kwam daar ook hetzelfde gevoel bij kijken zoals bij jou??quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.
Samengevat: je moet eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn als het zo moet.
Door een dame waar hij duidelijk gevoelens voor had en nadat jij hem had gevraagd dat niet meer te doen. ?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
Maar heeft hij dat ook stiekem gedaan, nadat jij het hem verboden had? Dat is de echte vraag....quote:Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
aaah komop, nu ben je het echt van jezelf af aan het schuiven. je laten neuken in de k*t door een kerel waarvan je vriend je speciaal heeft gevraagd om er niet meer/minder mee om te gaan. Pleur dan ineens een mes in z'n rug zegquote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Kortom, jullie relatie zat eigenlijk al niet goed. Imo een heel slechte basis om te beginnen met experimenteren met anderen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven.
Waarom moet ik hierbij aan dit topic denken?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om tochquote:Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:
Ik vind vooral je vriend behoorlijk stom.
Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.
Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.
De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..
in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
Ik ben het hier eens een keer niet met je eensquote:Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:
Ik vind vooral je vriend behoorlijk stom.
Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.
Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.
De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..
ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou wasquote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou was
Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
Ja, dat heb ik wel gelezen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om toch
Vriendje boos , zij nu aan het huilen
Ik vind het best simpel hoor; je hield net niet genoeg van je vriend om het enige gevaar voor je relatie op tijd af te kappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
ik had mn post dus net iets te laat aangepastquote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.
Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te postenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.
Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.
Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |