quote:# Marjolein Zegt op woensdag 23 april 2008 om 14:20:
Michella heeft niet gewonnen, maar Astrid. Tenminste volgens wiki.
quote:# michella Zegt op woensdag 23 april 2008 om 14:45:
en ik heb niet gewonnen ik had het nooit kunnen winnen sta er toch niet open om te veranderen of mischien toch wel zou ik nou toch een dame zijn of heb ik nu gewoon het spelletje goed gepeelt weet weet het het lekker en jij niet zielig kind ma dat gaat jou met je vette bek niks aan ik weet nu wel genoeg met jouw jij ben een bekende anders weet jij niks van contract wat ben jij een zielig persoon ee beetje meisjes lastig vallen die mee hebben gedaan ik denk dat jij geen leve heb zielge stumper hhahahhahah goedkoop iemand echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig hahhahah losser jij ben een losser hahahhhah ikke ikke en de de rest mag stikke zou zegge ga jij ma aan je moeders ……. likken en nu je mond over mij houden gek anders ga ik is even uitzoeken wie jij en kom dit dopje jou eens opzoeken
Dat er wordt gezegd dat Astrid heeft gewonnen is ook een misverstand, dat komt doordat op wikipedia er een groen balkje staat naast haar kolom.quote:uit zeer betrouwbare bronnen vernomen :
Michella heeft of werkt nog steeds als callgirl en heeft de upc opgelicht voor enkele tientallen 10.000 euro's doormiddel van een 0900 nr
maar vind het wel tof dat ze mee doet om zo weer een dame te worden
john8906 29-04-08 @ 14:28
Tweequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
* Paaskonijn zit nu een aflevering te kijken die begon met een dildo op de kamer
Dan ben ik weer helemaal bijquote:
Vreselijk wijf dit. Wel prachtige tv.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:21 schreef Spaarne het volgende:
Stabiel typje.
Foto 1 t/m 3: ruzie over mag je wel of niet direct 3 kussen geven bij een afscheid. Nancy vindt van niet en 'hoeft niet alles te pikken' van die viswijven, vindt ze. Foto 3 vind ik ubereng.
Sjeron (Sharon) is ontzettend ugly (en dom). Een soort paard. Maar pa probeert er met veel geld iets toonbaars van te maken. Ze heeft al neptieten, nepnagels, een beugel voor haar centenbak en tatoo-wenkbrauwen. En nog steeds is het niks. Maar mss als pa er nog meer geld in pompt, wordt het nog wat. En tja, als pa blijft schuiven dan 'hoef Sjeron niks te lere'.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreselijk wijf dit. Wel prachtige tv.Wat kan dat mens 'spugen' zeg, je zou er indd. bang van worden. Al haar woorden kwamen er wel als een waterval uit zeg.
Als ik boos ben dan kom ik juist niet goed uit mijn woorden.
![]()
Die Michella was indd. nogal overdreven kinderachtig met dr "Ik blokkeer alles" maar ergens mag ik haar ook wel. Ze lijkt me wel goede bedoelingen te hebben en een lief karakter. Alleen ze is een beetje de weg kwijt ofzo.![]()
Sharon vind ik nog steeds een bimbo, ze heeft iets wat ik gewoon niks vind. Ze is ontzettend dom maar dat is die andere blonde (met de big booby's) ook maar die vind ik leuker eigenlijk.
Vond wel heel grappig zoals die Big Booby meid haar vibrator had meegenomen, gewoon bloedserieus.Ze heeft wel mooi gezicht trouwens.
Ook mooi die reacties. Ze typen net als dat ze praten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:46 schreef Spaarne het volgende:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5965
Deze discussie is ook geinig. De moeder van Susanne (Elly Pronk) reageert. Volgens haar is Susan heulemaal geen kaalkopje. Ze is door RTL GEDWONGEN om zich als een racist te gedragen. Ook Sjeron en Michella reageren.
Wat een vaag verhaal.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Spaarne het volgende:
Die Michella toch:
Titel: UPC stuurt nota van 70.000 euro
Datum: 12 oktober 2002
Bron: Ingezonden brief
Schrijver:
Bijstandsmoeder Michella Kox (22) uit Arnhem kreeg van kabelbedrijf UPC onlangs een telefoonrekening van bijna 70.000 euro. Eerst leek haar protest niet te worden gehonoreerd, maar na enig aandringen is UPC toch een diepgaand onderzoek begonnen.
Het is bijna ongeloofwaardig, lijkt wel of het allemaal door een en dezelfde persoon is getypt.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ook mooi die reacties. Ze typen net als dat ze praten.
Nou die detectivekosten kunnen ze zich wel uitsparen, de zaak is zo simpel als een klontjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Spaarne het volgende:
Uit de specificaties blijkt dat het leeuwendeel van het belbedrag, ruim 57.000 euro, is opgegaan aan het bellen naar sekslijnen. Opvallend is dat uit de telefoonspecificaties ook naar voren komt dat er nagenoeg elke dag vanaf exact het zelfde tijdstip (06.04 uur) via haar nummer naar een sekslijn is gebeld, vaak tot 's avonds laat.
Het bedrijf heeft zelfs een detectivebureau in de arm genomen, zegt woordvoerder Mark Zellenrath. "Wij gaan dit tot op de bodem uitzoeken, dit verhaal krijgt zeker nog een staartje."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |