ineens dat stukje met die silencersquote:
Wel meteen iets voorsprong ja. Vind het vaak alleen zonde om een spel meteen bij de release te halen, maar MW1 heb ik sinds die media markt actie. Hoelang is dat terug? 1 a 1,5 maand ofzo? Dan heb je gewoon een dikke achterstand omdat e meesten al level 55 hebben (tig keer) en bijv alle mooie plekjes weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef KneusTeun het volgende:
Hahaha en met beetje geluk speel ik hem vanaf 8 uur ipv 12 uur! dus ff flink perks unlocken
Jammer dat de game al gespeeld wordt door americans :S
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
Edwin is ook een mooie, zit ik mooi mirrors edge te spelen stuurt ie message : ik ga zo codden.
Dus vriendelijk als ik ben maak ik het level af en druk cod erin. vervolgens sent ik hem een invite met de gedachte dat ie weet dat ik online ben. gaat ie off
grrr maandag alquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben vanaf maandag rond 10 uur online met MW2, ligt beetje aan hoelaat ik thuis ben.
Edwin mag nie meer op het forum van de boze admins
kan geen vrij meer fixen voor woensdag :/!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop MW2 dinsdag in huis te hebben en probeer voor woensdag nog een vrije dag te regelen
quote:De multiplayermodus van de PC-versie van Call of Duty: Modern Warfare 2 wordt, net als de console-versies, gelimiteerd tot 18 spelers. Dat heeft Mackey McCandlish van ontwikkelaar Infinity Ward gezegd in een vraaggesprek met bezoekers van de Amerikaanse webwinkel Best Buy.
"Het maximum aantal spelers op alle platformen is 1 tegen 1 tot 9 tegen 9. Dit is het aantal spelers waarop we de speelvelden, klassen, uitdagingen, perks en de rest hebben gebalanceerd", zegt McCandlish. De vorige delen in de Call of Duty-reeks hadden een limiet van 64 spelers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |