Tofquote:Op woensdag 23 april 2008 17:05 schreef cerror het volgende:
Opgeschoond.
Nogmaals, dit is gewoon een lachtopic.
Geen KKK/gelynch en weet ik wat.
Positief, grappig, negatief weet ik veel... lees de OP maar.
Kappen met gekut (vooral klit). Als je het niet eens bent PM je even naar ONZePM .
Mooi, dan is dit je laatste zeikpost. Laat ik 'm nog staan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Klit het volgende:
Haal dan gewoon al m'n posts eruit, ik wilde alleen nog even aangeven waarom ik ze geschreven had en dat je nog een KKK plaatje was vergeten eruit te halen.
Niets meer en niets minder, ik wilde geen discussie meer aangaan of zo.
Zijn ze al.. hier.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zonder negers waren kippen nu aan de macht.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi, dan is dit je laatste zeikpost. Laat ik 'm nog staan ook.
Nu klaar.
crosspostquote:Op woensdag 23 april 2008 18:47 schreef santax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crosspost uit: [MEEDOEN]Drie kaders vol idioterie.
Ze zijn super speciaalquote:Op donderdag 24 april 2008 06:26 schreef schvvmert het volgende:
In Zuid-Afrika kent een groot aantal albino's; mensen die door een gebrek aan pigment een extreem witte huidskleur hebben. Onder zwarte mensen zouden meer meer albino's voorkomen dan onder witte. Maar juist voor zwarte mensen is het zwaar. In een land dat zo getekend is door het verschil in kleur, hebben de albino's het moeilijk. Ze zijn niet zwart, maar ze zijn ook niet wit.
Ik wist wel dat ik jou hier kon vinden.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zonder negers waren kippen nu aan de macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |