Anouk is een blijvertje.
quote:
op 11-03-1999 om 10:54 PM schreef Windows2000 het volgende:
Was het niet zo, dat ze nu maar een % krijgt, afhankelijk van de volgemaakte dagen?
Yep heb je helemaal gelijk in. Maar omdat ze zo'n lekker smoelwerkje heeft krijgt ze van VOO gewoon de volle mep volgens mij. Want reken maar dat die meid de kijkcijfers omhoog laat schieten (en wie weet wat nog allemaal meer ;9 )
quote:
op 11-03-1999 om 10:59 PM schreef barry het volgende:
Hunter, zeg gewoon niks..
Of je wilt een onzinnig topic beginnnen of je hebt gewoon een dikke cock..
Wat denk jij nou na een dag te weten over Anouk. Volgens mij praat je gewoon over je moeder in vroegere tijden...
nou nou nou, ik dacht toch wel dat we hier met zn allen volwassen genoeg waren om elkaar een beetje in de waarde te laten. Er zijn genoeg manieren om iemand te laten weten dat je hem niet mag of het oneens bent, zonder over de schreef te gaan. Het zou jammer zijn als dit forum gaat zinken tot het niveau van het VOO-forum, toch?
quote:
op 11-03-1999 om 10:45 PM schreef Floyd het volgende:
Ik zal wel weer het nodige commentaar krijgen als ik zeg dat Anouk volgens mij meer "ballen" heeft dan wie dan ook in het BB huis.
Anouk is een lekkere leuke spontane meid;9die het helemaal gaat maken. m.a.w. Anouk gaat voor de 250K !!!
Welnee, Anouk is gecast vanuit een modellenburo en denkt dat ze een screentest doet van 4 weken lang. geloof me, over 2 weken is iedereen dat irritante, zeikerige en bemoeizuchtige toontje van die hockeytrut zat. Ze speelt een rol. Maar goed, mocht er iemand naakt gaan dan prefereer ik haar boven cerylle. Zo ben ik dan ook wel weer. Naakt is tenslotte naakt, nietwaar?
Mijn eerste indruk is dat ze heel aardig is.
zolang ze geen 'bianca kenmerken' vertoont
( schijnheilig, doortrapt ) en gewoon aardig en eerlijk blijft: Anoek rulez
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 November 1999).]
"ze studeert account management" ....
My ass, ze doet Schoevers!!!
Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat er een ukkie van 10 op me afstapt en zegt dat ie basisonderwijs studeert.
quote:
op 11-04-1999 om 12:17 PM schreef tijgertje het volgende:
jezus,
Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat er een ukkie van 10 op me afstapt en zegt dat ie basisonderwijs studeert.
quote:
op 11-04-1999 om 12:17 PM schreef tijgertje het volgende:
jezus,"ze studeert account management" ....
My ass, ze doet Schoevers!!!
Haha, ik moest ook wel lachen toen ik dat las. Toch grappig dat ze als 'studente' wordt neergezet, die A-nookie. En Schoevers, tja vroeger werd je daar toch veredelde TiepMiep, nu management assistente. Times are a changing.
quote:
op 11-04-1999 om 01:16 AM schreef Staafmixer! het volgende:
<SNIP>
Mijn eerste indruk is dat ze heel aardig is.
zolang ze geen 'bianca kenmerken' vertoont
( schijnheilig, doortrapt ) en gewoon aardig en eerlijk blijft: Anoek rulez![]()
quote:
op 11-03-1999 om 10:59 PM schreef barry het volgende:
Hunter, zeg gewoon niks..
Of je wilt een onzinnig topic beginnnen of je hebt gewoon een dikke cock..
Wat denk jij nou na een dag te weten over Anouk. Volgens mij praat je gewoon over je moeder in vroegere tijden...
What have I done to you lately? En wat heb je tegen mijn moeder?
Ik die dit soort opmerkingen naar mijn smaak de laatste tijd net even te veel. Ik dacht dat beledigende posts verwijderd zouden worden? Het enige voordeel is dat ze me wel met één klap van een uit de hand lopende FF-verslaving afhelpen.
Barry, ik denk dat je dit niet eens leest, want je één van die *N-word* die niet goed kúnnen lezen, nooit réageren en zelden terugkeren. Maar ik voel me toch genoodzaakt mezelf te verdedigen: de bovenste post begint met een quote uit een vorige topic over Anouk, die topic was vol dus ik was een nieuwe begonnen.
Als wat beter had gelezen dan had je kunnen weten dat ik helemaal niets tegen Anouk heb.
O, ja ik heb wél iets tegen Anouk: die sloffen!
zogenaamde fansite (van VOO?):http://anouk.bigbrother.nu/
quote:
op 11-05-1999 om 03:42 PM schreef Tonto het volgende:
Trouwens al die opmerkingen over haar studie; wat ze studeert doet er natuurlijk helemaal niet toe, het gaat erom hoe ze als persoon is en wat voor uitstraling dat ze heeft. Student-zijn levert over het algemeen bepaald geen pluspunten op!!!
nee maar het zegt wel iets over hoe het haar in het leven is vergaan.
Lid van een stud ver. en bij schroevers "studeren" ja sorry hoor..
schroevers is gewoon een soort van lange cursus en heeft niks met student zijn te maken. En dan al dat gebrabbel over dat Corps er nog bij
ANOUKIE is een beetje een WANNABEETJE!!
ik wil er wel bij horen!! alsje blieft laat me erbbij horen! althans die indruk wekken de feiten zoals ze liggen op tafel bij mij
Anouk niet gecast
Al sinds Anouk in het huis zit, doet er een hardnekkig gerucht de ronde dat
ze gecast zou zijn door Veronica. Dit is niet zo. Anouk staat wel
ingeschreven bij een casting-bureau, maar dat is pas gebeurd nadat ze aan
Big Brother ging meedoen. Het aloude kip- en ei-principe laat zich hier
weer eens gelden...
WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |