abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214289
Misschien heb ik iets gemist in de topics, maar heeft iemand al de uitzending gezien van dat huis op Hawaii met ik geloof 7 jonge mensen erin, die ook een paar maanden met de camera gevolgd worden? Ze mogen wel op stap enzo en zitten er heel luxe bij met zwembad, bubbelbad in een bungalow aan het strand.
pi_214290
Yep, ik heb een stuk van de eertse aflevering gezien dat de mensen in het huis kwamen. Twee ervan doken gelijk naakt het zwembad in. Gisteren een stukje gezien dat eentje al een alcoholvergifteging had. Hier wordt niet geborduurd!!. Misschien een idee om hier een apart gedeelte op het forum voor te maken? Danny?

donderdag 4 november 1999 @ 10:34:00 #3
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_214291
Ik meen dat The Real World oorspronkelijk niet in de programmering van Net 5 was opgenomen, maar nu, blijkbaar, ingezet wordt als klein tegenoffensief/speldenprik tegen BB.

Net als in BB wandelen de MTV boys (en girls) graag zonder bovenkleding door het huis (kijk Veronica: dit noemen we een huis in tegenstelling tot jullie schaftketenkamp), maar daar houdt de vergelijking ongeveer wel op. De bewoners van The Real World baden in weelde, een luxe die hun fragiele schoudertjes nog niet dragen kunnen. Niet alleen zagen we in aflevering twee al een bijna fatale alcoholvergiftiging, er is nog veel meer op komst! Het huis gaat nog net niet tegen de vlakte, maar veel scheelt het niet. Hoe, een bij BB vergeleken, onschuldig projectje volledig uit de klauwen kan lopen door verkeerde casting.

donderdag 4 november 1999 @ 13:13:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_214292
Misschien ben ik de enige maar ik vind The Real World geen f*ck aan!

De series die ze voorheen uitzonden ( Men behaving badly, Game On enz) zijn een stuk kleuker. Toen The Real World net nieuw was op MTV heb ik een enkele keer gekeken. Toen ging het over een groepje bewoners waarvan 1 jongen erachter komt dat hij seropositief is. Die jongen ( Ik geloof dat zijn naam Pedro was) is tot zijn dood dooor de camera's gevolgd. Ook zijn begrafenis en hoe zijn medebewoners met zijn dood omgingen is gefilmd.

Ik vind het een beetje te veel van het goede ( of slechte?) aan het worden met die real life soaps.

( Heeft iemand dat spotje gezien op FOX 8 met die 2 presentatoren van de kampioen van Nederland? zij gaan ook iets doen in de trand van BB. In het filmpje zijn de 2 presentatoren uitgedost als Daphne en Rolf toen zij spotjes maakte voor BB. Weet iemand hier meer van?)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_214293
ik vond (5 jaar geleden) the real world wel aardig nu kennen we het wel weer maar ik vind het verder geen zak te maken hebben met bb als je het mij vraagt maar goed
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  donderdag 4 november 1999 @ 13:28:00 #6
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_214294
Real World = 1 huis, 7 mensen (onbekenden van elkaar) en geen privacy. Ontdek de overeenkomsten.

Dat het een waardeloos programma is staat buiten kijf. Wel kunnen we ons de vraag stellen waarom in de Amerikaanse variant de situatie volledig ontspoort (de agressie komt naar buiten), en `onze' BB-vrienden zich steeds meer naar binnen lijken te keren (de term `pacifistisch verzet' viel al, meen ik).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')