Die servicekosten worden ook steeds hogerquote:Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x1
De bron van Nightwish en Pete Philly is mij onbekend, vooralsnog ga ik er dus vanuit dat ze niet komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:26 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand iets concreets over Nightwish, Pete Philly & Perquisite, We Are Scientists & The Pigeon Detectives?
Edit: En wat is bron van Elbow?
omdat je te lui bent om jezelf er aan toe te voegen?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
en waarom sa ik nog niet in de OP? *grrr*
OMdat je jezelf in de wiki moet zetten.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
Ook n tvp'tje voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
Dat zou tof zijn! Kan helaas nergens iets vinden van een tour ofzo. Maar ik blijf hopen!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Coiler het volgende:
Portishoofd komt ook toch?
Lienelien was me voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
WAS is volgens mij zelfs hier bevestigd door MaJo (??) met als bron een bandlid.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lienelien was me voorMaar de gitarist heeft het inderdaad bevestigd na het optreden
Zie ze maandag weer dus zal het dubbelchecken
ben je een groupie?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lienelien was me voorMaar de gitarist heeft het inderdaad bevestigd na het optreden
Zie ze maandag weer dus zal het dubbelchecken
Dat heeft iemand bij Kink FM geroepen... Maar nog vrij vaag allemaal.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:30 schreef mberg86 het volgende:
tvp
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar ik hoorde dat The Offspring waarschijnlijk ook komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |