Ja dan wel, maar ik heb een zweetkever naast me slapen, soms 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hmmm als ik het zo hoor kan ik het dus beter niet doen.
Heb nu ook 2 sets van Zeeman en die zijn ook vrij dun en niet 100% katoen en ik vind ze toch best ok... Dus misschien zijn die van de Action dan voor mij toch het proberen waard. Nah, ik zie t nog wel wat ik doe.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar ik heb een zweetkever naast me slapen, soms 2en die drijven er echt onder weg. Ze blijven wel mooi kreukvrij
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef miss-piggy het volgende:
'mijn' action heeft geen kaneelkauwgom![]()
![]()
vandaag een schrijfding gehaald voor mijn neefje
10 wenskaarten in een pakje
en een hele leuke fietstas!die je er af kunt schuiven
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat ponchos, fruitella en een spaarlmamp
De mijne doen het al zeker vier jaar prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Cyan het volgende:
Iemand ervaring met de handdoeken van de Action? Ik zag laatst bij een vriendin hele mooie paarse met bloemen maar geen idee of ze die nog hebben.
En dat hoor ik nu pas?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vandaag 1 meegenomen
en een stuk olijvenzeep, en 4 x 6 doosjes tic tac
en een mini ventilator waarin je je eigen tekst kunt progammeren
Die miniventilator wil ik ook, mijn collegaatje heeft er één maar dan van de Kijkshop. Morgen maar weer eens gaan, en ik wil ook nog een extra bbqstaalborsteltje, die is namelijk ook perfect om vet weg te schrapen waar ik niet niet zo vaak schoonmaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Smirre het volgende:
[..]
En dat hoor ik nu pas?![]()
Ik ga mijn fiets vast gereed zetten en slinger mijn ubersaaie zwarte fietstas wel ergens in een container. Een multifunctionele blommenfietstas mèt hengsel moet er komen. Action, here I come!
Vakantie is zoooo slecht voor mijn portemonnee. Natuurlijk kost alles geen drol, maar ik koop heel veul drollen in de vakantie. 'Gelukkig' zit het er bijna op. Kan de rabobank weer opgelucht ademhalen.
Leuke tas, een tip, doe deze niet te vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat ponchos, fruitella en een spaarlmamp
Ja! Ik!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Cyan het volgende:
Iemand ervaring met de handdoeken van de Action? Ik zag laatst bij een vriendin hele mooie paarse met bloemen maar geen idee of ze die nog hebben.
Oh ik MOET morgen naar de Action! Hoop dat ze die paarse handdoeken met bloemen daar nog hebben en anders hebben ze vast wel een ander kleurtje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Heb toevallig vorige week een berg handdoeken gekocht. Daarna thuis gelijk in de wasmachine gedaan, ze zijn er iig prima uitgekomen. Ze drogen ook prima en ik vind ze lekker zacht
Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Heb toevallig vorige week een berg handdoeken gekocht. Daarna thuis gelijk in de wasmachine gedaan, ze zijn er iig prima uitgekomen. Ze drogen ook prima en ik vind ze lekker zacht
Als je ze de eerste keer gewoon op een lage temperatuur wast zonder wasverzachter dan loopt de kleur niet uit of over op je handdoeken en dan nemen ze meer vocht op!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?
Ik doe de mijne altijd op 60, met wasverzachter. Mss ligt het daar aan.
Meestal is textiel juist behandeld met een of ander middel dat pas werkt als je het wast op de voorgeschreven temperatuur. Dit middel zorgt er voor dat het textiel kleurvaster blijft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je ze de eerste keer gewoon op een lage temperatuur wast zonder wasverzachter dan loopt de kleur niet uit of over op je handdoeken en dan nemen ze meer vocht op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |