abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 17:34:21 #276
103012 Nies
Die hekse
pi_58258513
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
Dat type ben je dus wel.

Je vindt het helemaal niet moeilijk om te leven met wat je gedaan hebt, je hebt het moeilijk met de consequenties van je eigen weloverwogen acties
Je bent net een klein kind; "Ik wil! Ik wil!"
Ga d'r nog ff bij staan stampvoeten ofzo.

Hij wil je lekker toch niet meer
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_58258515
voor een conclusiepagina wordt er hier behoorlijk naast de pot gepist (niet @ devl/nies)
pi_58258587
Ik voel een deel 2 aankomen! Ik voel dat sugar lee hooper een belangstellende derde partij zal vormen.
pi_58258603
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
De eerste keer was met toestemming maar toen je ex zag dat je er gevoelens bij kreeg moest je er mee ophouden. Je hebt toen zijn vertrouwen beschaamd en bent alsnog vreemdgegaan, in tweede instantie. Als je geen open relatie aan kunt, begin er dan ook niet aan. Wie zijn billen brandt..
pi_58258812
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Nies het volgende:

[..]

Dat type ben je dus wel.

Je vindt het helemaal niet moeilijk om te leven met wat je gedaan hebt, je hebt het moeilijk met de consequenties van je eigen weloverwogen acties
Je bent net een klein kind; "Ik wil! Ik wil!"
Ga d'r nog ff bij staan stampvoeten ofzo.

Hij wil je lekker toch niet meer
Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...
Nothing really matters Love is all we need
  woensdag 23 april 2008 @ 17:48:39 #281
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258887
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...
Afgezeken
pi_58258960
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Afgezeken
Beetje kinderachtig he...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:51:17 #283
103012 Nies
Die hekse
pi_58258967
quote:

[..]

Als je het zelf allemaal zo goed weet waarom zit je dan niet gezellie saampjes met vriendlief op de bank?

Tja, ging daar toch ff iets mis he?
pi_58258979
Nouuu laten we allemaal even vriendelijk blijven hoor Ik wil nog een deel 2 zien met je boy sugar lee hooper en die herman van idols
  woensdag 23 april 2008 @ 17:52:59 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58259012
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik wil nog een deel 2 zien met je boy sugar lee hooper en die herman van idols
doe maar niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 23 april 2008 @ 17:53:30 #286
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58259028
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig he...
Ik ben behulpzaam
  woensdag 23 april 2008 @ 17:54:38 #287
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58259057
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
Natuurlijk heeft hij er wel problemen mee, daar praat hij alleen niet meer over met jou. Jij bent namelijk niet te vertrouwen... uithuilen doet hij nu bij anderen. Tegenover jou speelt hij de ongekrenkte boy. That's how it works.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58259075
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:52 schreef Re het volgende:

[..]

doe maar niet...
wat niet, sugar of herman? of wil je helemaal geen deel 2? ik vind het wel een kwaliteitstopic hoor
tot... TOT DIE ENE JONGEN FOTO'S GING POSTEN
pi_58259079
Tjah..ik vind eigenlijk dat het een fout ik van jullie béide. Ik zou me gaan afvragen hoe je relatie in elkaar steekt als je toestemming gaat geven aan elkaar om sex met een ander te hebben. Ik kan wel begrijpen dat je een keer 'buiten de deur wilt eten' na 9 jaar, maar ik vind dat als je een relatie hebt, je gewoon wéét dat dat niet kan. Ik ken het gevoel wel, maar bij nader inzien kwam ook ik erachter dat mijn relatie gewoon niet meer goed zat!

En tjah als je dan beiden tot de beslissing komt om zoiets toch toe te staan, is er nog maar weinig nodig om een fout te maken. Zoals je je verhaal vertelt komt het op mij over dat je ex het wel best vind nu. Alsof hij heeft zitten wachten op deze situatie. Een mooi moment om de relatie te verbreken, hij was er toch al zat van! En dat hij je ten huwelijk gevraagd heeft wil in mijn ogen niet zeggen dat hij een 3 maanden geleden nog o zo gek van je was. Ik geloof dat gewoon niet. Ik denk dat jullie relatie hoe dan ook toch gestrand was.
pi_58259080
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij er wel problemen mee, daar praat hij alleen niet meer over met jou. Jij bent namelijk niet te vertrouwen... uithuilen doet hij nu bij anderen. Tegenover jou speelt hij de ongekrenkte boy. That's how it works.
dat dus
  woensdag 23 april 2008 @ 17:57:32 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58259115
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:55 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

wat niet, sugar of herman? of wil je helemaal geen deel 2? ik vind het wel een kwaliteitstopic hoor
tot... TOT DIE ENE JONGEN FOTO'S GING POSTEN
een beetje tegengas geven aan TS is prima maar het verwordt nu wel een beetje tot ONZ bagger topic zo en dat hebben we hier gewoon liever niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 23 april 2008 @ 17:57:56 #292
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58259128
quote:

[..]

