Ohnee, niet weer dit verhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.
Dat is handig als je er langs komt, maar ik denk niet dat ik daar heen zal lopen als ik er niet in de buurt sta en bier wil hebben. En ach, afgezien van de smaak, maar verder is het wel goed misschien dat er wat minder alcohol in zit. Ik ben vaak toch wel vele uurtjes van de dag bezig met bier drinken op festivals.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig die Grolsch tent, naast waar eerst de Silent Disco stond, en kan je daar flesjes Grolsch halen! Je mag de flesjes dan niet mee die toko uitnemen, maar je kan de inhoud gewoon overgieten.
Vol bier.
True, true.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is handig als je er langs komt, maar ik denk niet dat ik daar heen zal lopen als ik er niet in de buurt sta en bier wil hebben. En ach, afgezien van de smaak, maar verder is het wel goed misschien dat er wat minder alcohol in zit. Ik ben vaak toch wel vele uurtjes van de dag bezig met bier drinken op festivals.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
goudgele granenontbijt met prik [ afbeelding ]
witgekuifde goudgelen [ afbeelding ]
goudgele pretcilinder [ afbeelding ]
Het is het [ afbeelding ] corps [ afbeelding ] niet hoor
Jupquote:
Begin niet over de Silent Discoquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig die Grolsch tent, naast waar eerst de Silent Disco stond, en kan je daar flesjes Grolsch halen! Je mag de flesjes dan niet mee die toko uitnemen, maar je kan de inhoud gewoon overgieten.
Vol bier.
Klopt, vorig jaar ook effe naartoe geweest. Wat smaakte dat ineens goed zeg, na het drinken van dat andere bier op 't festival terreinquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Vol bier.
Dat zou mooi zijn, Grinderman is tof.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
Grinderman schijnt te komen.
Die kende ik nog niet! Jezus dit is vet!!! Dat mag zeker wel op LL staan!quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doe ook Jahtari dan maar, als we toch voor de chiptunes gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |