Kunnen we hieruit concluderen dat de negert ansich geen nut meer heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef iuvenis het volgende:
Negers zijn niet meer stoer, want tegenwoordig hebben we de Antillianen!
Met de blote vuist?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:14 schreef santax het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat de negert ansich geen nut meer heeft?
En zo ja: is er al een vrijwiliiger die het Bob en Ernesto gaat vertellen?
Dat zijn toch ook gewoon negers?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef iuvenis het volgende:
Negers zijn niet meer stoer, want tegenwoordig hebben we de Antillianen!
Nee joh! Dat zijn van die speciale Antilliaanse negerts.quote:
Dat doe ik dus ook, overigens ben ik blij dat je jezelf, cerror en andere posters ziet als racisten, wel jammer dat die hier gewoon kunnen komen en nog erger dat die topics gewoon open blijven.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:42 schreef santax het volgende:
[..]
Jij als klit zou toch meteen moeten zien dat dat topic gesloten is omdat het een kut-OP heeft. Had de maker van dat topic een beetje moeite gedaan om het topic zelf al van een humoristische start te voorzien was ook dat topic nog open geweest gok ik zo.
Maar doe me een plezier, ik heb voor jou deze week al speciaal een topic gemaakt waar je kunt komen zeiken over dit topic. Gebruik dat topic dan ook en laat ons racisten hier onder elkaar lekker tips uitwisselen over hoe warm je je lakens het beste kunt wassen na een meet, waar je goedkoop hout kunt halen en hoe je met weinig geld toch een fatsoenlijk en degelijk kruis kunt bouwen etc.
Dank u wel.
Ik zie er een hurkend, bloot wijf in. Ben ik de enige? Ik ben nuchter btw.quote:Op zondag 27 april 2008 01:12 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Kijk die neus van die onderste dan.![]()
ik zie dr niet, ik ben dan ook lekker blauw van de bierquote:Op zondag 27 april 2008 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zie er een hurkend, bloot wijf in. Ben ik de enige? Ik ben nuchter btw.
Zo'n 2 girls1cup-positie...quote:Op zondag 27 april 2008 01:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zie dr niet, ik ben dan ook lekker blauw van de bier
huh?quote:
Vaag, is het nu beter?quote:
http://mybike.ytmnd.com/quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:35 schreef Yueh het volgende:
Zonder negerts geen fietsen gepik![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |