Skjuus mequote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
na die wedstrijd tegen Roddick kan nu de tweede golf Kohlschreiber adoratie gaan beginnen denk ik
ik heb het gewoon over zijn wedstrijd tegen Roddick hoor..lees de topics maar, Kohlschreiber was toen meteen the next best thingquote:Op donderdag 24 april 2008 13:54 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Skjuus me![]()
It's the blood of a champion, pumpin
Deep inside my veins, too much pride to be runnin
I'ma get what I can and more, even if
My blood, my sweat, and my tears don't mean nothin
It's the heart of a champion (it's the heart of me)
Tralalalalalalala
hij heeft inmiddels dus teruggebroken en lijkt nu momentum te hebben...beetje 50-50 in mijn ogenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hehe mocht hij winnen iig een dikke lay de volgende rondeGaat donkey nog terugkomen denken jullie (ik heb geen beeld)?
Weet ik, heb zitten huilen onder m'n bureauquote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon over zijn wedstrijd tegen Roddick hoor..lees de topics maar, Kohlschreiber was toen meteen the next best thing
Met Andreev is hij al even een van m'n favoriete tennissers.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
na die wedstrijd tegen Roddick kan nu de tweede golf Kohlschreiber adoratie gaan beginnen denk ik
waarom Andreev? Vanwege die forehand? Vind hem verder niets bijzonders hebben eigenlijk...luie speler ook..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Andreev is hij al even een van m'n favoriete tennissers.
Heb je gisteren de 1e set gezien van Federer? Daar liet hij heel goed tennis zien. Zeer solide backhand/forehand. Daarom verbaasde me het zo dat hij zo instortte.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Wopper1 het volgende:
ZItten toch aardige punten tussen van Federer.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef Wopper1 het volgende:
Haha, wat een schitterend moment weer.
Monfils knalt die bal echt snoeihard voorbij de baseline.. Federer lag in een deuk(en Monfils ook
) .
Ja prachtig toch. Ik vind het ook een geweldige speler, net zoals Kohlschreiber.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom Andreev? Vanwege die forehand? Vind hem verder niets bijzonders hebben eigenlijk...luie speler ook..
Vanwege zn forehand ja. Ik heb een zwak voor verfijnde slagen. De backhand van Kohlschreiber vind ik geniaal. Al had Schalken een nog mooiere, stylistisch gezien.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom Andreev? Vanwege die forehand? Vind hem verder niets bijzonders hebben eigenlijk...luie speler ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |