De staanplaatsen waren toen ook iets van 100 euro. Nu dus een kleine opslag. Het valt me nog mee. Maar ja, duur is het wel weer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben geen megafan, maar was wel van plan om erheen te gaan. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden E50 duur vond (zoiets was het toen toch?) maar dit is wel heel extreem..
Kwam ook omdat er eikels waren die dachten even flinke winst te trekken door een bulk kaarten op te kopen en die voor het twee -of drievoudige op marktplaats te kwakken. Kwamen die even lekker van een koude kermis thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigenlijk valt het elke keer wel mee. Dagen voor haar concert waren er online nog kaarten (van verschillende rangen) beschikbaar.
Hadden wij daar niet zo'n fijn gedeeld mapje voor???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
toch even melden, hoewel ik denk dat het overbodig is maar, "Ring my bell" is ook te vinden op verschillende plekken.
Mijn excuses, ik was aan de schoonmaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:06 schreef HuubTuub het volgende:
uhm, dan moet ik de MSN weer eens afstoffen.
en dan ben je ook niet eens op de draad...![]()
mijn vriend is er ook geweest nadat hij kaarten had gewonnen op de radio. Het kan goed zijn dat hij jullie heeft gezien want voor hem stonden een hoop Nederlanders. Ook hij was erg te spreken over de showcase (concert vind ik net wat misplaatst hier), ik heb het terug gezien op internet, oh mijn god wat zong ze vals. Candyshop en Miles away ging nog wel maar de rest.. Ik heb confessions gezien in Parijs, de muziek staat dermate hard dat je het valse niet goed hoort, ik denk dat dat in Olympia hetzelfde was.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef Maringo het volgende:
Gister thuis gekomen van de releaseparty in Parijs. ... knip
ik was ook 1 van 30 gelukkige die via de radio (538) had gewonnen. Met de bus ernaartoe, waren er om 6 uur en om half 9 naar binnen. Het was wel een chaos met kaartjes enzo, ruzie in de rij wie er als eerst naa binnen mochten, mensen die voordrongen. Ik heb me maar een beetje afzijdig gehouden ervan, er waren genoeg die-hard fans die wel de confrontatie aangingenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:14 schreef Prego het volgende:
[..]
mijn vriend is [...] Heb jij op straat geslapen?
ben ik helemaal met je eens, ik was voorheen altijd erg kritisch op haar shows, slechte zang etc. Maar wanneer je erbij bent gaat het dak er af en is het een groot feestquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:55 schreef Maringo het volgende:
En tja, als ik naar zoiets ga, ga ik voor de sfeer, het gevoel en de show. Iets wat je niet kan meevoelen als je een filmpje op internet bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |