quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
een weekje? right. deze rel is in de nacht van zaterdag op zondag begonnen
Een mirror is een 2e site die de eerste site weergeeft, dus dat op www.bla.com heel FOK! staat
Uitleg van de rel:
http://fok.gmta.nl
Korte uitleg daarquote:Ons punt is gemaakt en we vinden het nu wel welletjes. Welterusten!
Die zijn al weer wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké, vandaar de vraag. Hoe staat het met de aardappelkisten?
Ik heb eerder vandaag een youtube-linkje naar een repo van TVNoord gepost, maar dat is behoorlijk ondergesneeuwd in het postgeweld. Ik vond het iig wel grappig gisteren toen ik werd 'aangevallen' door een oudere man die begon te tieren over het aanpraten van minderwaardigheidscomplexen en die importstudenten die hem kwamen vertellen wat Groningers verkeerd deden. Behoorlijke onzin naar mijn mening. Zeker gezien het feit dat de organisatoren achter de kisten hun studententijd toch al een redelijke tijd achter zich hebben liggen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké, vandaar de vraag. Hoe staat het met de aardappelkisten?
Hoeveel betaal je nu?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:22 schreef JH87 het volgende:
Ik krijg net bericht van onze grote vrienden van IN Groningen. M'n huur gaat met 10 euro omhoog.Het worden nu wel écht absurde bedragen voor een kamer van 13 m2.
Voor mij net daaronder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:22 schreef JH87 het volgende:
Ik krijg net bericht van onze grote vrienden van IN Groningen. M'n huur gaat met 10 euro omhoog.Het worden nu wel écht absurde bedragen voor een kamer van 13 m2.
Daar tegenover staat dat ze dit jaar ook nog niet langs zijn geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Voor mij net daaronder.
Gelukkig is het onderhouden van de tuin wel goedkoper geworden.
Volgens mij hebben ze hiervoor een tijdje terug gemaaid. Maar dat kan ook vorig jaar zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef maok het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat ze dit jaar ook nog niet langs zijn geweest
Ja, gelukkig wel zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef freecell het volgende:
Dat is inderdaad niet heel goedkoop. Wel inclusief neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |