oh dat weet ik natuurlijk niet! Ik ben je ex nietquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Had het dan wat uitgemaakt met wie ik het gedaan had? Ik denk het niet...
I Know...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Als je door die ene stoere man uit de kroeg waarvan je de naam niet wist even achterlangs in de steeg was gepakt.. dan was er geen zak aan de hand geweest. Nu pakte je juist het meest gevoelige persoon.. waar je ook nog gevoelens voor bleek te tonen!
Niet slim.
En hier schuif je het (onbewust) weer een beetje van jezelf af door het toch maar weer in een niet-bestaand perspectief te willen mikken, imoquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben gestopt met lezen op blz twee want jij ik lees telkens dingen als:
Blijkbaar heb ik nog niet genoeg door het stof gekropen (nee duh je hebt alleen die vriendschap verbroken)
Schijnbaar wil hij me nog niet vergeven
Je zou toch denken dat de vriendschap verbreken genoeg zou zijn
Blijkbaar is het voor hem geen excuus
Blablabla
Daar klinkt in mijn ogen (en in die van je ex waarschijnlijk) niet echt spijt in door
Het klinkt alsof jij vind dat je recht hebt op vergiffenis maar op dit moment heb jij helaas je rechten op wat dan ook even verspeelt
Je kunt hem niet dwingen je te vergeven, jij kunt ook niet bepalen voor hem wat genoeg is om je te vergeven en wij kunnen dat ook niet
Het enige wat er op zit voor jou is door het stof kruipen en dat heeeeeeeel lang want het gaat waarschijnlijk wel wat langer duren dan een paar weken voor hij hier over heen is als ie dat al ooit geraakt
Ik vind het heel irritant dat je zo gekwetst doet terwijl jij iemand diep in zijn zieltje gekwetst hebt en denkt dat je uberhaubt recht hebt op dingen (en je ex vind dat waarschijnlijk ook) dus dat doet je echt geen goed
bedankt voor die kleine herinnering dat we op fok zittenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
En inderdaad, foto`s willen we zien. Liefst met inkijk en maten erbij.
het is wat kort door de bocht maar hij heeft een punt hoor, popquote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...
Ow dat wou ik dus zeggen hahaquote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
*Popcorn pakt...
Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...
Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...
Klassiekertje.
Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.
Maar ik denk dat het kansloos is.
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat het van de persoon afhangt of vreemdgaan vergeven kan worden.
Bedenk wel dat het vertrouwen weer helemaal opgebouwd moet worden en dat het heel moeilijk is om iemand die ooit vreemdgegaan is weer voor 100 % te vertrouwen. Ik zou het niet kunnen. Ik zou me altijd blijven afvragen waar mijn partner uithangt, of zij wel de waarheid spreekt etc. Nee, iemand die mijn vertrouwen zo beschaamt kan dat nooit meer goed maken.
Heb ik ondertussen gedaan en ik ben niet de enige die dat zegt....quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...
Zijquote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
het is wat kort door de bocht maar hij heeft een punt hoor, pop
ga je weer!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we dieafspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Ik heb ook een open relatie gehad en vast meer mensen hierquote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Maar je bent duidelijk over een grens gegaan... Jullie spreken af dat je sex mag hebben met anderen, prima. Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we dieafspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Hoe kun je dat nou zeggen! Het ligt niet aan haar! Het ligt aan haar ex en bij deze ook aan jouquote:
quote:
Ik proef hier, net als zo te lezen meerdere mensen in dit topic, toch wat onverschilligheid uit, in de trant van "ik heb sorry gezegd, hij wilde ook een open relatie, en hij begreep me niet, dus hij kan me toch wel vergeven, het was maar 1 keertje, en ik doe het nooooit weer."quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten te herstellen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar je bent duidelijk over een grens gegaan... Jullie spreken af dat je sex mag hebben met anderen, prima. Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...
En inderdaad 'Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...' hier probeer je het weer 'goed te praten' en hieruit blijkt weer, dat je het zelf niet zo heel erg vond.
Ik geef je (ex)vriend groot gelijk!
Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Oksel het volgende:
Ach. Nouja, het is over. En het is je eigen schuld.
Wil die gozer waar mee je bent gegaan je nog wel zien?
Ja, konden we dat allemaal maar, als we de consequenties van onze acties konden overzien...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten terug te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |