Ik dacht pas january 2009quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Merkie het volgende:
23 november.
Oh wacht dit is Exile. Ik dacht seizoen 7quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/24_Exile
Hell yes!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/24_Exile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand iets over gehoord verder?
[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 18-08-2008 09:17:57 ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:49 schreef jpjedi het volgende:Onwaar, alleen het eerste is waar. De persoon die je noemt komt niet eens voor dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand iets over gehoord verder?
Dat laatste wat jij zegt is niet per se waar. Ik las juist laatst dat er met die persoon gepraat wordt over een eventuele terugkeer komend seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:05 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Onwaar, alleen het eerste is waar. De persoon die je noemt komt niet eens voor dit seizoen.
Het is een TV-film van ongeveer anderhalf uur, inderdaad de lengte van 2 afleveringen dus. Het grote verschil met de serie is dat deze TV film zich niet in real time afspeelt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
eigenlijk zijn het toch meer 2 afleveringen dan een echte film?
12 oktober is Carlos Bernard jarig en dan gaan we even met alle leuke mensen uit dit topic op visite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:03 schreef Rorata het volgende:No shit, SherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Don 'The Voice' Lafontaine overledenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:06 schreef Richardfun het volgende:
Welke trailer hebben we het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:00 schreef drGoeroe het volgende:
En er komt iemand terug in S7 (geruchten) waar de meningen over verdeeld zullen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij werd dat ook eerder gemeld in dit topic trouwens
Huilen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |