quote:Op maandag 30 juni 2008 15:00 schreef Richardfun het volgende:
Sorry hoor, maar op het gebied van boeken is er zoveel te vinden dat meer je tijd en moeite waard is dan de 24 boekjes. 24 kijk ik op tv (bij wijze van spreken dan), maar als ik een boek pak wil ik een mooi stukje literatuur hebben, niet zo'n vod.
Ah okee, dan weet ik genoeg. Tnxquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een aantal van die "24"-boekjes gelezen en vond ze zwaar tegenvallen.
Ze kunnen niet tippen aan de serie op tv, of aan echt spannende boeken.
Bummer
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef TNA het volgende:
Ik heb de afgelopen weken seizoen 1 t/m 6 gekeken en kwam net deze reeks tegen. Mag er hier ongegeneerd worden gepraat en gespoilerd?
Ik heb de 18000 posts uit de andere topics niet allemaal gelezen (quote:
En ook niet zonnen e.d.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef Richardfun het volgende:
Ze krijgen idd tijdens het filmen elke 2 weken of zo een knipbeurt TNA.
En je baardgroei perfect bijwerken. Precisiewerk die seriequote:
Ik denk dat ze meerdere afleveringen op 1 dag schieten...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb de 18000 posts uit de andere topics niet allemaal gelezen (), maar hoe krijgen ze het voor elkaar om die mensen er altijd zo hetzelfde uit te laten zien, gaan ze voor iedere opnamedag naar de kapper ofzo?
En ik vond het jammer dat in seizoen 6 niet duidelijk werd gemaakt wat er met Martha en Charles Logan gebeurde. Verder is 24 gewoon een vette serie
Ik dacht dat ze juist iets van 2 weken over 1 aflevering deden (qua opnames, nog eens 2 weken voor montage ed).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:10 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meerdere afleveringen op 1 dag schieten...
dan zouden ze constant op het nemen zijn, misschien een maandje rust tussen de seizoenenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist iets van 2 weken over 1 aflevering deden (qua opnames, nog eens 2 weken voor montage ed).
Dat klopt. Bepaalde eps zullen sneller kunnen, maar minder dan 5 werkdagen lijkt me sterk. Meerdere eps op een dag al helemaal. In principe zijn series gedurende een groot deel van een seizoen aan het filmen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan zouden ze constant op het nemen zijn, misschien een maandje rust tussen de seizoenen
Maar de opnames lopen niet zoals wij ze zien. Ze doen het per locatie, dus kan het best zijn dat er 2 afleveringen achter elkaar opgenomen worden, en dat andere scenes er nog tussen moetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopt. Bepaalde eps zullen sneller kunnen, maar minder dan 5 werkdagen lijkt me sterk. Meerdere eps op een dag al helemaal. In principe zijn series gedurende een groot deel van een seizoen aan het filmen.
No shitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar de opnames lopen niet zoals wij ze zien.
Op zulke momenten zou je toch haast wel verschillen in uiterlijk moeten zien zou je denkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar de opnames lopen niet zoals wij ze zien. Ze doen het per locatie, dus kan het best zijn dat er 2 afleveringen achter elkaar opgenomen worden, en dat andere scenes er nog tussen moeten
quote:All cast members are required to have their hair trimmed every five days. Over the course of each season, Sterling Rush (head of the props department) takes an average of 10 to 12 thousand photos of sets, props and characters, in order to ensure continuity between scenes and episodes. In season 2, Tony Almeida's ankle injury was added to the script as actor Carlos Bernard had really injured his ankle while playing basketball during a break in filming. Partway through season 2, Kiefer Sutherland injured his leg while exiting his trailer, so a small scene was written in where Jack Bauer must pull a piece of shrapnel from his leg after a plane crash to explain Sutherland's limp.
Bron: 24fans.netquote:With Mary Lynn Rajskub about to give birth in real life any day, 24 fans are wondering who'll replace Chloe as Jack's go-to geek. Well, they can stop wondering: Sources confirm to me exclusively that she'll be relieved by none other than the perpetually pouty computer whiz's ex, Morris O'Brian.
Though the slippery hacker won't make his comeback in fall's two-hour teaser "prequel," portrayer Carlo Rota has just signed on to appear in a handful of episodes, starting around the midday point after January's official premiere. How will the changeover take place?
Idd, het is geen Lingo ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopt. Bepaalde eps zullen sneller kunnen, maar minder dan 5 werkdagen lijkt me sterk. Meerdere eps op een dag al helemaal. In principe zijn series gedurende een groot deel van een seizoen aan het filmen.
Three floppy'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:51 schreef STING het volgende:
Excuus mocht deze al eens voorbij gekomen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |