Andreev is ook een erkend gravelbeest hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Andreev, tegen de nieuwe gravelkoning
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga Kohlschreiber - Davydenko kijken, lijkt me een prachtpartij.
Er staat echt geen maat op bij Nadal.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Rafa JCF eens fftjes gaat bagelen! Rafa
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Er staat echt geen maat op bij Nadal.
Ik heb nu al medelijden met een eventuele RG finale tussen Nadal en Federer MARTIN![]()
.
Dat gaat hem dit jaar niet worden inderdaad voor Federerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Er staat echt geen maat op bij Nadal.
Ik heb nu al medelijden met een eventuele RG finale tussen Nadal en Federer![]()
.
Inderdaad, in tegenstelling tot Sampras had Fed het wel gewoon kunnen winnen als die dekselse Don Juan er niet wasquote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gaat hem dit jaar niet worden inderdaad voor Federer![]()
Best lullig toch wel, zo goed zijn en dan zo'n goede speler tegenkomen waardoor je wellicht RG nooit wint, terwijl hij in andere periodes al een keer of 2 RG gewonnen zou hebben.
Klopt, zeker nu het erop lijkt dat niet Nadal, maar Djokovic de eerste gegadigde is om de #1-positie over te nemen. Maar Federer was de afgelopen jaren echt duidelijk de beste op gravel na Nadal, dat is op gras voor Nadal toch ietsje minder het geval. RG zou de erelijst van Federer echt compleet maken (buiten de OS en Davis Cup) en wellicht had hij zonder Nadal alle Masters-toernooien ook al minstens een keer gewonnen, wat echt uniek zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Andersom is het anders ook best wel lullig. Nadal had Wimbledon waarschijnlijk ook wel gewonnen zonder Federer en was allang nummer 1 geweest.
Gaan we weerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:38 schreef Tim86 het volgende:
en heel veel geluk...
Valt toch wel mee? Foutjes, ja, maar geen ballen richting de sterrenhemel? Davydenko staat bij vlagen ook echt prachtig te spelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kohlschreiber toch ook wel vaak met onbegrijpelijke afzwaaiers. Zal te maken hebben met de hoeken die hij probeert te maken.
Het is meer in de algemene lijn, dat die dingen in zijn spel zijn opgesloten. Vandaag valt het mee.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Foutjes, ja, maar geen ballen richting de sterrenhemel? Davydenko staat bij vlagen ook echt prachtig te spelen.
Hehe mocht hij winnen iig een dikke lay de volgende rondequote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
na die wedstrijd tegen Roddick kan nu de tweede golf Kohlschreiber adoratie gaan beginnen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |