dan koop je ze nu alvast, voor als ze wel de goeie maat hebbenquote:Op zondag 11 mei 2008 12:46 schreef E.T. het volgende:
Die waterschoentjes zijn alleen maar in maat 30 t/m 35![]()
Te groot voor mijn kinderen helaas..
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Om je handen te ontsmetten? Bij het Kruidvat (eigen merk) en van Herôme misdadig duur. Ook helemaal niet zo fijn. Die van de Action wel en het kost geen drol.
Jep.je hebt grote flessen en kleinere waarvan 3 in een pakje zitten.
Oeh, die is fijn! Was dat een weekaanbieding? Ik hoop dat ie deze week nog te krijgen is, dan ga ik er toch wat van inslaan. Is toch zo'n beetje de enigste betaalbare zonnebrand waardoor je er niet als een ingevet bakblik uitziet en aanvoelt.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:00 schreef schatje het volgende:
Zonnebrand is ook in de aanbieding:
[ afbeelding ]
¤ 3,99 en ¤ 3,49 (Elders ¤ 8,95)
Morgen gaat die aanbieding in.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:06 schreef Shakti het volgende:
[..]
Oeh, die is fijn! Was dat een weekaanbieding? Ik hoop dat ie deze week nog te krijgen is, dan ga ik er toch wat van inslaan. Is toch zo'n beetje de enigste betaalbare zonnebrand waardoor je er niet als een ingevet bakblik uitziet en aanvoelt.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:44 schreef Ericr het volgende:
Bij 'mijn' Action (Alphons Diepenbrockhof, Den Haag) lag niet de Ambre Solaire zonnebrandolie maar die van L'Oreal. Die Solar Expertise is vrij prijzig normaliter, nu een bus SPF 8 voor ¤ 4,45 en SPF 15 voor ¤ 5,45.
ze staan bij het speelgoed enzo en er is ook nog geel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef schatje het volgende:
Die spaarvarkentjes zijn tof. Ik ga ze ook halen.
Is dat wat? Ik heb nog nooit doekjes bij de Action gekocht eigenlijk. Wilde ze van de week wel meenemen maar vergeten.quote:
Ja hoor. Ik gebruik ze om het toilet mee schoon te maken. Snel en makkelijk!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik heb nog nooit doekjes bij de Action gekocht eigenlijk. Wilde ze van de week wel meenemen maar vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |