Sterkte! En bedenk dat je er over een uurtje vanaf bent.quote:
kwartiertjequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte! En bedenk dat je er over een uurtje vanaf bent.
Haha, lekker bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
kwartiertje
kreeg een compliment voor mijn gebit, geen gaatje, alleen wat tandsteen en dat na twee jaar niet geweest zijn. Had zelf wel wat ellende verwacht maar hij zij dat ik een sterk gebit hebEn hij heeft de lijmresten op mijn tanden verwijderd, ze zijn ineens weer wit en vlekvrij
*opgelucht is
En Rob had na 9 jaar niet geweest te zijn ook alleen wat tandsteen![]()
Alle enge dingen voor deze week gehad tenminste
Dat eerste natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, lekker bezig![]()
Het komt bekend voor. Toen ik eindelijk weer naar de tandarts durvde na zeven jaar, ook helemaal niets.![]()
Vroeg klaar met werken, dilemma: terrasje en dan sporten, of eerst sporten met risico dat de zon dan al te ver gezakt is
Maar dan ben ik weer laat thuis. En dan heb ik weer zo einig aan de avond...wat een leven toch, hahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijkweer is heerlijk
Terrasje zonder sporten dan maar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:04 schreef An24 het volgende:
Maar dan ben ik weer laat thuis. En dan heb ik weer zo einig aan de avond...wat een leven toch, haha
Hoeveel dagen moet je nog?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:09 schreef loehoes het volgende:
Even een rus-vrije dag.
Leuk die uitwisseling, maar jeetje wat vermoeiend!
Zij zitten nu in een bootje in Giethoorn, en ik achter de computer om met school bezig te zijn, het leven is niet eerlijk!
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:51 schreef Chanty het volgende:
WHAAAAAAAAAAA
Ik heb psychologie ook gehaald!! een 6,5, het is een wonder
Streven bereikt: 3 van de 4 tentamens halen
Winterslaapquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Loop ik vandaag lekker in korte broek de post te bestellen, zie ik nog af en toe mensen voorbijfietsen met winterjas & handschoenen aan. Wat moeten die dan doen in de winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |