die vind ik wel wat duurderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef cinnamongirl het volgende:
De So Low is er ook mee vergelijkbaar!
met popcorn en nootjes enzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef cinnamongirl het volgende:
-melamine schaaltjes met foodprint (zijn zo lelijk dat ze leuk zijn)
Ik heb er nu een met cashewnootjes-,chippies-,aardbeien- en m&m'sprintquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
met popcorn en nootjes enzo?
die heb ik ook al een tijdje
Nee, dat klopt. Minder verrassend en meer rommel. Maar heb er wel eens een gave zonnebril, en leuke tuinspulletjes gehaald.quote:
Lach maarquote:
ik heb een tijd rexona deo van de action gebruikt, in die tijd rook ik heel snel vrij ernstig naar zweet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:21 schreef Syrena het volgende:
Je moet wel op de houdbaarheid letten heb ik gemerkt. Ik heb van Dove de decolletecreme, maar die is echt bedorven. Hij ruikt echt viesIk heb hetzelfde gehad met de Dove nachtcreme.
Ik heb 'm vanochtend ook even getest door een stukje op mijn hand uit te smeren. In eerste instantie ruikt ie wel goed, maar dan gaat ie steeds meer onaangenaam ruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lach maarTot jij 's morgens de vouwen ontdekt in je decolleté (=Nederlandse spelling
)
Maar ik heb er niks aan, omdat ie zo vreselijk meurt.
Superkwaliteit!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaringen met de handdoeken? Zag leuke roze vandaag![]()
quote:Stoffer en blik niet eens meer aan gedacht in de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |