abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 november 1999 @ 21:46:00 #26
862 Arcee
Look closer
pi_214259
Anouk is een meid met pit. Wat een leuke meid zeg. Zoals ze gelijk in de kamer stond te dansen toen Ruud gitaar speelde. Leuk man!

Anouk is een blijvertje.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 3 november 1999 @ 22:45:00 #27
1256 Floyd
Tsja.... wat zal ik zeggen
pi_214260
Ik zal wel weer het nodige commentaar krijgen als ik zeg dat Anouk volgens mij meer "ballen" heeft dan wie dan ook in het BB huis.
Anouk is een lekkere leuke spontane meid ;9die het helemaal gaat maken. m.a.w. Anouk gaat voor de 250K !!!
Take the power to control your own life, no one else can do it for you!
  woensdag 3 november 1999 @ 22:54:00 #28
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214261
Was het niet zo, dat ze nu maar een % krijgt, afhankelijk van de volgemaakte dagen?
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_214262
Hunter, zeg gewoon niks..
Of je wilt een onzinnig topic beginnnen of je hebt gewoon een dikke cock..
Wat denk jij nou na een dag te weten over Anouk. Volgens mij praat je gewoon over je moeder in vroegere tijden...
  woensdag 3 november 1999 @ 23:04:00 #30
1256 Floyd
Tsja.... wat zal ik zeggen
pi_214263
quote:
op 11-03-1999 om 10:54 PM schreef Windows2000 het volgende:
Was het niet zo, dat ze nu maar een % krijgt, afhankelijk van de volgemaakte dagen?

Yep heb je helemaal gelijk in. Maar omdat ze zo'n lekker smoelwerkje heeft krijgt ze van VOO gewoon de volle mep volgens mij. Want reken maar dat die meid de kijkcijfers omhoog laat schieten (en wie weet wat nog allemaal meer ;9 )

Take the power to control your own life, no one else can do it for you!
pi_214264
Persoonlijk had ik geprefereerd dat ANNE P. het huis werd binnen gepenetreerd
aangezien zei toch een van de grootste cocklovers allertijden is maargoed
anouk Cockeyt ook.
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_214265
quote:
op 11-03-1999 om 10:59 PM schreef barry het volgende:
Wat denk jij nou na een dag te weten over Anouk. Volgens mij praat je gewoon over je moeder in vroegere tijden...

nou nou nou, ik dacht toch wel dat we hier met zn allen volwassen genoeg waren om elkaar een beetje in de waarde te laten. Er zijn genoeg manieren om iemand te laten weten dat je hem niet mag of het oneens bent, zonder over de schreef te gaan. Het zou jammer zijn als dit forum gaat zinken tot het niveau van het VOO-forum, toch?

mooi he, alles
pi_214266
Tragisch hoor dat sommige mensen echt niet lezen voor ze posten......
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  Redactie Frontpage donderdag 4 november 1999 @ 01:13:00 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_214267
quote:
op 11-03-1999 om 10:45 PM schreef Floyd het volgende:
Ik zal wel weer het nodige commentaar krijgen als ik zeg dat Anouk volgens mij meer "ballen" heeft dan wie dan ook in het BB huis.
Anouk is een lekkere leuke spontane meid ;9die het helemaal gaat maken. m.a.w. Anouk gaat voor de 250K !!!

Welnee, Anouk is gecast vanuit een modellenburo en denkt dat ze een screentest doet van 4 weken lang. geloof me, over 2 weken is iedereen dat irritante, zeikerige en bemoeizuchtige toontje van die hockeytrut zat. Ze speelt een rol. Maar goed, mocht er iemand naakt gaan dan prefereer ik haar boven cerylle. Zo ben ik dan ook wel weer. Naakt is tenslotte naakt, nietwaar?

pi_214268
Waarom wordt er niet gewoon naar de persoon _zelf_ gekeken?! wat kers het nou dat ze toevallig de 'r' niet uit kan spreken en het leuk vind dr knuffelbeer dat huis mee in te sleuren ? okee het kan misgien 'jouw type' mens niet zijn, maar wie zegt dat jou 'soort mensen' beter is? laat mensen eens in hun waarde. Bedenk ook eens dat andere mensen _jou_ misgien wel weer heel fout vinden.

Mijn eerste indruk is dat ze heel aardig is.
zolang ze geen 'bianca kenmerken' vertoont
( schijnheilig, doortrapt ) en gewoon aardig en eerlijk blijft: Anoek rulez

how's your yogidrink today?
pi_214269
Ik begin me ondertussen wel een beetje genaaid te voelen door V. Cyrille een medewerker uit de Endemol stal en Anouk gecast via een modellenbureau. Misschien dat ik het wat te zwartgallig zie, maar volgens mij klopt hier geen kloot van. Op z'n minst ten aanzien van de originele bewonersgroep. Ik begin het punt te bereiken dat ik twijfel of ik dit programma nog wel wil zien. Ik kijk tenslotte ook niet naar GTST.
pi_214270
dubbel dus gewist

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 04 November 1999).]

pi_214271
Wil je het nog 'n stukje zwartgalliger:
Cyrille heeft net nieuwe plaat uitgebracht en platenmaatschappijen verdringen zich volgens zeggen nu om een contract. BB-huis wordt tot auditie-ruimte,
en elke keer dat ze daar zingt doet ze in feite auditie voor kijkende producers, prima in beeld gebracht door VOO met 24 camera's.
De oorspronkelijke groep dient als 'aaankleding van de ruimte' voor de video-clip die Cyrille moet 'pluggen', maar is als spelgroep eigenlijk al naar de achtergrond geschoven.
gezellie hè ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 November 1999).]

pi_214272
Het feit dat er heir zoveel en zo verschillend over Anouk gepraat wordt, moet Veronica goed doen. De twee dames zijn erin geplaatst om weer wat leven in hetgeheel te brenegen en dat gebeurd niet alleen in het huis, maar ook in dit forum. Of je haa leuk vindt of niet, er is eindelijk weer discussie.

pi_214273
jezus,

"ze studeert account management" ....

My ass, ze doet Schoevers!!!

Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat er een ukkie van 10 op me afstapt en zegt dat ie basisonderwijs studeert.

pi_214274
quote:
op 11-04-1999 om 12:17 PM schreef tijgertje het volgende:
jezus,

Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat er een ukkie van 10 op me afstapt en zegt dat ie basisonderwijs studeert.

Hele goede opmerking En ik ben het 100% met je eens. (Moet eerlijk toegeven dat dat ik ook niet verder ben gekomen dan MAVO studeren
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 4 november 1999 @ 18:54:00 #42
572 Sniper
Gull Catcher
pi_214275
quote:
op 11-04-1999 om 12:17 PM schreef tijgertje het volgende:
jezus,

"ze studeert account management" ....

My ass, ze doet Schoevers!!!

Haha, ik moest ook wel lachen toen ik dat las. Toch grappig dat ze als 'studente' wordt neergezet, die A-nookie. En Schoevers, tja vroeger werd je daar toch veredelde TiepMiep, nu management assistente. Times are a changing.

donderdag 4 november 1999 @ 19:18:00 #43
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_214276
Gelukkig zijn de studie-genotes niet meer de enige die Anouk een 'saaie doos' vinden (zie RTL-Live van 2 dagen terug). Anouk geeft het nu ook op TV toe. Live opgenomen in BB.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  † In Memoriam † donderdag 4 november 1999 @ 19:54:00 #44
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_214277
quote:
op 11-04-1999 om 01:16 AM schreef Staafmixer! het volgende:
<SNIP>
Mijn eerste indruk is dat ze heel aardig is.
zolang ze geen 'bianca kenmerken' vertoont
( schijnheilig, doortrapt ) en gewoon aardig en eerlijk blijft: Anoek rulez

Helemaal mee eens.
Na alle opmerkingen in diverse topics over het gebruik van de heren van de douche en Anouk komt er 's morgens uit : "Wat hangt daar een rare lucht"; ik lag in een deuk.
Ook met Ruud na zijn verlangen naar een Palyboy en vertellen dat hij zolang geen naakte vrouw heeft gezien . Anouk: "nou dan ga ik even voor je staan , dan hebben we dat ook weer gehad".
Anouk is geen blijvertje denk ik maar wel leuk.

The future is after you
pi_214278
anouk, a wannabe aerdenhoutse hockeytrut
dit soort tuttebolletjes heb ik al genoeg meegemaakt in mijn leven.
om ze dan ook nog op tv te zien maakt me helemaal misselijk zeker als je bedenkt dat ze niet eens uit een van de "juiste" dorpen (bloemendaal etc) komt. en u weet alle zij die 'het' willen zijn zijn erger dan zij die het hebben. en ja lilsis dit is inderdaad een frustratie van bigsis!
Toch?

pi_214279
quote:
op 11-03-1999 om 10:59 PM schreef barry het volgende:

What have I done to you lately? En wat heb je tegen mijn moeder?

Ik die dit soort opmerkingen naar mijn smaak de laatste tijd net even te veel. Ik dacht dat beledigende posts verwijderd zouden worden? Het enige voordeel is dat ze me wel met één klap van een uit de hand lopende FF-verslaving afhelpen.

Barry, ik denk dat je dit niet eens leest, want je één van die *N-word* die niet goed kúnnen lezen, nooit réageren en zelden terugkeren. Maar ik voel me toch genoodzaakt mezelf te verdedigen: de bovenste post begint met een quote uit een vorige topic over Anouk, die topic was vol dus ik was een nieuwe begonnen.

Als wat beter had gelezen dan had je kunnen weten dat ik helemaal niets tegen Anouk heb.

O, ja ik heb wél iets tegen Anouk: die sloffen!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_214280
Anouk heef ook een zogenaamde 'fan-page', maar die is toch echt te proffesioneel opgezet. Lijkt me dat hier wat Marketing achter schuil gaat, krijgen die makers een paar % van de 250K? Dit is niet bepaald 'back to basic' meer (in hoeverre dat al was)

zogenaamde fansite (van VOO?):http://anouk.bigbrother.nu/

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
  vrijdag 5 november 1999 @ 15:42:00 #48
1544 Tonto
King of the Piel
pi_214281
Proffesioneel of niet, ik wordt er geen lid van, want ik snap niet dat als ze dan toch aan het casten gaan bij Veronica, dat ze dan niet wat beters kunnen vinden. Trouwens al die opmerkingen over haar studie; wat ze studeert doet er natuurlijk helemaal niet toe, het gaat erom hoe ze als persoon is en wat voor uitstraling dat ze heeft. Student-zijn levert over het algemeen bepaald geen pluspunten op!!!
De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_214282
quote:
op 11-05-1999 om 03:42 PM schreef Tonto het volgende:
Trouwens al die opmerkingen over haar studie; wat ze studeert doet er natuurlijk helemaal niet toe, het gaat erom hoe ze als persoon is en wat voor uitstraling dat ze heeft. Student-zijn levert over het algemeen bepaald geen pluspunten op!!!

nee maar het zegt wel iets over hoe het haar in het leven is vergaan.
Lid van een stud ver. en bij schroevers "studeren" ja sorry hoor..
schroevers is gewoon een soort van lange cursus en heeft niks met student zijn te maken. En dan al dat gebrabbel over dat Corps er nog bij
ANOUKIE is een beetje een WANNABEETJE!!
ik wil er wel bij horen!! alsje blieft laat me erbbij horen! althans die indruk wekken de feiten zoals ze liggen op tafel bij mij

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_214283
Hoe groot mijn verbazing :
dit is een copy/paste uit de officieele big-brother e-mail newsletter :

Anouk niet gecast

Al sinds Anouk in het huis zit, doet er een hardnekkig gerucht de ronde dat
ze gecast zou zijn door Veronica. Dit is niet zo. Anouk staat wel
ingeschreven bij een casting-bureau, maar dat is pas gebeurd nadat ze aan
Big Brother ging meedoen. Het aloude kip- en ei-principe laat zich hier
weer eens gelden...

WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo