?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:09 schreef Cheery2 het volgende:
Weet je? Prima, ban me maar als dat moet omdat ik mijn mond opendoe.
Ik heb geen andere link gezien dan deze. En als je mij wil bashen, je gaat je gang maar. Doe je ding.
I don't care.
toen ik vroeger op Fok! zat was het nog leuk, nu is het een forum voor een stelletje trieste mensen die geen leven hebben en de hele dag zitten te wachten op een open deur om iemand te bashen.
Jezus mensen get a life weet je?
Gooi deze maar op slot, en ban mij maar, dat hele fok! kan me gestolen worden, ik ga terug naar het echte leven waar mensen volwassen zijn.
Dank je!
Och, Arma is altijd op zoek naar een rel. En als hij die niet krijgt, heeft hij boeboequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:17 schreef HuHu het volgende:... kun je er niet tegen dat je deze keer geen ban hebt gekregen?
Eerst op GS melden dat 'ie wel gebanned zal worden. Oeh... dan is 'ie stoer natuurlijk. Maar nu krijgt 'ie geen ban en loopt 'ie imago-schade op bij GS.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, Arma is altijd op zoek naar een rel. En als hij die niet krijgt, heeft hij boeboe
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:17 schreef HuHu het volgende:... kun je er niet tegen dat je deze keer geen ban hebt gekregen?
Ja natuurlijk! Dat is het.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Eerst op GS melden dat 'ie wel gebanned zal worden. Oeh... dan is 'ie stoer natuurlijk. Maar nu krijgt 'ie geen ban en loopt 'ie imago-schade op bij GS.
Wel tof dat je er eerlijk voor uit durft te komen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Dat is het.![]()
Kneus!
Waarom moet je dat nu weer verklikken?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:14 schreef Copycat het volgende:
Valt dit nu in de categorie lemming?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer ik een ban krijg mag jij hem wel hebben
Je krijgt die ban nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Dat is het.![]()
Kneus!
Daar ga ik niet aan beginnen hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
post tubgirl, lemonparty, ijsmeis.rar, naaktfoto's van knorretje....... denk dat ze dan pas aan je wens zullen voldoen
Sorry.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Waarom moet je dat nu weer verklikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |