abonnement Unibet Coolblue
pi_58268690
Thnx Het is wel een speciale stijl die niet veel medestanders kent De echte ouderwetse oldskool
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58268744
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef theKiD het volgende:
Tis maar stil hiero... Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes man. Waar heb je m laten zetten?
pi_58268770
en welke gedachte zit er eigenlijk achter? Ik zie een bloem een fles drank en een bok? Maar waar slaat t op ?
pi_58268856
Thnx! Door Jelle "death or glory" . Hij zit op Korvelseweg bij Tribal Trading in de zaak.

en de gedachtengang.. de bok staat onder andere voor www.sideburns.nl en het getal op de fles is mijn lidnummer daar.
En de rest van de gedachtengang.. kun je zelf verzinnen, maar die deel ik hier niet voor iedereen zo mede Verzin zelf maar iets leuks Het geheel moet je ook zien icm de rest wat er al stond. (zie andere topics hier met tattoo's) Dan Zou je een verhaal kunnen lezen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58269115
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef theKiD het volgende:
Thnx! Door Jelle "death or glory" . Hij zit op Korvelseweg bij Tribal Trading in de zaak.

en de gedachtengang.. de bok staat onder andere voor www.sideburns.nl en het getal op de fles is mijn lidnummer daar.
En de rest van de gedachtengang.. kun je zelf verzinnen, maar die deel ik hier niet voor iedereen zo mede Verzin zelf maar iets leuks Het geheel moet je ook zien icm de rest wat er al stond. (zie andere topics hier met tattoo's) Dan Zou je een verhaal kunnen lezen
ok dan
Maar even snel... wat is dat voor site sideburners.nl? Gewoon een clubje mensen die allemaal in bezit zijn van bakkebaarden?
pi_58269192
Dat is de stoerste club van Nederland
Mja idd de overeenkomst is idd de bakkebaard
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58269344
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:31 schreef theKiD het volgende:
Dat is de stoerste club van Nederland
Mja idd de overeenkomst is idd de bakkebaard
Maar is er een forum? Meetings? Wordt er gediscussieerd over bakkebaarden? Gaan jullie naar feesten? Zuipen jullie samen? Houden jullie tupperware partys bij elkaar? Doen jullie wetenschappelijke onderzoeken naar de nieuwste innovaties wat betreft bakkebaarden? Hebben jullie een clubhuis?

ik snap de club niet...
  donderdag 24 april 2008 @ 00:44:52 #133
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58269394
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:41 schreef toma het volgende:

[..]

Hebben jullie een clubhuis?
Dit doet me denken aan dat stuk van Hans Teeuwen over de Hells Angels.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58269470
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:41 schreef toma het volgende:

[..]

Maar is er een forum? Meetings? Wordt er gediscussieerd over bakkebaarden? Gaan jullie naar feesten? Zuipen jullie samen? Houden jullie tupperware partys bij elkaar? Doen jullie wetenschappelijke onderzoeken naar de nieuwste innovaties wat betreft bakkebaarden? Hebben jullie een clubhuis?

ik snap de club niet...
1x per jaar een "meeting" in Volkel. In de stamkroeg van de oprichter. (Willem van de Band Zonder Banaan) En daar komen dan -voor mij- leuke bandjes optreden.
Het doel is gewoon om te laten zien dat je bakkebaarden hebt en er trots op bent. Voor de rest geen bijbedoelingen, een party's of clubhuizen ofzo.
Als ik me sideburns-shirt aanheb tijdens uitgaan, dan komt er weleens iemand die ook sideburner is, en dan ff pilsje mee drinkt, maar daar houd het wel mee op
Meer voor de lol
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58269477
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan dat stuk van Hans Teeuwen over de Hells Angels.
moest er zelf ook aan denken
pi_58269517
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:50 schreef theKiD het volgende:

[..]

1x per jaar een "meeting" in Volkel. In de stamkroeg van de oprichter. (Willem van de Band Zonder Banaan) En daar komen dan -voor mij- leuke bandjes optreden.
Het doel is gewoon om te laten zien dat je bakkebaarden hebt en er trots op bent. Voor de rest geen bijbedoelingen, een party's of clubhuizen ofzo.
Als ik me sideburns-shirt aanheb tijdens uitgaan, dan komt er weleens iemand die ook sideburner is, en dan ff pilsje mee drinkt, maar daar houd het wel mee op
Meer voor de lol
ok.
Is het dan niet heel wat om je lid-nummer van een club waar je maar 1 keer p. jaar een meeting van hebt op je been te laten zetten? Lijkt me niet zo dat je elke dag met die club 'bezig' bent? Of zie ik het verkeerd?
  donderdag 24 april 2008 @ 00:55:04 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58269521
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:51 schreef toma het volgende:

[..]

moest er zelf ook aan denken
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58269532
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef toma het volgende:

[..]

ok.
Is het dan niet heel wat om je lid-nummer van een club waar je maar 1 keer p. jaar een meeting van hebt op je been te laten zetten? Lijkt me niet zo dat je elke dag met die club 'bezig' bent? Of zie ik het verkeerd?
Denk dat je het verkeerd ziet. Ik draag het gewoon met trots uit
Bakkebaarden zijn een deel van mijn persoontje.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58269565
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:56 schreef theKiD het volgende:

[..]

Denk dat je het verkeerd ziet. Ik draag het gewoon met trots uit
Bakkebaarden zijn een deel van mijn persoontje.
Ik ben niet zo van de tattoo's. Zou er zelf nooit 1 laten zetten omdat ik daar geen behoefte aan heb. Maar een mooie tattoo kan ik wel waarderen
pi_58270566
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef theKiD het volgende:
Thnx Het is wel een speciale stijl die niet veel medestanders kent De echte ouderwetse oldskool

Nog de échte kauwgomplaatjes!!!

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_58274742
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58274868
Wheheh wel stoere club ja.
Toffe bakkebaard ook
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58275365
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef crossover het volgende:
Wheheh wel stoere club ja.
Toffe bakkebaard ook
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 24 april 2008 @ 12:04:53 #144
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58275394
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58275582
Hoorde het net ook op het nieuws. Maar "net" is ook wat overdreven.. Zulke dingen worden op afstand gemonitord. En bijvullen word gedaan als er bijv. nog minimaal voor 1 dag zuurstof over is. Niet als er nog maar voor 5 min over is..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58281395
Zo, voor Koninginnedag hoeven we Tilburg ook niet meer uit...
pi_58281467
Wat een onoverzichtelijke flyer zeg
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 24 april 2008 @ 16:39:03 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58281514
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:36 schreef crossover het volgende:
Wat een onoverzichtelijke flyer zeg
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58281719
Wat is er verder nog voor leuks in TB te doen? Ik zag een advertentie over iets op de korvelseweg..?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58285829
In het leypark is er vanalles te doen....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')