Alles wat ik leuk vind mag nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is er geen pottenbakkerij in de buurt?
Ja maar stage...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi ik wil ook nog even zeggen dat Berlijn echt te vet is en dat Yesse daar maar gewoon een stage moet doen ofzo. Buitenland verbreedt echt je wereld!
LEIN!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi ik wil ook nog even zeggen dat Berlijn echt te vet is en dat Yesse daar maar gewoon een stage moet doen ofzo. Buitenland verbreedt echt je wereld!
Vind jij potten bakken ook zo leuk?quote:
Te veel (121 euro).quote:
Servus Kuno! Was geht ab yo?quote:
Komende zomer een keerquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:08 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet, wanneer is die?
Ja maar ik kan het niet goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Vind jij potten bakken ook zo leuk?
Vrijwel onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
En het mag niet saai zijn, je moet er niks bij kunnen breken
Hoe bedoel je? Je kunt toch stage gaan lopen in Berlijn? Al dan niet vrijwilligquote:
Tof, ik hou het even in de gaten. Mocht ik in NL zijn dan wil ik zeker komen!quote:
Bij mij is het de eerste keer niet door gegaan, nu gaan we het misschien nog wel eens proberen. Eerst heb ik er nog geen zin in omdat ik genoeg drukte heb hier in Groningen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik doe duaal, en als ik hier klaar ben, dan ben ik al afgestudeerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je kunt toch stage gaan lopen in Berlijn? Al dan niet vrijwillig![]()
Trouwens Nederland is niet saai (op bepaalde delen na..) er gebeurt genoeg en we hebben ook best een geinig taaltje + cultuur. Maar goed, op een gegeven moment wil je gewoon meer dan altijd op hetzelfde stekkie blijven zitten... Toch?
Letterlijk of figuurlijk flitsendquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tof, ik hou het even in de gaten. Mocht ik in NL zijn dan wil ik zeker komen!![]()
Misschien kunnen Kuno en ik voor een flitsende BBQ zorgen haha. Remember Kuno?
Mir geht gut, und dir?quote:
Potten bakken, wat vond ik dat vroeger toch gaat!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het niet goed
En het mag niet saai zijn, je moet er niks bij kunnen breken en en en het moet leuk zijn
Dat van op hetzelfde stekkie blijven zitten heb ik nu last van, een jaar in zweden is wel genoeg voor mij wil wel weer wat anders zien!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je kunt toch stage gaan lopen in Berlijn? Al dan niet vrijwillig![]()
Trouwens Nederland is niet saai (op bepaalde delen na..) er gebeurt genoeg en we hebben ook best een geinig taaltje + cultuur. Maar goed, op een gegeven moment wil je gewoon meer dan altijd op hetzelfde stekkie blijven zitten... Toch?
Waar? Als je dat niet weet kun je het beste iets in de buurt zoeken en kijken welke talen je spreekt of wilt leren. Spreek je bv al Frans, waarom niet naar Frankrijk? Als je het makkelijk wilt houden ga je gewoon naar een Engelstalig land, die drempel is altijd minder hoog.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook naar het buitenland eigenlijk. Weet alleen niet waar naartoe, waarom, wanneer en wat er te doen
Wat betreft zit ik nog goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:15 schreef Leinonlein het volgende:
Wanneer? Voordat je een chick en koters hebt!
Zeker weet ik dat nog wel!quote:
"al dan niet vrijwillig", wat is er mis met een vrijwillige stage? En waarom niet gewoon een baan zoeken? Kijk, je moet het wel echt willen want anders komt het er gewoon nooit van...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe duaal, en als ik hier klaar ben, dan ben ik al afgestudeerd
Kuno en lein gaan BBQ-en in Tiergarten Berlijn > begint daar toch een partij te regenenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker weet ik dat nog wel!de beste bbq in jaren was dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |