Rlly?quote:
Ga jij nou ook beginnenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Leeuwarden heeft ook een Pannenkoekschip
Ja Vlaardingen ook maar niemand die daar heen wiltquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik pas wel op dat ik weer geen conflict creëer
Ik welquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja Vlaardingen ook maar niemand die daar heen wilt
Ook in Rotterdam...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja Vlaardingen ook maar niemand die daar heen wilt
Rotterdam verkopen ze ook pannekoekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Veel te duur, en je krijgt amper wat. Maar wat je daadwerkelijk krijgt is wel lekker.quote:
zekers!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Veel te duur, en je krijgt amper wat. Maar wat je daadwerkelijk krijgt is wel lekker.
Of Groningen, voor je ruzie met Marloes krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zekers!ik kijk nu al uit naar Utrecht!
Ik vind het niet echt duurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Veel te duur, en je krijgt amper wat. Maar wat je daadwerkelijk krijgt is wel lekker.
Toch-niet-meer-zo-boring-Holland?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zekers!ik kijk nu al uit naar Utrecht!
Joh echt? Hier ook man..quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef nicomart het volgende:
is verdorie teringwarm hier op kantoor
En nergens een raampje dat open kan
Veel plezier als het echt warm wordtquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Joh echt? Hier ook man..
Ik leef met je mee! Echt klote!!![]()
Ja, iddquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook.. maar merk je pas als je eruitloopt, dan is het ineens koel
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Of Groningen, voor je ruzie met Marloes krijgt
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!quote:
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreisquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uur
waaaaaaaar de hel woon jij dan boven groningen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uur
dan kom je ook een keer buiten zeeland!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |