Is dat lekker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Lees ik daar Galak?
Dan moet ik snel naar een Action
Tip: eerst het prullenbakje zoeken en meenemen, en dan nog een rondje winkelquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nu even naar de Action. Ik ga voor een prullenbakje. Da's het enige. Jullie horen straks wel waar ik mee thuiskom.
Daarom heb ik ook 8 repen gekochtquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Galak is de allerlekkerste witte chocola(wel die zonder rijstdingetjes erin aub)
Heb je wel op de houdbaarheidsdatum gelet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 8 repen gekocht![]()
Geweldig!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Behalve het prullenbakje heb ik gekocht:
- zelfklevende 'edelstenen' (voor in mijn überkitscherige toilet)
Ze zijn heel goedkoop, 69 cent ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geweldig!
die wil ik ook hebben! Mijn plee is ook überkitsch namelijk![]()
Ik ga morgen gelijk weer even in mijn lunchpauze naar de Action![]()
Levensgevaarlijk hoor een Action om de hoek bij je werk
Ik woon er ook vlakbij, kan 'm zien vanuit het slaapkamerraamquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn heel goedkoop, 69 cent ofzo.
Enneh, ik wóón ernaast.
WOW, naast de Action wonenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn heel goedkoop, 69 cent ofzo.
Enneh, ik wóón ernaast.
Ik ben een paar weken niet geweestquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom er echt zeker een paar keer per week. Ik kan altijd wel weer even iets bedenken dat ik écht nodig heb.
Augustus 08quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je wel op de houdbaarheidsdatum gelet?
Ze bederven niet acuut na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Augustus 084 Repen zijn trouwens al op ook, m'n jongens vinden ze ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |