bronquote:ENSCHEDE - Grolsch heeft dinsdag haar nieuwe "Cheersch" tapsysteem geïntroduceerd. De Cheersch bestaat uit een éénmalig aan te schaffen tap die gekoppeld kan worden aan los te verkrijgen 2 liter lichtgewicht PET-flessen Grolsch pils. Het bij de flessen meegeleverde CO2- patroon gaat ervoor zorgen dat de Cheersch met dezelfde druk als een horecatap, bier kan tappen.
Ab Pasman, bestuursvoorzitter van Grolsch: 'Door de lage instapprijs èn de gebruiksvriendelijkheid van Cheersch wordt tapbier voor dagelijks gebruik voor een grote groep consumenten bereikbaar. Cheersch is kort gezegd de opvolger van krat en blik', aldus Pasman.
Ter introductie van Cheersch heeft Grolsch een introductiepakket ontwikkeld met daarin de tap en het basisstation dat vanaf half mei verkrijgbaar is bij de slijter en de supermarkt. De consumentenadviesprijs hiervan, inclusief een 2 liter fles Grolsch pils, bedraagt 34,95 euro. De consumentenadviesprijs voor de los te verkrijgen 2 liter flessen gaat 4,79 euro bedragen.
hier ook zo..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk niet dat ik 'm koop ter bescherming van mezelf.
De tapkop is wel op 'slot' te zetten zodat er niets uitlekt. Eenmaal aangesloten is ie niet af te koppelen (dacht ik, weet ik niet zeker)quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:55 schreef Meddo het volgende:
dat ziet er wel goed uit![]()
maar is de fles weer afsluitbaar?
Mjah, maar misschien dat ze nog met 4 of 5 liter fustjes komen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:04 schreef FatherJack het volgende:
2 liter op de tap? blijf je wisselen :-(
Je hebt geen koelkast waar een 2 literfles in past?quote:
Ow ja, je kan dat hele ding in de koelkast zettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:21 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Je hebt geen koelkast waar een 2 literfles in past?
Ik hou het wel gewoon bij de pijpjes en beugels.
Het past makkelijk:quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hele ding in de koelkast, afmetingen
?
Inderdaad, voor een feestje ofyo is het niks, en gewoon voor door de week af en toe een biertje kan je dan beter pijpjes kopen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:04 schreef FatherJack het volgende:
2 liter op de tap? blijf je wisselen :-(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |