemaal eigenlijk een topic waard maar het past hier precies. Ik zat te luisteren naar radio 3 en kon nog net een gedeelte gesprek tapen inclusief het lied, Gelijk maar omgezet in mp3 en op mijn site gezet .Onderstaande tekst is daarvan afkomstig
We worden weer zwaar in de maling genomen door Veronica. Gewone mensen
zouden in het BB-huis plaats nemen ja ja nu blijkt dus dat Cyrille niet
alleen danseres bij Showbizz-city is maar ook al een plaat heeft gemaakt.
Een carriere als zangeres is haar streven en daar komt BB goed bij van pas.
Vanmiddag was bij Rob Stenders de platen-manager van Cyrille te gast. Ze
heeft net een plaat gemaakt waar nog een platenmaatschappij voor gezocht
wordt. Het gesprek met de manager inclusief het compleete lied is nu al te
downloaden gesampled op 64 kbs tot 2.3MB (speelduur 5 minuten) http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/
Ik zat nog te denken aan een betere kwaliteit sample maar misschien doe ik dat nog wel maar dan alleen het lied.
Groeten,
Rob
Hunter
De Link-miegel
Van Hunter - 03 November 1999 @ 17:48. (450)
Nou dat gaat lekker. De één zangeres met aspiraties en de andere ingezet door een castingburo. Zal de oude garde leuk vinden.
Naar verluidt is dit Cyrilles favoriete stekje: http://www.club-fuck.demon.nl/
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]
quote:
op 11-03-1999 om 04:43 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Om toch nog even de FOK!member uit te hangen: eerst bronnen melden, dan pas geloven!!
dit verhaal, in ieder geval dat van anouk, staat vandaag op de zogenaamde telex (anp), dus morgen waarschijnlijk in een aantal kranten etc.
quote:
op 11-03-1999 om 05:26 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Wat vind je opmerkingen als "ik ben hier via via terechtgekomen"? Het was duidelijk dat Cyril (en in mindere matte Anouk) dit onderwerp angstvallig probeerden te vermijden!
ja is opvallend ja. eigenlijk iedere keer blijkt het weer stom van voo als ze ergens stiekem over willen doen. (niet voor niks hebben ze het nu 'bekend' - zie anp-bericht).
maar ik kan me voorstellen dat ze de beide meiden gewoon de opdracht hebben gegeven daar maar liever niet over te praten, dus zo'n via-via verhaal op te hangen, omdat ze dachten dat het voor de overige bewoners beter was als ze dat niet wisten? blijft stom vind ik.
maar 't blijft ook geen reden om aan te nemen dat 't actrices zijn. veel te link om zoiets te doen, waarom zou voo. ze hebben al een sensatieformule, waarom die in gevaar brengen.
quote:
en:
Opmerkelijk vond ik overigens dat Bart iets zei als "zoals wij allemaal", terwijl zij toch regelmatig opmerkingen hebben gemaakt over hun psychologische tests, proefsessies en dat soort zaken. Maar goed, dat was waarschijnlijk om zich zo snel mogelijk in te likken bij Cyril.
ja je kunt via via natuurlijk op verschillende manieren opvatten. denk dat bart het ook zei om de nieuwkomers op hun gemak te stellen trouwens (als algemeen aardig gebaar). vind hem niet het type om zich bij cyril 'in te likken'. hij gelooft ten eerste nog tamelijk vast in z'n romance met sabien, ten tweede is hij een van de minst slijmerige types in 't BB-huis de laatste tijd.
quote:
en:
Het is in ieder geval duidelijk dat Cyril niet dit traject heeft doorlopen. Anouk misschien wel? Zei Willem niet iets van "haar heb ik al eens gezien?
ik vind het vooral grof t.o.v. cyril en anouk zelf, als ze zo onvoorbereid en/of slecht getest zouden zijn. getuigt weer eens van de prioriteiten van V. 'we moeten nu eenmaal snel een paar mensen vinden die precies 't type zijn die we er in zouden willen sturen...'(arme andere 'reserve-kandidaten'!! ).
tja what are we watching jongens...
(nu toch plots in zeer cynische bui beland)
De enige konklusie die ik dan kan trekken, is dat het in het orginele plan, dan ook nooit de bedoeling kan zijn geweest dat er op een later tijdstip nog iemand bij zou komen.
Konklusie; het verhaal, dat er door VOO nog steeds volgens de oorspronkelijke gedachte en opgestelde regels wordt geproduceerd, is juist door de manier waarop de twee nieuwe bewoners zijn geronseld, bewezen niet waar te zijn.
Iets wat gisteravond bij AT5 door Mona, en later op de avond bij Paul d L. ook al werd beweerdt.
Niet dat denk ik, iemand nog geloofde wat er door VOO wordt beweerd.
Dubbel erg vindt ik het, om te moeten konstateren, dat de oude groep van 5 onder valse voorwendselen en zonder dat ze er wat aan kunnen doen, worden berooft van het oorspronkelijke spelidee, op bais waarvan ze in eerste instantie mee zijn gaan doen.
Zij worden in hun individuele kans op de hoofdprijs opgezadeld met een extra twee weg te stemmen kandidaten. Een niet afgesproken verzwaring van het oorspronkelijke spel.
Waarbij door de komst van nieuwe bewoners teven de geestelijke belasting, in 1 keer behoorlijk omhoog wordt geschroeft. Een geestelijke belasting die toch al onverantwoord hoog te noemen was.
Aangezien we pas op de helft van het spel zitten en het zwaarste gedeelte voor de deelnemers nog moet komen, vrees ik dat de vrijheid die VOO zich kontinu denk te kunnen permiteren, wel eens erg ten koste van de kandidaten zou kunnen gaan. En dat allemaal om wille van de kijkcyfers. Schande.
Het is nergens bewezen dat juist Nicolette de gene was die Ruud had uitgekozen. Ruud had en dat is het enige wat we weten, niet deze twee uitgezocht, maar een ander uit de serie van 5 foto's. Er zijn geen beelden geweest waaruit blijkt dat zijn keuze Nicolette was, het kan dus ook een van de twee niet in beeld gebrachte dames zijn. In mijn geheugen was er ook een foto met een meisje met behoorlijk blond lang haar, iets wat Nicolette niet had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |