Haha, schitterend hequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:31 schreef Suko het volgende:
Oja, Prem in Nova, was zooooooooooooooo irritant, hartstochtelijk Vogelaar-fan, weg met die schreeuwerige druiloor.
Daar ben ik het heerlijk ouderwets mee eensch, overigens zouden mannen, indien mogelijk, ook meer parttime moeten arbeiden, dat is helemaal buiten de discussies gevallen de laatste jaren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Laat al die vrouwen toch lekker 12 tot 20 uur werken als ze dat willen! Waarom zo geforceerd 'stimuleren' om toch vooral full-time te gaan werken.
Schijnbaar hebben die vrouwen zelfstandig voor zichzelf én het gezin besloten dat ze het verstandiger vinden ook nog thuis te zijn voor hun kinderen ipv het kind fulltime bij een surrogaat moeder te dumpen.![]()
Bovendien, als er veel vrouwen part-time werken dan zijn er waarschijnlijk voor veel banen 2 part-time vrouwen in dienst ipv 1 vrouw die full-time aan het werk is. Hoe meer vrouwen er part-time werken, hoe minder er full-time thuis zitten.
ik kan het ook niet helpen maar ik heb een zwak voor Prem.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
Haha, schitterend he.
Kwek, kwek, kwek... Doe dan wat Ton, Elias doe eens wat.. Kwek, kwek, kwek...
Ik moest lachen.
Genant prettig, die Twan was zwaar geirriteerd...de schat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Haha, schitterend he.
Kwek, kwek, kwek... Doe dan wat Ton, Elias doe eens wat.. Kwek, kwek, kwek...
Ik moest lachen.
Precies!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Daar ben ik het heerlijk ouderwets mee eensch, overigens zouden mannen, indien mogelijk, ook meer parttime moeten arbeiden, dat is helemaal buiten de discussies gevallen de laatste jaren.
Hij ipv Marcouch had in de discussie van gisteren moeten zitten. Aboutaleb is kort en duidelijk in z'n standpunten zonder dat z'n standpunt daarmee aan kwaliteit inboet. Een genot om naar te luisteren in de politiek.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:12 schreef Suko het volgende:
Wel vind ik dat Aboutaleb duidelijk aan de orde stelt dat die gek van gisteren ontslagen moet worden en Marcouch moet eigenlijk aangifte doen, of althans overwegen. Zo is dat!
Oh nee, ze kaartte het volgens mij juist aan omdat ze zo de hemel in geprezen wordt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef FJD het volgende:
Wat ik nog vreemder vond is dat Kroes zo vrolijk durft te melden dat ze een quotum-vrouw is. Ik zou me kapot schamen als iemand me aan zou nemen op basis van vrouw of allochtoon zijn. Nu heb ik het 'geluk' dat ik nooit in een quotum terecht zal komen maar ik zou direct weg lopen als ik ergens wordt aangenomen om een quotum te halen. Kroes echter vindt het geen probleem, hoe kun je zo denigrerend over je eigen capaciteiten doenen het dan vervolgens raar vinden als vrouwen aan de top niet serieus worden genomen, vind je het gek? je neemt jezelf niet eens serieus
Aboutaleb had het over 70% met geen of lage opleiding.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze er vanuit dat een bijstandsmoeder per definitie ongeschoold is ofzo?
Bewuste keuze is geen probleem zolang die keuze maar niet betaald wordt door de maatschappij. Dat is iig de boodschap die Aboutaleb uitdraagt en daar kan ik me wel in vindenquote:Het kan ook een bewuste keuze zijn om de eerste paar jaar thuis te blijven om voor het kind te zorgen.
quote:Imam Fawaz trekt kritiek in
UPDATE: AMSTERDAM - De salafistische imam Fawaz Fneid heeft zaterdag een kritische brief aan Ahmed Marcouch van het internet gehaald.
In een toelichting schrijft de radicale imam nadrukkelijk dat hij de voorzitter van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart nooit heeft willen uitmaken voor ''hypocriet of afvallige''. ''Mijn brief is in geen enkel opzicht een fatwa.''
Fawaz en Marcouch zijn sinds enkele weken verwikkeld in een hevige polemiek. Nederlandse moslimsorganisaties namen vrijdag nadrukkelijk afstand van de ''onverdraagzame boodschap'' van de imam. ''We laten ons niet langer gijzelen door iemand die pretendeert de enige waarheid over de islam te verkondigen'', zei vrijdag de voorzitter van het Samenwerkingsverband Marokkanen in Nederland, Fouad Sidali.
Fawaz roept zijn aanhangers op de brief eveneens van hun sites te halen. ''Tevens adviseer ik een ieder ten stelligste om afstand te nemen van elke vorm van geweld en agressie tegen onze medemensen.''
Mensen die een afwijkende mening hebben, mogen niet met geweld worden benaderd, schrijft de imam. ''We leggen de nadruk op het feit dat wij elke vorm van provocatie, geweld of agressie jegens een ieder die er een andere mening of credo op na houdt, openlijk en uitdrukkelijk scherp veroordelen.''
Marcouch reageerde zaterdagmiddag verrast op de verklaring van Fawaz. ''Ik ben blij dat hij toegeeft dat hij een vergissing heeft gemaakt en de brief intrekt. En dat hij daarmee beseft wat voor verantwoordelijke functie hij heeft naar zijn achterban. Ik kan dat alleen maar waarderen.'' Het getuigt volgens de stadsdeelvoorzitter ook van moed dat hij deelneemt aan het openbare debat.
''Ik juich het ook ontzettend toe dat Fawaz zich op deze manier openlijk en stellig uitspreekt tegen geweld en voor vrijheid van het individu. Je kunt zo je leer en opvattingen hebben, maar mag die niet opleggen aan anderen.'' Overigens gaf Marcouch wel aan dat hij ''nog lang niet klaar is met deze discussie''. (ANP)
© Het Parool, 27-04-2008, 08:46 uur
Middelkoop.quote:Minister van Defensie Eimert van
Middelkoop praat over de nasleep van
de 2 gesneuvelde militairen,waaronder
de zoon van generaal Peter van Uhm.
* Sebbe Godefroid en Carolijn Brouwer,
2 zeilers die evengoed na de
verbreking van hun relatie van 11
jaar ervoor kiezen om samen naar de
Olympische Spelen te gaan.
Het was onvermijdelijk...quote:Ik doe een golfertje, ik skip.
Juist, same here.quote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik kijk alleen het stukje met Wolters over die zaak in Oostenrijk.
Ja, te bizar om voor te stellen zoiets.quote:Op maandag 28 april 2008 23:14 schreef Arcee het volgende:
Juist, same here.
Wat een krankzinnige zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |