Bedanktquote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef purplerose het volgende:
Speciaal voor Marc63 en voor de andere die ervan houden
Me topje van vandaag met me boobs die zin hebben in de lente
[ link | afbeelding ]
Tieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef purplerose het volgende:
Speciaal voor Marc63 en voor de andere die ervan houden
Me topje van vandaag met boobs die zin hebben in de lente
[ link | afbeelding ]
Nogal ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Ziet er idd erg goedkoop uit http://www.kanyetravel.com/
Wees blij dat de megafoon kapot is, anders had 'ie ook nog keihard staan meezingen (ok, dat doet 'ie nu ook al...).quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
En weer verlaat een Maricha die graag haar oren wil sparen het pand de studioruimte.
precies!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
En weer verlaat een Maricha die graag haar oren wil sparen het pand de studioruimte.
Om de een of andere reden kan ik me ook heel goed voorstellen dat dat nodig isquote:
Dat viel me ook al opquote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef Broekie het volgende:
LOL @ het vliegtuigje op de kaart aan het begin van Noordpool FM Behind The Scenes part 3.
Was de piloot dronken ofzo?
Leuke plaat maar wat te denken van Island in the sun. Wat een geweldige clip zit er bij die plaat... Nummer zelf is ook erg gaaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde eigenlijk Buddy Holly van Weezer aanvragen. Zit al de hele tijd met dat nummer in mn hoofd.
Het hele project is qua CO2 uitstoot gecompenseerd! Voor het geval je dat niet wist. Dus ook de vluchten, maar ook het energieverbruik van de uitzendingen e.d.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker milieuvriendelijk ook, zo'n end omvliegen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |