abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 16:14:53 #251
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58256514
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!
Ik heb zo'n idee dat ze dat nog lang niet inziet

Straks krijgen we een topic van haar ex: Help ik word gestalked
pi_58256703
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat ze dat nog lang niet inziet

Straks krijgen we een topic van haar ex: Help ik word gestalked
"Zij gaat vreemd en komt nu op blote knietjes terugkruipen!"
pi_58257354
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!
Maar hij is wel degene die zo graag vrienden wil zijn. Als hij me niet meer moest zou hij dat ook niet willen denk ik zo. Hij wil alle dingen doen die we eerst deden maar dan zonder lichamelijk contact. Dat is natuurlijk wel lekker veilig want zo kan ie niet nog een keer gekwetst worden. De waarheid is alleen wel dat dit contact ontzettend slecht voor mij is omdat ik zo vanzelf hoop blijf houden, want er is immers verder zo weinig veranderd.
Nothing really matters Love is all we need
pi_58257368
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Heb jij die open relatie afspraak niet pas weer opnieuw in het leven geroepen toen je je oog op een ander had laten vallen?

Verder vind ik inderdaad ook dat jij hier het slachtoffer uit loopt te hangen en ik wil er nog even aan toevoegen dat ik julllie voorgenomen huwelijk ontzettend betekenisloos vind. Jullie hebben een open relatie en kunnen elkaar dus geen trouw beloven en bovendien was je relatie al slecht (je voelde je niet speciaal, had weinig zelfvertrouwen etc.) toen je toch ja zei. Het is maar goed dat jullie niet zijn gaan trouwen. Sterkte voor je ex.
pi_58257500
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
Houd toch eens op met appels met peren vergelijken. Jullie hadden de afspraak dat je buiten de deur mocht kijken, mits er geen gevoelens bij kwamen kijken. Jij bent willens en wetens door gegaan met die vriend van je, ook al vroeg je ex je er mee te stoppen. Je maakt mij niet wijs dat die wijn je niet zeer goed smaakte.
pi_58257545
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heb jij die open relatie afspraak niet pas weer opnieuw in het leven geroepen toen je je oog op een ander had laten vallen?

Verder vind ik inderdaad ook dat jij hier het slachtoffer uit loopt te hangen en ik wil er nog even aan toevoegen dat ik julllie voorgenomen huwelijk ontzettend betekenisloos vind. Jullie hebben een open relatie en kunnen elkaar dus geen trouw beloven en bovendien was je relatie al slecht (je voelde je niet speciaal, had weinig zelfvertrouwen etc.) toen je toch ja zei. Het is maar goed dat jullie niet zijn gaan trouwen. Sterkte voor je ex.
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:03:07 #257
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58257688
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef Madonna81 het volgende:
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft.
Als wij het allemaal nooit kunnen begrijpen, waarom kom je dan wel herhaaldelijk vragen wat je moet doen? Hoe zouden we dát wel moeten weten dan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:05:09 #258
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58257734
quote:

[..]

Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.
Jij hebt echt niet zoveel pijn als je ex, ik vind je een buitengewoon egocentrisch mens
pi_58257784
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Wat kan ik dan doen? Ik heb geen hoe ik het verder nog moet aanpakken... Hoe kan ik zijn vertrouwen terug winnen als ik niet eens de kans krijg om het te bewijzen?
Je schuldgevoel komt niet doorleefd over, je blijft rechtvaardigingen zoeken en de bal terugkaatsen. Pas als je oprecht spijt toont en ten volle beseft dat wat jij hebt gedaan hoogverraad is, maak je een minieme kans op vergeving.

Maar was je relatie wel zo goed als jij dacht, als je zo eenvoudig gevoelens kunt krijgen voor een ander en daarvoor over lijken gaat?
pi_58257877
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:05 schreef N.icka het volgende:

[..]

Jij hebt echt niet zoveel pijn als je ex, ik vind je een buitengewoon egocentrisch mens
Je kent me helemaal niet. Ik ben 9 jaar trouw geweest en heb in een situatie waar ik niet mee om kon gaan een fout gemaakt. Betekent dat nu dat ik geen pijn kan hebben? Ik heb ontzettend veel pijn anders was ik er na 3 maanden niet nog steeds mee bezig en was ik wel met die andere jongen verder gegaan. Ik loop al drie maanden met m'n hart in m'n handen, moet er nog dagelijks om huilen en ben ondertussen al 6 kilo afgevallen. Hoe kun jij dan zeggen dat ik niet evenveel pijn als mijn ex kan hebben.
pi_58257914
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
pi_58258000
quote:

[..]

jezus meid je vat 't echt niet he? net als het lijkt dat het je stilaan duidelijk wordt dat jij het kaarthuis ommver hebt geblazen kom je met die "jullie begrijpen me niet, het is speciaal, ik heb recht op een kans, etc". Je hebt nergens recht op en je mag blij zijn dat hij uberhaupt nog vrienden wil blijven. Als je een tweede kans wil verdienen dan mag je echt 180° gaan omslaan in je slachtofferrol..
  woensdag 23 april 2008 @ 17:15:05 #263
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258039
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Je kent me helemaal niet. Ik ben 9 jaar trouw geweest en heb in een situatie waar ik niet mee om kon gaan een fout gemaakt. Betekent dat nu dat ik geen pijn kan hebben? Ik heb ontzettend veel pijn anders was ik er na 3 maanden niet nog steeds mee bezig en was ik wel met die andere jongen verder gegaan. Ik loop al drie maanden met m'n hart in m'n handen, moet er nog dagelijks om huilen en ben ondertussen al 6 kilo afgevallen. Hoe kun jij dan zeggen dat ik niet evenveel pijn als mijn ex kan hebben.
Oh ik geloof best dat je pijn hebt hoor , pijn en schuldgevoel maar je legt zo ontzettend veel buiten jezelf dat mij dat egoistisch doet overkomen. Nergens hoor ik je praten over hem , over ZIJN pijn. Over zijn enorme gekwetste gevoel en over hoeveel pijn hem dat doet

Nee het is alleen maar ik , ik , ik.......
pi_58258055
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen.
En hitler wou ook maar het beste voor z'n volk niet om je met hitler te vergelijken pop maar omdat het geen ene k*nkermoer uitmaakt wat je zegt, maar wél wat je doet. google eens op karma.
pi_58258206
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:15 schreef N.icka het volgende:

[..]

Oh ik geloof best dat je pijn hebt hoor , pijn en schuldgevoel maar je legt zo ontzettend veel buiten jezelf dat mij dat egoistisch doet overkomen. Nergens hoor ik je praten over hem , over ZIJN pijn. Over zijn enorme gekwetste gevoel en over hoeveel pijn hem dat doet

Nee het is alleen maar ik , ik , ik.......
Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
pi_58258231
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
Je bent wel het type om vreemd te gaan. Je vriend die je goed 9 jaar kent, vraagt je om niet weer naar bed te gaan met die kerel.

En wat doe je?

Ga jezelf nou niet in een slachofferrol plaatsen.
pi_58258258
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
Dan ben ik best jaloers op 'm dat ie zo sterk van geest is om snel verder te gaan na een gemaakt besluit. hulde
pi_58258304
quote:

[..]

Wat moet hij dan? Zichzelf zielig vinden en smeken dat je terug komt? Tuurlijk staat hij open voor een nieuwe relatie. Life goes on. En 3 maanden uit? Man, ik hoop voor hem dat hij inmiddels 10 vrouwen heeft geneukt en denkt:

waar heb ik al die 9 jaar gezeten met mijn gedachten bij die griet.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:24:59 #269
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258307
quote:

[..]

Misschien zegt hij dat gewoon ,waarom zou hij naar jou zijn echte gevoel tonen? Daar heb je al eerder misbruik van gemaakt en dat is misschien genoeg

Ik heb nog steeds het idee dat je hem niet terug wilt maar hij wil jou niet meer en nu wil jij hem wel

Jammer maar helaas
  woensdag 23 april 2008 @ 17:27:28 #270
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58258354
quote:

Nee dat getuigt er meer van dat hij behoorlijk klaar met je is, zulke 'shocktherapie' werkt vaak erg verhelderend en versnellend in het verwerkingsproces.

Hoe eerder jij gaat inzien dat je aan een dood paard aan het trekken bent, inziet dat dit voorbij is en de wijze les hieruit leert (dat een open relatie nix voor jou is, for starters) - hoe beter het is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58258361
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:24 schreef N.icka het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds het idee dat je hem niet terug wilt maar hij wil jou niet meer en nu wil jij hem wel
ja daar heeft het wel alle symptomen van
pi_58258366
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:22 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Je bent wel het type om vreemd te gaan. Je vriend die je goed 9 jaar kent, vraagt je om niet weer naar bed te gaan met die kerel.

En wat doe je?

Ga jezelf nou niet in een slachofferrol plaatsen.
Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:29:27 #273
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258404
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
Ja hoor meid , geef er maar een mooie draai aan
pi_58258416
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

die keer met toestemming is het probleem toch niet? wie hou je voor de gek meid?
en ok, het is wel een verschil. maar er is ook verschil tussen een mes in de borst en een mes in de rug. effect is echter hetzelfde. pieeeeeeeeeeeeeep ______________

pi_58258446
Ik begrijp dat je er toestemming van kreeg zoals je aangaf: open relatie. En dat je ex het niet tof vond om opnieuw met die gast te gaan.

Dus dat is dan vreemd gaan. Open relatie of niet. Dus blijf bij mijn mening.

Kom uit die put, leer van je daden. zoek een nieuwe vent en ik geef je een tip:

open relaties werken (meestal) niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')