nuttigeste post van 2008...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:58 schreef DroogDok het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=draagarmrubbers&meta=
Dank jequote:
wat kan er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:04 schreef -chefke- het volgende:
Versleten draagarm rubbers waneer er speling op zit is gewoon APK afkeur.
Dus gewoon netjes laten maken of dat hok opruimen tis namelijk nogal een gevaarlijke hobby door te rijden met rubbers die op sterven na dood zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker dat het de draagarmrubbers zijn en niet de wiellagers?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:39 schreef Matel het volgende:
Volgens mij heeft mijn auto ook versleten draadarmrubbers. Bij warm weer (zoals vandaag) hoor je bij iedere hobbel in de weg een 'bonk'. Net of er iets los in de kofferbak ligt en het metaal raakt. De merkdealer kan het niet vinden... maar een kleine, onafhankelijke, garage zei dat het daar aan lag. Nouja, de auto is er al 2x mee door de APK gekomen, dus zal nog wel meevallen.
Maar... het is alleen maar bij warm weer. De hele winter heb ik nergens last van :S
edit...volgens mij maak ik een fout. De kleine garage zei dat het om de stabilisatorstang ging. Ik dacht even dat dat hetzelfde was
Stabilisatorstang, daar heb ik nu last van. Dat geeft inderdaad een 'bonk' of 'kloenk' geluid.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:39 schreef Matel het volgende:
Volgens mij heeft mijn auto ook versleten draadarmrubbers. Bij warm weer (zoals vandaag) hoor je bij iedere hobbel in de weg een 'bonk'. Net of er iets los in de kofferbak ligt en het metaal raakt. De merkdealer kan het niet vinden... maar een kleine, onafhankelijke, garage zei dat het daar aan lag. Nouja, de auto is er al 2x mee door de APK gekomen, dus zal nog wel meevallen.
Maar... het is alleen maar bij warm weer. De hele winter heb ik nergens last van :S
edit...volgens mij maak ik een fout. De kleine garage zei dat het om de stabilisatorstang ging. Ik dacht even dat dat hetzelfde was
Een volvo 440. Ik rijd nu al een paar maandjes rond met kapotte draagarmrubbers , maar merk er maar weinig van , op het geluid na.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:47 schreef GizartFRL het volgende:
Wat voor auto heb je?
Draagarmrubbers vervangen is geen leuk karwei, maar soms kun je de hele draagarm vervangen, scheelt een hoop werk.
Als je draagarmrubbers versleten zijn kan het bij sommige auto zo zijn dat je auto halverwege de bocht, nog een keer de bocht omgaat. Zeer listig als je het niet verwacht.
Wel laten repareren dus, tenzij je jezelf minder waard vind dan de reparatie ( in dat geval kan dit topic richting R&P)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop