te lam voor, heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
Jij zit dus op je werk om privé zaken af te maken...
Ga werken lul!![]()
Omdat het een Fender Deville kloon is ja!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Valveking is echt een aanrader vind ik
Mesa Boogie Triple Rectifier.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef brother52 het volgende:
Ik heb besloten om mijn versterker zelfbouw projectje uit te stellen omdat ik daar voorlopig te weinig tijd voor heb. Dus zal ik er 1 moeten kopen.
Heeft iemand nog suggesties voor een leuke (en betaalbare) buizenversterker (top + cab)?
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Als je écht iets goeds wil: een Fender!
Weeknie... van het weekend ff overleggen tijdens de repetitie... rond de 7,50 denk ikquote:
Dat blijft natuurljik ook relatief hequote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef brother52 het volgende:
Ok, redelijk geprijsd dan (value for money en zo)
Als ik het geld voor een Mesa had, dan had ik die vraag hiet niet gesteld maar had ik al een Diezel thuis gehad.
Ik zit nu alleen een beetje met het bomen, bos en dingen niet meer zien probleem.
Bogner Uberschalletjes zijn ook de moeite waardquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef brother52 het volgende:
Ok, redelijk geprijsd dan (value for money en zo)
Als ik het geld voor een Mesa had, dan had ik die vraag hiet niet gesteld maar had ik al een Diezel thuis gehad.
Ik zit nu alleen een beetje met het bomen, bos en dingen niet meer zien probleem.
Ik zat te denken aan zo'n 1200 / 1300 euro in totaal.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat blijft natuurljik ook relatief hein welke prijsklasse enw at wil je ermee
Wat tof!quote:
Oh, bedoel je dat.quote:
Dan moet je naar Indonesiëquote:Op woensdag 23 april 2008 14:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat tof!
Wat gaan ze kosten, en wat heeft het gekost om ze te laten maken?
Wij moeten ook nog steeds een keer T-shirts laten maken!
Leuke Marshall? JCM 800 ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat.
voornamelijk punk en rock
Dat zijn aardige topjes inderdaad! Kennis van me heeft er laatst nog een voor 300 op de kop weten te tikkenquote:
Hij heeft nog gelijk ookquote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Teveel bijdehandjes gegeten vannochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |