Ze moeten hun vak anders uitoefenen. Links en rechts zoals vroeger bestaat niet meer, politici zoeken naar overeenkomsten of meningsverschillen, omdat men er van uit gaat dat het gevaar uit Europa komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:18 schreef Wup het volgende:
ligt het aan mij of worden de nederlandse politici steeds kinderachtiger?
Wat laat Jan zich enorm kennen zeggen. Gescheld, gevloek en getierquote:Op woensdag 23 april 2008 23:18 schreef Wup het volgende:
ligt het aan mij of worden de nederlandse politici steeds kinderachtiger?
Hij is alleen maar boos hoor. Je moet wel luisteren als je een mening wilt hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat laat Jan zich enorm kennen zeggen. Gescheld, gevloek en getier
Kan Marijnissen niet een klein beetje verbergen dat hij zo op zijn pik getrapt is? Hij kan niet ophouden met uithalen.....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
Ze moeten hun vak anders uitoefenen. Links en rechts zoals vroeger bestaat niet meer, politici zoeken naar overeenkomsten of meningsverschillen, omdat men er van uit gaat dat het gevaar uit Europa komt.
Dat is de functie van Pauw en Witteman, snel nieuws brengen op een flashy manier. Dat lukt toch aardig?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
Kan Marijnissen niet een klein beetje verbergen dat hij zo op zijn pik getrapt is? Hij kan niet ophouden met uithalen.....
Precies, ook al is er geen post meer, het zou oneerlijk zijn om die arme postbodes te ontslaan.:')quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft die postbodes heeft Jan dan wel weer gelijk.![]()
mja daar heb je een punt. Vandaar dat Jan daar stamgast is.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Dat is de functie van Pauw en Witteman, snel nieuws brengen op een flashy manier. Dat lukt toch aardig?
De manier waarop hij over Pechtold praat is voor politici op dit moment nog steeds schelden, vloeken en tieren alhoewel ik besef dat de omgangsnormen ook in de politiek verschuiven en dat het veel platter en banaler wordt.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Hij is alleen maar boos hoor. Je moet wel luisteren als je een mening wilt hebben
Waar hoor je hem schelden en vloeken?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat laat Jan zich enorm kennen zeggen. Gescheld, gevloek en getier
Daarnaast kent Jan z'n feiten niet want het aantal poststukken daalt wel degelijk.
Een grote bek is wat de gemarginaliseerde politiek nog levend houdtquote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Suko het volgende:
Wat die Polen in de UK betreft heeft ome Jan wel gelijk, heb er laatst een docu op de BBC over geziien. De misdaadcijfers worden daar niet hoger zoals werd gevreesd, maar het leefklimaat, de arbeidskrapte, drukken van lonen etc etc is inmiddels wel een probleem. Interessant artikel. Pechtold is on the winning mood, beetje grote bek heeftie wel.
Anders chargeer je even.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, ook al is er geen post meer, het zou oneerlijk zijn om die arme postbodes te ontslaan.:')
Kennelijk, je zou bijna weer verlangen naar die oude Tweede Kamer met dei groene bankjes. Aan schreeuwers heb ik iig geen behoefte. Wij zijn thans aan de Volendamse coke...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een grote bek is wat de gemarginaliseerde politiek nog levend houdt
Met pijprokende mannen met een hoornen bril. Toen hadden mensen nog verstand van onderwerpenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Kennelijk, je zou bijna weer verlangen naar die oude Tweede Kamer met deie groene bankjes. Aan schreeuwers heb ik iig geen behoefte.
Zo is dat!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met pijprokende mannen met een hoornen bril. Toen hadden mensen nog verstand van onderwerpen
<knip>
Ze is er nogal trots op. Zoonlief lijkt ook al zo blij.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
En dan schakelen we nu over naar een junkie en een hippiemoeder die wel eens stickies heeft gerookt
Volgens mij hadden ze weinig gespreksstof vroegerquote:Op woensdag 23 april 2008 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
Ze is er nogal trots op. Zoonlief lijkt ook al zo blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |