Heeft hij een ip-ban dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef JH87 het volgende:
Ik heb al een kaarsje opgestoken voor Nietz en beloofd dat we desnoods een STA Groningen mirror voor 'm maken.
Als hij het fobo heeft kunnen maken weet hij ook wel hoe hij daar omheen moetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft hij een ip-ban dan?Want anders kan hij gewoon meelezen?
Ik heb geen idee. Zou kunnen idd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft hij een ip-ban dan?Want anders kan hij gewoon meelezen?
vaag het zou er wel in horen.. misschien dat ze de bans met betrekking tot het gezeik van de afgelopen dagen niet vermelden..quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:02 schreef Jesse_ het volgende:
Er staat trouwens niks in het banmeldtopic over nietz
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef Wurdsje het volgende:
damn lekker weer zeg... ik moet maar eens even zien wat ik zal doen vanmiddag.. beetje binnen zitten is ook niks met dit weer..
ik wil ook een hok met balkon...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:15 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo eerst eens lunchen en dan eens kijken of ik een goed boek heb voor op het balkon
Jij gaat later een goede loonslaaf wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:22 schreef maok het volgende:
Ik ben vandaag thuis gebleven, even geen energie om naar mijn stage te gaan, ik denk dat ik zo maar even mijn hangmatstoelen in de tuin op hangen lekker buiten op mijn laptop aan het werk ga
Ik was net hier op het balkon gekropen, maar als je wilt studeren heb je er in ieder geval niks aan. Alles waaide weg.quote:
kan vanmiddag welquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef JH87 het volgende:
Gaan we deze week een keer na werktijd plantsoenmeeten met bier en friet?
dat is dan wel jammerlijk ja.. maar ik hoef niet te studerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik was net hier op het balkon gekropen, maar als je wilt studeren heb je er in ieder geval niks aan. Alles waaide weg.
Nu maar binnen zitten dan.
Kan het niet in het weekend? Dan kan ik wel weer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef JH87 het volgende:
Gaan we deze week een keer na werktijd plantsoenmeeten met bier en friet?
ik ben er het hele weekend niet..quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kan het niet in het weekend? Dan kan ik wel weer.
Nee, want dan kan ik weer nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kan het niet in het weekend? Dan kan ik wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |