Sensatie, kijkcijfers....felle discussies.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarvoor nodigen ze dit soort haatbaarden nog uit bij P&W?
Het is volstrekt onmogelijk een discussue te voeren met dit soort godsdientswaanzinnigen
Misschien een idee om een half jaartje effe geen aandacht meer te besteden aan dat religieuze geneuzel, er zijn toch genoeg interessante mensen die wel te gast willen zijn bij P&W?
haha, leuk opgemerkt dit.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Ahmed Marcouch is toch van de PvdA?
Hij praat in ieder geval wel als een typische PvdA-er, met z'n ellenlange standpunten waarbij hij niet uit z'n woorden komt en als de tegenstander in het debat het dan te lang vindt duren continu vragen of hij mag uitpraten.
sensatie misschien wel, ik denk dat de kijkcijfers juist lager zijn met zo'n schreeuwimam aan tafel, er zullen zeker mensen wegzappen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sensatie, kijkcijfers....felle discussies.
Dat zegt ie toch niet, dat is het labeltje wat hij opgeplakt krijgt.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
We zijn niet aggressief tegen homo's.
Nee, hij roept alleen alle jonge moskeebezoekers op om elke homo die ze tegenkomen de grond in te schoppen.
Roepen die extreme christenen ook op tot geweld en fatwa's (doodvonnissen) in georganiseerd verband?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Aan één kant heeft die schreeuw-baard wel een punt, er zijn namelijk net zo goed extreme christenen die recht hebben op een stem, dus in feite mag hij ook zeggen wat hij denkt, ookal is het natuurlijk verre van beschaafd en niet onze manier van omgaan met mensen.
Wat doet zo iemand überhaupt in Nederland? Ik zie al dat wij in Saoedi-Arabië zo gaan schreeuwen.:')quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef qonmann het volgende:
16 jaar in Nederland en nog geen nederlands spreken ..wat een onbenul
Dat is heel menselijk van je.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:30 schreef OllieA het volgende:
Bij deze even mijn hartelijke excuses aan alle moslims.
en dan gewoon in het Nederlands schreeuwen terwijl je live ondertiteld wordt in het Arabierischquote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat doet zo iemand überhaupt in Nederland? Ik zie al dat wij in Saoedi-Arabië zo gaan schreeuwen.:')
Hoe kun je nu iemand respecteren die geweld verheerlijkt en predikt, en totaal respectloos tegenover de Nederlandse cultuur staat. Getuige het feit dat hij in 16 jaar geen klap Nederlands kent.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is heel menselijk van je.
Ik zal de mijne ook maar pro forma geven. Fawaz wil respect en dat verdient hij ook als zodanig. Daarna kun je pas over enige inhoud praten, maar Nederland is daar al veel te verhufterd voor, ben ik bang.
Omdat het een paar niveaus dieper gaat. Daar moet je het cultuurverschil voor begrijpen en partijloos op de argumenten in gaan. Die uitleg ontbreekt en er worden inderdaad details bij gehaald die jij hier ook noemt, maar die hebben niets met het ondewerp van de discussie te maken. Fawaz is de enige die rationeel op de discussie in ging, Marcouch nam een populistische houding aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand respecteren die geweld verheerlijkt en predikt, en totaal respectloos tegenover de Nederlandse cultuur staat. Getuige het feit dat hij in 16 jaar geen klap Nederlands kent.
Het wordt 'respect' wordt te pas en te onpas misbruikt, ik heb in principe alleen respect voor iemand die ik waardeer of bewonder.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand respecteren die geweld verheerlijkt en predikt, en totaal respectloos tegenover de Nederlandse cultuur staat. Getuige het feit dat hij in 16 jaar geen klap Nederlands kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |