abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58247865
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef LOLBOY het volgende:
Hoe reageert hij erop dat je al drie maanden terug bij elkaar wil? Geeft hij er geen shit om of vindt hij het vooral irritant, aangezien hij alleen vrienden wil blijven?
Hij geeft nogal verwarrende signalen zeg maar. De ene keer is het 'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder' en daarna is het weer 'ik wil niet dat het goed komt en ik sta al open voor andere meisjes (maar ik heb er nog geen behoefte aan)'.
Nothing really matters Love is all we need
pi_58247879
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar waarom hebben jullie voor een open relatie gekozen als ik vragen mag?
Dat snap ik nooit namelijk
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:35:02 #103
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58247882
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
Ow nou ik zou een dergelijk aanzoek zeker niet als bevestiging van liefde zien. Als ik een euro kreeg van ieder huwelijk dat ontstaan is uit behoud van de gewoonte ipv bekroning van liefde.....
  woensdag 23 april 2008 @ 10:35:06 #104
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247884
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik wel gelezen.

Maar sorry hoor, het is allemaal niet helemaal netjes, dat klopt. Maar je kunt niet die éne actie van haar uit zijn context halen en daar een sticker 'vreemdgaan' op plakken.

Dat vind ik een beetje alsof je samen met iemand de hele avond bier drinkt en dan aan het eind 'afspreekt' dat hij niet meer dronken is zodat hij naar huis kan rijden.

Je begint een actie, en die heeft gevolgen die je niet zonder meer kunt afkappen. Gevoelens hebben geen 'uit'knop, daar moet je de tijd voor nemen.
Haar actie wordt nu volledig uit de context gehaald en dat is niet terecht.
Ze plakt er zelf de sticker vreemdgaan op , zelfs in de topic titel
pi_58247934
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef LOLBOY het volgende:
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?
Ik krijg altijd meer het idee dat een van de twee zich een beetje verveelt in de relatie of zich beangstigt voelt door het idee maar met een iemand seks te kunnen hebben, maar beiden zou ik me nooit in kunnen vinden
  woensdag 23 april 2008 @ 10:37:06 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58247939
*Popcorn pakt...

Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...

Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...

Klassiekertje.

Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.

Maar ik denk dat het kansloos is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58247954
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Hij geeft nogal verwarrende signalen zeg maar. De ene keer is het 'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder' en daarna is het weer 'ik wil niet dat het goed komt en ik sta al open voor andere meisjes (maar ik heb er nog geen behoefte aan)'.
'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder
dat lijkt best wel op de manier hoe mensen gaan praten als iemand te lang aandringt op iets dat voor ons geen belang heeft Ik denk niet dat hij letterlijk wil zeggen dat hij gelooft in een tweede kans van zodra jullie vrienden zijn..
pi_58247956
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.
pi_58247998
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.
Maar wanneer hebben jullie dat besloten?
En hebben jullie het dan ook wel gehad over wat jullie wel/niet vinden kunnen, wanneer je te ver gaat en wat jullie zouden doen als dus zoiets zich zou voordoen?
Dat lijkt me wel verstandig.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:39:54 #110
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248008
Moet je wel zorgen dat je neukt zonder gevoel, muts. Maar dat is moeilijk als vrouw zijnde.

Je had eens naar een parenclub moeten gaan. Meer controle.
pi_58248023
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

ergens kan ik daar wel inkomen hoor, maar feit blijft wel dat je precies die ene foute kerel hebt gedaan..
pi_58248031
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
*Popcorn pakt...

Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...

Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...

Klassiekertje.

Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.

Maar ik denk dat het kansloos is.
Ik schuif niet alle schuld van me af. Ik zie heus wel in dat ik fout geweest ben en dat ik alles met die ene vriend had moeten afkappen nadat mijn ex aangegeven had dat hij zich er niet meer prettig bij voelde.
pi_58248039
Is hij wel eens vreemdgegaan ?
Voor de rest, ik hoop dat het je het waard was, en er zijn idd meer mannen op de wereld en je bent nog jong
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:41:32 #114
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248051
Nouja, jong.. ze is 26, dus het aftakelen is al flink begonnen..
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:41:43 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58248054
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te posten
Hou jij eens op met later te reageren en dan proberen mijn thunder te stelen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58248077
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Oksel het volgende:
Nouja, jong.. ze is 26, dus het aftakelen is al flink begonnen..
en bedankt... gelukkig zie ik er nog jong uit voor m'n leeftijd
  woensdag 23 april 2008 @ 10:44:12 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58248112
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik schuif niet alle schuld van me af. Ik zie heus wel in dat ik fout geweest ben en dat ik alles met die ene vriend had moeten afkappen nadat mijn ex aangegeven had dat hij zich er niet meer prettig bij voelde.
Maar uit je verschillende reacties proef ik nog steeds de welbekende:
- Ja maar hij...
- Ja maar ik...
- Ja maar zus...
- Ja maar zo...

En dat ge-ja-maar is nou niet echt een teken dat je de hand in eigen boezem steekt!

En inderdaad, je had...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58248152
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 23 april 2008 @ 10:47:24 #119
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58248190
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef simmu het volgende:

[..]

hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?
klinkt aanlokkelijk
pi_58248226
quote:

[..]

quote:
..maar feit blijft wel dat je precies die ene foute kerel hebt gedaan..
het 'detail'
  woensdag 23 april 2008 @ 10:49:55 #121
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248254
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

en bedankt... gelukkig zie ik er nog jong uit voor m'n leeftijd
Ja? De potlodentest passeer je zonder problemen?

pi_58248257
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

[..]

het 'detail'
Had het dan wat uitgemaakt met wie ik het gedaan had? Ik denk het niet...
  woensdag 23 april 2008 @ 10:50:26 #123
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248273
Je bent nu toch weer vrijgezel.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:51:13 #124
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248291
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Had het dan wat uitgemaakt met wie ik het gedaan had? Ik denk het niet...
Natuurlijk wel! Als je door die ene stoere man uit de kroeg waarvan je de naam niet wist even achterlangs in de steeg was gepakt.. dan was er geen zak aan de hand geweest. Nu pakte je juist het meest gevoelige persoon.. waar je ook nog gevoelens voor bleek te tonen!

Niet slim.
pi_58248294
quote:

[..]

Juist bij een open relatie moet je heel goed de grenzen afspreken, en die NIET overschrijden.
Vriend van TS zegt: ik vind het niet leuk dat je met die vriend 2 het doet, niet meer doen.
TS: Oke, ik doe het niet meer, ik beloof het!
TS: *belt op naar vriend 2* heb je vanavond zin om wat te gaan doen samen?

Nu mag jij me vertellen wie wat fout deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')