Lijkt mij ook niet, ik vind dat sommige hiero wel erg ver gaan. Vreemd gaan keur ik ook af en ik zou daarna geen relatie met diegene kunnen voortzetten of beginnen maar om nou te zeggen dat TS puur evil is gaat mij wel een beetje te ver. Ik kan me best voorstellen dat je onder omstandigheden toen die 'kleine' fout hebt gemaakt. Je voelde toen meteen al dat het niet klopte en dat je er spijt van had. Het is niet terug te draaien en daar pluk je nu ook zwaar de vruchten van maar dat wil niet zeggen dat je er geen spijt en verdriet van kan hebben. Ergens denk ik dat het makkelijker is voor jouw ex-vriend, die kan tenminste nog iemand de schuld geven. Jij alleen jezelf. Domme actie met grote gevolgen, maar je moet wel verder. Dus vertel je ex-vriend ook gewoon dat je of er wel voor wilt gaan of, als hij er niks meer in ziet, mee moet stoppen. Na zoiets kun je vrienden zijn ook wel vergeten.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58259159
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Starr_003 het volgende:
Tjah..ik vind eigenlijk dat het een fout ik van jullie béide. Ik zou me gaan afvragen hoe je relatie in elkaar steekt als je toestemming gaat geven aan elkaar om sex met een ander te hebben. Ik kan wel begrijpen dat je een keer 'buiten de deur wilt eten' na 9 jaar, maar ik vind dat als je een relatie hebt, je gewoon wéét dat dat niet kan. Ik ken het gevoel wel, maar bij nader inzien kwam ook ik erachter dat mijn relatie gewoon niet meer goed zat!

En tjah als je dan beiden tot de beslissing komt om zoiets toch toe te staan, is er nog maar weinig nodig om een fout te maken. Zoals je je verhaal vertelt komt het op mij over dat je ex het wel best vind nu. Alsof hij heeft zitten wachten op deze situatie. Een mooi moment om de relatie te verbreken, hij was er toch al zat van! En dat hij je ten huwelijk gevraagd heeft wil in mijn ogen niet zeggen dat hij een 3 maanden geleden nog o zo gek van je was. Ik geloof dat gewoon niet. Ik denk dat jullie relatie hoe dan ook toch gestrand was.
De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.
  woensdag 23 april 2008 @ 18:02:15 #294
103012 Nies
Die hekse
pi_58259223
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef Re het volgende:

[..]

een beetje tegengas geven aan TS is prima maar het verwordt nu wel een beetje tot ONZ bagger topic zo en dat hebben we hier gewoon liever niet...
Lijkt mij dat dat grotendeels aan een kinderachtige egoïstische TS te danken is? Die is op deze wijze, in dit topic, totaal niet serieus te nemen?
pi_58259242
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:59 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.
Dat klinkt op zich logisch maar ik kan er niet in geloven. Hij heeft immer de eerste stap tot deze fout zélf gezet. Hij was ook gek genoeg op je, om je vervolgens toestemming te geven om met een ander te sexen? Ik vind dat een beetje krom..!
pi_58259267
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef Nies het volgende:

[..]

Lijkt mij dat dat grotendeels aan een kinderachtige egoïstische TS te danken is? Die is op deze wijze, in dit topic, totaal niet serieus te nemen?
Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb in dit topic. Ik heb gewoon verteld hoe dingen gegaan zijn en hoe ik erover denk. Daar is niks kinderachtigs aan. Reacties als deze vind ik daarentegen veel kinderachtiger.
  woensdag 23 april 2008 @ 18:08:29 #297
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58259344
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb in dit topic. Ik heb gewoon verteld hoe dingen gegaan zijn en hoe ik erover denk. Daar is niks kinderachtigs aan. Reacties als deze vind ik daarentegen veel kinderachtiger.
En wij zeggen wat wij ervan vinden , wij doen ook niks fout
pi_58259358
nou kinderachtig is ook weer zo'n woord dat je zegt heh, maar je bent wel een beetje hardnekkig in je visie hoor TS
pi_58259373
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:59 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

En met reden. Wonden likken en er de volgende keer niet meer aan beginnen, dus.
pi_58259381
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef N.icka het volgende:

[..]

En wij zeggen wat wij ervan vinden , wij doen ook niks fout
Jullie mogen best zeggen wat jullie ervan vinden maar jullie kunnen alleen mijn daden veroordelen en niet mij als persoon want daar weten jullie echt niks van af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')