Eerst zeg je dat Coldplay vrij kansloos zou zijn en dan noem je Oasis op?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef Jivis het volgende:
Oasis zou trouwens ook vet zijn, die brengen rond die tijd een nieuw album uit, dus...
Hebben die eren jaar of 4 geleden ook op Lowlands gestaan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Modeselektor
en de rest is ook best erg tof
Geen idee, denk het eigenlijk niet. Vorig jaar waren ze er wel en deden ze een DJ-set en die wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebben die eren jaar of 4 geleden ook op Lowlands gestaan?
Toen waren er ook van die gasten die van alles door elkaar draaiden met beelden eronder van Scarfcae. Weet het nog goed, snoeiharde Hardcore toen Tony Montana op de politie begon te schieten die z'n huis binnen viel, iedereen in de tent joelen, mooi was dat.
Vorig jaar heb ik ze niet gezien, dit jaar toch maar eens gaan bekijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen idee, denk het eigenlijk niet. Vorig jaar waren ze er wel en deden ze een DJ-set en die was![]()
Maar vanwege complete gaarheid ben ik toen vrij snel weg naar m'n tentje gegaan![]()
En hun album was 1 van de beste, zo niet de beste, van het afgelopen jaar![]()
Modeselektor
quote:
Ah, daar ga ik in ieder geval niet heen dan.quote:
Concert in 2005 kostte nog 39 euro, dus dat valt nogal mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik denk dat het vrij kansloos is. Een kaartje voor Coldplay kost normaal bijna evenveel als een kaartje voor Lowlands volgensmij.
Last.fm beweert ook The Fratellis..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:33 schreef On het volgende:
Last.fm beweert ook grinderman en de flaming lips.
Poe poe, ze komen wel met verrassende namen, zeg!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
MGMT op Lowlands.
Dat dan weer niet,quote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Poe poe, ze komen wel met verrassende namen, zeg!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik in ieder geval niet heen dan.
Het is druk, maar prima te doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:28 schreef frame-saw het volgende:
Is er iemand wel eens vanaf 't Harde gegaan met de bus? En is dat een goed idee of is dat net zo kut als vanaf Lelystad?
't Harde is maar 10 minuutjes met de trein voor mij. En er is hier niemand die mij kan brengen. Als mijn ouders me brengen zit ik al 1,5 á 2 uur in de auto
Wat is er kut aan de bus vanaf Lelystad? Vorig jaar gedaan en vond het prima te doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:28 schreef frame-saw het volgende:
Is er iemand wel eens vanaf 't Harde gegaan met de bus? En is dat een goed idee of is dat net zo kut als vanaf Lelystad?
Prima te doen vanaf t Harde...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:28 schreef frame-saw het volgende:
't Harde is maar 10 minuutjes met de trein voor mij. En er is hier niemand die mij kan brengen. Als mijn ouders me brengen zit ik al 1,5 á 2 uur in de auto
Je staat langer te wachten tot je in de bus kan dan dat je in de bus zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:30 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Het is druk, maar prima te doen.
Kwartiertje/20 minuten met de bus? Of heb ik dat nou verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |