oeh oeh, dat fietsenrepratie setje, kost da? goedkoper dan de halffords neem ik aan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag geweest, score:
- shebabakjes voor de kat
- Microfleeceplaid uit de aanbieding, knalpaars.
- fietsreparatiesetje (gereedschap erbij en in een tasje voor onder het zadel)
- Binnenband
- gekleurde gloeilampen (geel * blauw, maar er was ook groen, rood, oranje 55 cent per stuk)
- 2 koelkastlampjes
- milkareep
2,98 dus compleet in een handig tasje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh oeh, dat fietsenrepratie setje, kost da? goedkoper dan de halffords neem ik aan?
edit ; ik zoek dus zo'n bandenplek set ding he
das toch asociaal goedkoop. Betaal je bij de halfords 6.95 ofzo voor. Ik ga er gelijk 4 meenemen morgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
2,98 dus compleet in een handig tasje.
Gewoon los setje kost 1,29.
vandaag 1 meegenomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
2,98 dus compleet in een handig tasje.
Gewoon los setje kost 1,29.
Die complette Simson-setjes kosten iets van 2-3 euro. Dus incl. lijm, bandenlichters (metaal), plakkertjes, schuurpapiertje, enz. Zijn grote metalen doosjes waar het inzit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:54 schreef Qwea het volgende:
handig tasje was op, dus ik heb die van 1,29 meegenomen.
Ik bedoelde eigenlijk een compleet bakje met bandenlichters en almaar goed, dit voldeed ook wel
* Magic-IRC checkt het foboquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik baal zo dat wij geen action in de buurd hebben
Bevoorrading is meestal voor openingstijd en een enkele maal na sluitingstijd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef secondant het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de Action filialen worden bevoorraad? Wat is het beste moment om te gaan? Ik heb nog al eens dat ik mis grijp bij dingen (textiel als sokken) of deo. Soms heb ik het idee dat ook niet alles even goed wordt besteld. Iemand een idee?
Dekbedovertrekken vond mijn moeder bagger. Ze vond die van de Zeeman stukken beter. Die van de Action krompen en de kleuren vervaagden heel snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef MissJ het volgende:
Geniaal zeg, je zal maar boven een Action wonen![]()
Ik ben van de week ook even los gegaan bij de Action, oa nieuwe handdoeken en washandjes gekocht, ben er helemaal blij mee![]()
iemand trouwens ervaring met de dekbedovertreksets (jemig wat een woord zeg)?
Heb leuke gezien, maar ben benieuwd naar de kwaliteit...
Ze zijn vrij dun, en ik heb het liefste katoenen hoezen, de meeste van de action zijn half synthetisch half katoen, erg zweterig dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef MissJ het volgende:
iemand trouwens ervaring met de dekbedovertreksets (jemig wat een woord zeg)?
Heb leuke gezien, maar ben benieuwd naar de kwaliteit...
Hmmm als ik het zo hoor kan ik het dus beter niet doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze zijn vrij dun, en ik heb het liefste katoenen hoezen, de meeste van de action zijn half synthetisch half katoen, erg zweterig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |