abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 10:18:04 #76
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247509
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
kwam daar ook hetzelfde gevoel bij kijken zoals bij jou??
pi_58247520
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.

Samengevat: je moet eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn als het zo moet.
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
Nothing really matters Love is all we need
  woensdag 23 april 2008 @ 10:19:07 #78
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247535
quote:

[..]

Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
Door een dame waar hij duidelijk gevoelens voor had en nadat jij hem had gevraagd dat niet meer te doen. ?
pi_58247545
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
Maar heeft hij dat ook stiekem gedaan, nadat jij het hem verboden had? Dat is de echte vraag....
pi_58247547
quote:

[..]

aaah komop, nu ben je het echt van jezelf af aan het schuiven. je laten neuken in de k*t door een kerel waarvan je vriend je speciaal heeft gevraagd om er niet meer/minder mee om te gaan. Pleur dan ineens een mes in z'n rug zeg
pi_58247550
Wat een inkoppers hier weer
pi_58247560
Ik vind vooral je vriend behoorlijk stom.

Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.

Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.

De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
pi_58247569
ok sorry, onbeleefd van me. maar ik bedoel maar.. jouw actie weegt toch even nét wat zwaarder door dan de zijne
  woensdag 23 april 2008 @ 10:21:18 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58247576
--->R&L
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58247586
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven.
Kortom, jullie relatie zat eigenlijk al niet goed. Imo een heel slechte basis om te beginnen met experimenteren met anderen.

Het komt er dus op neer dat je met toestemming sex met die vriend had, maar dat je vriend op een gegeven moment dit niet meer wilde. Weet je waarom hij dat niet wilde, vond hij het "open relatie" idee eigenlijk toch niets?

Uiteindelijk is de fantasie toch iets heel anders dan echt een open relatie aangaan. Vaak komen er dan toch gevoelens van jaloezie e.d. boven. Daarom is het idd zoals gezegd extra belangrijk om elkaars grenzen te respecteren. Door toch met die jongen te gaan heb je zijn vertrouwen aangetast en dat is niet zomaar meer te herstellen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_58247588
quote:
Waarom moet ik hierbij aan dit topic denken?

Maar dat jij dus een andere kerel geneukt hebt is te rechtvaardigen omdat hij ook wat met een ander grietje gedaan heeft?
Beetje krom.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:23:01 #87
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247616
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:

Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.

Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.

De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om toch

Vriendje boos , zij nu aan het huilen
pi_58247624
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
pi_58247690
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:27:15 #90
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58247712
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:

Ik ben het hier eens een keer niet met je eens Immers, zoals ik het lees is het probleem niet zo zeer dat TS seks had met die vriend, maar dat TS nog een keer sex heeft gehad met die vriend NAdat vriend van TS haar had gevraagd dat niet meer te doen.

Dat is het probleem. Dat je de afspraak maakt om een 'open relatie' te hebben is prima. Dat dat op een gegeven moment fout loopt kan ik me ook nog voorstellen. TS hoorde maar al te graag het idee van open relatie aan. Immers, TS wilde zich maar wat graag laten nemen door die vriend.

Op het moment dat vriend van TS vroeg daarmee te stoppen vond ze dat toch heel wat moeilijker. Je hebt gelijk dat vriend van TS beter moeten nadenken voordat hij akkoord ging om daadwerkelijk een 'open' relatie te hebben (los van of het zijn eigen idee was of niet), maar TS had gewoon geen sex meer mogen hebben met die gast nadat hij dat gevraagd had.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58247717
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..
makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
pi_58247739
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou was
als je er echt niet mee om kan gaan hem te zien, dan tja. moet je misschien maar een paar maanden distantiëren?
pi_58247779
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou was
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:30:23 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58247782
quote:

[..]

Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.

Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.

Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58247796
Hoe reageert hij erop dat je al drie maanden terug bij elkaar wil? Geeft hij er geen shit om of vindt hij het vooral irritant, aangezien hij alleen vrienden wil blijven?
pi_58247808
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef N.icka het volgende:

[..]

Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om toch

Vriendje boos , zij nu aan het huilen
Ja, dat heb ik wel gelezen.

Maar sorry hoor, het is allemaal niet helemaal netjes, dat klopt. Maar je kunt niet die éne actie van haar uit zijn context halen en daar een sticker 'vreemdgaan' op plakken.

Dat vind ik een beetje alsof je samen met iemand de hele avond bier drinkt en dan aan het eind 'afspreekt' dat hij niet meer dronken is zodat hij naar huis kan rijden.

Je begint een actie, en die heeft gevolgen die je niet zonder meer kunt afkappen. Gevoelens hebben geen 'uit'knop, daar moet je de tijd voor nemen.
Haar actie wordt nu volledig uit de context gehaald en dat is niet terecht.
pi_58247810
quote:

[..]

Ik vind het best simpel hoor; je hield net niet genoeg van je vriend om het enige gevaar voor je relatie op tijd af te kappen.
pi_58247814
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.
ik had mn post dus net iets te laat aangepast
Nu staat ie beter in context
pi_58247827
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.

Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.

Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te posten
pi_58247829
Maar waarom hebben jullie voor een open relatie gekozen als ik vragen mag?
Dat snap ik nooit namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')