De eerste 7 afleveringen gaan in ieder geval ingevuld worden zoals ze van plan waren, want die zijn al opgenomen en uitgewerkt. Het zou te duur zijn om dat opnieuw te maken. Rest van het seizoen kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Gaat seizoen 7 trouwens wel ingevuld worden zoals ze voor de schrijversstaking van plan waren, of wordt het verhaal nu omgegooid, omdat er acteurs zijn die misschien al andere verplichtingen hebben?
Of ineens zijn ze zes maanden zwanger of zoquote:Op maandag 23 juni 2008 20:16 schreef TC03 het volgende:
Dat is grappig, dan heeft iedereen na zeven uur ineens een ander kapsel of zijn ze iets bruiner.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
agreed!quote:
Of is Jack opeens veel "TELL ME WHERE THE BOMB IS"-iger!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:16 schreef TC03 het volgende:
Dat is grappig, dan heeft iedereen na zeven uur ineens een ander kapsel of zijn ze iets bruiner.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha of niet en dan zit iedereen zo vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of is Jack opeens veel "TELL ME WHERE THE BOMB IS"-iger![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een deceptie zou dat zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hahaha of niet en dan zit iedereen zo van![]()
![]()
"oké dan niet".
![]()
![]()
Bron.quote:We went through an embarrassing phase where we were addicted to Fox's episodic-patriotic t.v. series '24'. But now we're over it. So are the employees at the Apple Store, apparently, since they denied our boy Kief an advance copy of the new iPhone.
Word has it that Sutherland and lady friend Siobhan Bonnouvrier pulled out all the stops while trying to peer pressure a New York City Apple Store manager into snagging them an iPhone 3G before its official release date on July 11. But, like the raspy-voiced chanteuse Amy Winehouse he said no, no, no, alleging that the store didn't have any of the phones yet and that his "hands are tied..."
Kiefer and company didn't take it well, though. According to Defamer, after bringing up his '24' character Jack Bauer, "matters of national security," and the whole "do you know who I am" spiel, the peeved pair threatened store employees with jive like "next time it's personal," and "it's not over between us!"
Idd, dat het in zijn hoofd opkomt dat niet iedereen hem kent. Natuurlijk kent iedereen hem.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:10 schreef JaneDoe het volgende:
t valt mij juist van hem tegen, "do you know who i am"![]()
ik hoop dat t niet waar is..
Volgens mij is hij juist erg bescheiden, hij gaat ook nog steeds naar de kroeg op de hoek enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef freiss het volgende:
[..]
Idd, dat het in zijn hoofd opkomt dat niet iedereen hem kent. Natuurlijk kent iedereen hem.
Denken dat dit bericht niet bij elkaar verzonnen is...quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:10 schreef JaneDoe het volgende:
t valt mij juist van hem tegen, "do you know who i am"![]()
ik hoop dat t niet waar is..
In het nederlands. Ben net in deze nieuwe begonnen:quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:53 schreef Mikkie het volgende:
Ohja, die 24-boeken. Ik ga er van de vakantie maar eens eentje lezen denk ik.
Lezen jullie ze in het Engels of in het Nederlands?
ogen dicht doen is ook leukquote:Op zondag 29 juni 2008 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Van de andere kant: als je het niet probeert weet je het sowieso niet. Dan heb ik tenminste iets te doen als ik voor het eerst in jaren weer ontspannen op een campingstoel kan zitten
Jack draait alvast warmquote:Zwitserland Jack Bauer verijdelt aanslag
Uitgegeven: 29 juni 2008 17:17
Laatst gewijzigd: 29 juni 2008 18:51
GENEVE - Zwitserland Jack Bauer heeft tijdens het EK voetbal een aanslag verijdeld. Dat zei de Zwitserse minister van Defensie Samuel Schmid zondag in een interview in de krant NZZ am Sonntag. Uit het buitenland waren signalen gekomen dat er plannen voor een aanslag in Zwitserland Amerika bestonden gedurende het EK.
Het gastland CTU heeft daarop de benodigde maatregelen genomen, aldus Schmid, die verder niets los liet over het beoogde doelwit.
De politie, douane en inlichtingendienst hebben volgens Schmid alles onder controle. "Onze politie is uitermate capabel om dit soort situaties af te handelen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |