Geweldige plaat!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:58 schreef Asphyxion het volgende:
Besteld:
Fall of Efrafa - Elil
[ afbeelding ]
Interpunk, eBay, Boomkat, of rechtstreeks bij de El Capoquote:
Een creditcard kost ook geen floep meer tegenwoordig. Ik kreeg hem toentertijd zelfs bij mijn studenten rekening. Vind het echt een uitvinding, zeker met de lage dollarstand.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:48 schreef Operc het volgende:
In hoeverre kun je daar betalen met I-deal oid? Ik heb geen credit card namelijk.
Zag op Boomkat.com "free shipping above 50 pounds" maar dat is in de UK, hoe zit dat in Nederland?
Ik ben benieuwd. De omschrijving klinkt in elk geval goed:quote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Geweldige plaat!
Pas geleden ook aangeschaft, samen met Owlsa.
Vandaag nog gehaald in Den Haag (vinylvinyl.nl):quote:These folks draw their inspiration form their vegan, atheist lifestyle. Ithink of Remains of the day, tragedy, His hero is gone in a neurosis tempo! Splendid!
Ik heb praktisch de hele Thin Lizzy collectie nog op Vinyl, hoewel ik nog wel wat terug moet claimen van naaste familie. Het meeste vind ik niet zo goed meer als ik het vroeger vond. Ik vind hun eerste 3 platen (Thin Lizzy, Shades of a blue Orphanage, Vagabonds of the Western World) nog steeds briljant, niet erg evenwichtig, niet helemaal 'af' en ook met hele zwakke nummers maar niettemin hier en daar echt ijzersterk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:31 schreef trebremmit het volgende:
Thin Lizzy is gaaf, heb zelf Black Rose op Ebay gekocht.
Kwam er vandeweek inderdaad ook achter dat vinylvinyl.nl met een winkel in Den Haag zit, niet ver van mijn werk. Ik weet wel waar ik volgende week te vinden ben 8)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:00 schreef Asphyxion het volgende:
Vandaag nog gehaald in Den Haag (vinylvinyl.nl):
https://killthe8.com/dfa1979/pages/3135/7._Death_From_Above_1979_quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:10 schreef On het volgende:
Ik wil die van death from above ook damnit hoe komen jullie er aan.
Oke thanks die ga ik dus halen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
https://killthe8.com/dfa1979/pages/3135/7._Death_From_Above_1979_
Daar kwam ik gewoon via de DFA 1979 site.
die heb ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:17 schreef Ewout1 het volgende:
[ afbeelding ]
Isis - Celestial (2x lp, red & black)
[ afbeelding ]
Jesu - Conqueror (2x lp)
Kleine oplages is juist erg duur (relatief gezien), vanwege de hoge opstartkosten die je hebt (master maken, etc.). De meesten persen pas vanaf 300 platen ofzo, 500 euro gaat je denk ik niet lukken. Record Industry is wel zo'n beetje de standaard geloof ik, je hebt ook wat persers in Tsjechie zitten, maar daar hoor ik slechte verhalen over.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef zwareshag het volgende:
Heeft iemand verstand van het laten persen van vinyl? Ik wil wellicht later dit jaar een zeer gelimiteerde vinyl persing laten doen van mijn eigen muziek, met hoes en alles erbij.. Als het niet te duur is althans. Denk aan een 100 limited 7" met hoes en labels voor 500 euro of minder, zou mogelijk moeten zijn lijkt me. Bij welk bedrijf kan ik dit laten doen (bij voorkeur in Nederland)?
Record Industry houdt een minimum oplage van 500 aan inderdaad, gaat inderdaad prijzig worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Kleine oplages is juist erg duur (relatief gezien), vanwege de hoge opstartkosten die je hebt (master maken, etc.). De meesten persen pas vanaf 300 platen ofzo, 500 euro gaat je denk ik niet lukken. Record Industry is wel zo'n beetje de standaard geloof ik, je hebt ook wat persers in Tsjechie zitten, maar daar hoor ik slechte verhalen over.
Heb hem nog niet geluisterd maar acid mothers temple zijn in principe altijd goed en dit schijnt volgens kawamoto hun versie van sunnO))) te zijn. En volgens de reviews zou sunnO))) nooit space sythesisers gebruikenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef trebremmit het volgende:
Gaaf artwork!! Is de muziek net zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |