Tikje te laatquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten te herstellen.
laat me even weten als je een manier hebt gevondenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten terug te draaien.
Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.
Gewoon voor gaan dus
Dat dus! Laat je ex lekker met rust en flikker op met je spijt! Had je eerder moeten bedenken voordat de slagbomen open gingen!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...
Ik geef je (ex)vriend groot gelijk!
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
dat lijkt me ergens ook best een slecht idee. weet niet precies waarom maar hoe kan je je daar dan nog goed bij voelen? TS zijndequote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
Dan heb je er genoeg voor betaald, namelijk je relatie. Als hij niet smaakte, waarom dan toch doorzuipen en aan de fles zuigen (hehehe) ?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.
Oofquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzachtde slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
![]()
preciesquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Daarbij hoort hij ook je levenstijl af te keuren wanneer hij het er niet mee eens is. Ik zou ook niet aan de zijlaan staan juichen wanneer mijn vriendin verkeerde keuzes zou maken ik zou haar er proberen van te weerhouden.
Ik ben geen slecht mens hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzachtde slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
![]()
Dat wil ik best geloven, maar daar hoef je ons niet van te overtuigen!quote:
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Dus TS, wonden likken en doorgaan met je leven. Laat je ex met rust, hij verdient wel wat beters nu dan jij.
Klinkt hard, maar zo is het nu eenmaal.
Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.
Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
In en in slecht ben je. Sex is van de duivel.
Je hebt die gozer niet eens geneukt! Ik bedoel.. komop!
Hij draait wel bij.
Of hij is nu andere wijven aan het neuken, en geniet daar meer van dan terug te gaan naar die betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |