Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Als je stoelen hebt verkocht gaat het wat lastiger. Maar bij staanplaatsen niet. Kan me wel voorstellend dat ze bij de stadion concerten uiteindelijk een catwalk neemt om dichterbij het publiek te komen.
Dan zie ik jullie daar ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dan mogen we door dezelfde ingang, spannend hoor
Ideaal voor een Fok-Madonna meet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:08 schreef TeChNo2 het volgende:
grappig dat ze de fokkers dezelfde ingangen geven..gosh
Van mij mag je best door de G-ingang hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Doen ze erg moeilijk over welke ingang er op je kaartje staat?
Join maar gewoon dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:24 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej ik heb ook ingang G en ben ook alleen
Ik ben ook alleen, dus als het goed is join ik ook bij G!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:24 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej ik heb ook ingang G en ben ook alleen
Word een gezellige meet dus:Dquote:Op zondag 18 mei 2008 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gewoon bij G aansluiten dus (zie posts hierboven)
van top40.nlquote:Op maandag 19 mei 2008 20:09 schreef Hapertje het volgende:
4 Minutes stijgt in de 8e week eindelijk naar nummer 1 in de top 40 en voor de derde keer stijgt het nummer ook in de Mega Top 50 weer naar nummer 1. Daar heeft ze inmiddels 4 weken op 1 gestaan. Hiermee knalt ze gelukkig Marco Borsato van de toppositie overal! Gna gna gna.
Dat is nog van week 20. We zitten nu in week 21.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:22 schreef Prego het volgende:
[..]
van top40.nl
1 1 3 WIT LICHT
marco borsato
2 2 7 4 MINUTES
madonna & justin timberlake
Kun je haar wel overal goed zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
De kaartverkoop in NL loopt niet zo hard he, nog 10.000 kaarten over.. Volgende keer maar gewoon Ahoy![]()
Ze zei laatst trouwens dat ze geen zin meer heeft om Like a virgin nog te doen, geldt dat voor al haar ouwe meuk? Zou ik wel jammer vinden nl
Dan is mijn avond geslaagd!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb zo'n raar idee dat ze nu misschien wel eens Open Your Heart zou kunnen gaan doen of zo...
Ik ookquote:
Tom Munro, die ook de portfolio voor Elle heeft geschoten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geregisseerd door Sophie Muller toevallig?
Bron: Madonna Tribequote:Journalist Alain Brunet from La Presse has interviewed musician Ric'key Pageot, who will play keyboards on Madonna's Sticky & Sweet Tour.
His article gathers together tidbits and memories from the work Pageot has done with the Queen of Pop for her promotional show for the Hard Candy album, but most of all contains the first information from behind the scenes about what we should expect from Madonna's new tour.
Just to mention one news - Pageot reveals that rehearsals for the new tour will start in New York next week, that they will last for three months (well, you can surely guess that as the tour kicks off on August 23) and that Madonna is looking for some accordion to be featured in her show.
ik vind hem niet echt bij het nummer passen en Madonna doet er niet echt veel moeite door.. ff wennen misschienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Nieuwe video: Give It 2 Me
Simpel, maar ik vind hem wel werken. Al lijkt het wel gedaan met de echt innovatieve video's van Madonna...
Cookie Editor in FF gebruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef creno het volgende:
Wie weet waarom het Madonna-kanaal op youtube een hoop video's heeft die niet beschikbaar zijn voor dit land ?!?
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net een huis gekocht, 3 keer raden op welke dag de overdracht is
Bron: Madonnatribe.comquote:The buzz about Madonna's new tour is about to begin. We hear it is confirmed that longtime Madonna vocalist Donna De Lory will not be part of the Sticky & Sweet Tour. We wish her all the best and good luck for her own shows this summer. The amazing Nicki Richards is back on board on a Madonna tour for the second time and a new girl also joined the clan. We still don't know her name yet but heard she was supposedly working with Britney Spears on some tour in the past.
As for the tour, musicaly it is very 80's mixed with hiphop, a kind of bizarre mixture that somehow works really well and we are told to really expect lots of surprises and some songs we thought Madonna would never perform again.
NIet allemaal.. zitten een hoop goede tussen!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef MadGuy het volgende:
Zijn dat niet allemaal amateurmixen ook dan?
Er is wat nieuws over de aankomende Sticky & Sweet Tour:-
[..]
Bron: Madonnatribe.com
quote:The official Tour Book for the Sticky & Sweet Tour will feature this time brand new images by Madonna's new frequent collaborator, photographer Tom Munro, who did the popular Elle shoot and directed the video for the new single, Give It 2 Me
Tom Munro and Madonna are expected to work on the shoot at the end of this month (June 2008) in New York.
ik houd ook niet van remixes maar ik deel m'n mening met die van jou, de paper faces remix is veel gaver dan het origineel. Let It Will Be tijdens Confessionsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben normaliter niet zo'n fan van remixes. Die Paper Faces Remix van Let it Will Be vind ik daarentegen weer beter dan de albumversie.Mijn lievelingsmix.
quote:ROBYN VOWS NEVER TO WORK WITH MADONNA
2008-05-08 09:56:13
Movie & Entertainment News provided by World Entertainment News Network (http://www.wenn.com)
Swedish singer ROBYN has ruled out a possible duet with MADONNA - because she's more of a "celebrity" than a musician.
Robyn - real name Robin Carlsson - insists she wouldn't work with the Material Girl until she concentrates on her career rather than her status in the media spotlight.
The star, who borrowed the title of her newest track from Madonna's 1987 number one hit Who's That Girl, says, " I don't expect to work with her!
"Anyway, I don't collaborate with celebs, I work with musicians."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto met aantekeningen op de setlijst staan op Madonnaned in het forum!
[ Bericht 2% gewijzigd door Hapertje op 17-06-2008 20:31:43 ]Nothing takes the past away like the future!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Hapertje het volgende:
En daar is toch dan de setlist waar Madonna nu mee werkt!maar dit blijft nog steeds wat buzz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto met aantekeningen op de setlijst staan op Madonnaned in het forum!
ben ik nou de enige die kotsmisselijk wordt van Holiday?
Vooraan van het achterste vak ja...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef MadGuy het volgende:
Er zijn geen golden circle kaartjes voor de Arena te verkrijgen. Je kunt wel speciale pakketten kopen die toegang garanderen tot de golden circle, waar je allerlei extra's bij krijgt: merchandise, tourbook, eten, dat soort dingen. Die pakketten zijn via livenation.nl te koop.
Als je vroeg genoeg komt met reguliere veldkaarten, kun je zeker vooraan komen.
Het was wel goed te zien dat die gasten nog nooit een clip hadden gemaaktquote:
in Nice sta ik dit jaar achterin het voorste vak.quote:
Bij Madonna is dat gelukkig niet zo. Madonnaunderground.nl heeft het volgende van Mojo te horen gekregen:quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Vooraan van het achterste vak ja...
Als ze het opstellen zoals bij de Police en de Peppers (waar ik Mojo wel voor aan zie) dan is er vooraan een vak waar 5000 man in kan met VIP/deluxe (extreem dure) kaarten + polsbandjes. Dit nam bij de Police en de RHCP 1/3 van het veld in beslag vooraan. De rest stond daarachter tegen hekken aan te leunen...
quote:Ticket de Luxe: het aanschaffen van een Ticket de Luxe houdt in dat je gegarandeerd toegang hebt tot de golden circle op het veld, je hebt echter geen 'early access' en zal net als iedereen met een staanplaats in dezelfde rij moeten plaatsnemen. Arriveer je vlak voor het concert begint, heb je te allen tijde recht op toegang tot de golden circle, maar zal het moeilijk zijn om nog helemaal vooraan te komen tegen het hek haan. Ticket de Luxe geeft je verder een exclusieve tour gift, een die niet te koop zal zijn bij de reguliere merchandise, een laminate en een uitrijkaart.
Staanplaats tickets: wil je vooraan staan, zul je vroeg moeten arriveren bij de Amsterdam ArenA. Jouw staanplaats ticket is geen garantie voor een plek in de golden circle vooraan bij het podium! Zorg dat je vroeg arriveert, weinig bagage bij je hebt zodat je bij de ticket check direct door kan lopen. Zodra de organisatie vind dat de golden circle vol is, wordt het vak afgesloten en de rest van de mensen moeten dan plaatsnemen in het grote vak achter de golden circle. <strong>Security zal rennende mensen zoveel mogelijk proberen te temperen!
Mensen in de golden circle kunnen deze altijd verlaten, bij het verlaten van de golden circle krijg je of een wristband of stempel, of beiden. Dit zorgt ervoor dat je altijd kan terugkeren in de golden circle.
Er is plaats in de golden circle voor een paar duizend man, de exacte hoeveelheid is nog te veranderen tot een week voor de show!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |