abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2008 @ 15:24:13 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_60796004
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hmmm als ik het zo hoor kan ik het dus beter niet doen.
Heb nu ook 2 sets van Zeeman en die zijn ook vrij dun en niet 100% katoen en ik vind ze toch best ok... Dus misschien zijn die van de Action dan voor mij toch het proberen waard. Nah, ik zie t nog wel wat ik doe.
Ja dan wel, maar ik heb een zweetkever naast me slapen, soms 2 en die drijven er echt onder weg. Ze blijven wel mooi kreukvrij
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:35:38 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60796354
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja dan wel, maar ik heb een zweetkever naast me slapen, soms 2 en die drijven er echt onder weg. Ze blijven wel mooi kreukvrij

woensdag 13 augustus 2008 @ 15:39:49 #203
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_60796514
Action

We waren deze vakantie met 8 gasten in Friesland met een zeilboot, en ik ging met een ander boodschappen doen voor het eten van die avond. Komen we langs de Action, wij naar binnen. Komen we naar buiten met een gigantische hoop met rotzooi, voor nog geen 10 euro O.a. een koksmes (superscherp, 1 euro ofzo), een hele BBQset en een speelgoedset om je als piraat te verkleden (het alcohol van de avond ervoor zat nog in ons bloed ). We hadden ook voor de casanova van onze boot (niet dus) een luchtje gekocht (Male Erotics - nog nooit een luchtje gezien wat ZO stonk)

Prachtige winkel
Primum non nocere
pi_60796974
Bij mijn Action heb je sinds vandaag trolleys voor in winkel die je vol kunt laden .

Dus naast een winkelmandje nu ook een trolley.

Ze zijn blauw met het logo van de Action.
pi_60800624
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef miss-piggy het volgende:
'mijn' action heeft geen kaneelkauwgom

vandaag een schrijfding gehaald voor mijn neefje
10 wenskaarten in een pakje
en een hele leuke fietstas! die je er af kunt schuiven
die fietstas heb ik ook! gekocht vandaag

en nog wat ponchos, fruitella en een spaarlmamp
pi_60801485
Iemand ervaring met de handdoeken van de Action? Ik zag laatst bij een vriendin hele mooie paarse met bloemen maar geen idee of ze die nog hebben.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_60801906
Die fietstas!!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_60802487
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dieeeeeeeeeeeeee fietstas!! Alleen is die van mij helemaal wit met grijze dingetjes erin zo lief, en functioneel
pi_60802547
die zag ik ook maar deze past beter bij me, de vrolijkckheid
pi_60804346
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Cyan het volgende:
Iemand ervaring met de handdoeken van de Action? Ik zag laatst bij een vriendin hele mooie paarse met bloemen maar geen idee of ze die nog hebben.
De mijne doen het al zeker vier jaar prima.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:16:28 #211
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_60809225
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

vandaag 1 meegenomen
en een stuk olijvenzeep, en 4 x 6 doosjes tic tac
en een mini ventilator waarin je je eigen tekst kunt progammeren
En dat hoor ik nu pas?
Ik ga mijn fiets vast gereed zetten en slinger mijn ubersaaie zwarte fietstas wel ergens in een container. Een multifunctionele blommenfietstas mèt hengsel moet er komen. Action, here I come!

Vakantie is zoooo slecht voor mijn portemonnee. Natuurlijk kost alles geen drol, maar ik koop heel veul drollen in de vakantie. 'Gelukkig' zit het er bijna op. Kan de rabobank weer opgelucht ademhalen.
pi_60809588
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Smirre het volgende:

[..]

En dat hoor ik nu pas?
Ik ga mijn fiets vast gereed zetten en slinger mijn ubersaaie zwarte fietstas wel ergens in een container. Een multifunctionele blommenfietstas mèt hengsel moet er komen. Action, here I come!

Vakantie is zoooo slecht voor mijn portemonnee. Natuurlijk kost alles geen drol, maar ik koop heel veul drollen in de vakantie. 'Gelukkig' zit het er bijna op. Kan de rabobank weer opgelucht ademhalen.
Die miniventilator wil ik ook, mijn collegaatje heeft er één maar dan van de Kijkshop. Morgen maar weer eens gaan, en ik wil ook nog een extra bbqstaalborsteltje, die is namelijk ook perfect om vet weg te schrapen waar ik niet niet zo vaak schoonmaak
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:30:12 #213
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_60809939
Oei, daar hebben we andere oplossingen voor. Ik was ook net aan zoeken naar het wonderdoekjes en -sponsjes-topic. Ben ernstig op zoek naar inspiratie om te poetsen, namelijk .
pi_60812032
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leuke tas, een tip, doe deze niet te vol.
Had nl. zoiets met legerprint van de halfords maar die zat iets te vol en met het nemen van de bocht lag dus alles op de kruising
pi_60812068
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef Cyan het volgende:
Ja! Ik!
Heb toevallig vorige week een berg handdoeken gekocht. Daarna thuis gelijk in de wasmachine gedaan, ze zijn er iig prima uitgekomen. Ze drogen ook prima en ik vind ze lekker zacht
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_60813421
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja! Ik!
Heb toevallig vorige week een berg handdoeken gekocht. Daarna thuis gelijk in de wasmachine gedaan, ze zijn er iig prima uitgekomen. Ze drogen ook prima en ik vind ze lekker zacht
Oh ik MOET morgen naar de Action! Hoop dat ze die paarse handdoeken met bloemen daar nog hebben en anders hebben ze vast wel een ander kleurtje!

Thnx voor de reacties!
pi_60818070
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja! Ik!
Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?
Ik doe de mijne altijd op 60, met wasverzachter. Mss ligt het daar aan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60829205
Ik ben weer 64 euro armer maar wel 9 handdoeken, een ovenschaal, 12 paar sokken, 2 geurverfrissers voor in huis, 5 potten klei, een of andere vormenstoof en kleine vormpjes voor klei, een broodtrommel en drinkbeker, en een groeimeter in de vorm van een kikker, rijker. Dat speelgoed en die broodtrommel en drinkbeker zijn trouwens voor het buurmeisje haar verjaardag.

Alhoewel ik wel de neiging heb om sliertjes klei uit die vormenstoof te persen!
pi_60834905
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe heet had je gewassen? Met wasverzachter of zonder?
Ik doe de mijne altijd op 60, met wasverzachter. Mss ligt het daar aan.
Als je ze de eerste keer gewoon op een lage temperatuur wast zonder wasverzachter dan loopt de kleur niet uit of over op je handdoeken en dan nemen ze meer vocht op!
pi_60837702
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Cyan het volgende:

[..]

Als je ze de eerste keer gewoon op een lage temperatuur wast zonder wasverzachter dan loopt de kleur niet uit of over op je handdoeken en dan nemen ze meer vocht op!
Meestal is textiel juist behandeld met een of ander middel dat pas werkt als je het wast op de voorgeschreven temperatuur. Dit middel zorgt er voor dat het textiel kleurvaster blijft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60845640
Mijn handdoeken drogen na twee jaar nog steeds niet goed. Mss moet ik ze eens aan m'n moeder meegeven voor een ritje in de droger.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60845698
De mijne drogen prima. Misschien moet je gewoon de wasverzachter achterwege laten. Ik gebruik dat spul zelf nooit voor handdoeken.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:08:21 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60846057
Handdoeken niet in de droger doen, scheelt een stuk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60846192
Die heeft ze juist niet, le-zen.
pi_60851821
verf gehaald!

Zoveel goedkoper en is net zo goed als verf uit een kluswinkel etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')